.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یوسف‌نژاد در جلسه شورای اداری مرکز استان؛
بسیاری از انتصابات مدیران غیرمنطقی است
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیاری از انتصابات مدیران ما غیرمنطقی است، گفت: خیلی از مدیران اصلاً ادبیات ارتباط با مردم را بلد نیستند و نمی‌خواهند حرف مردم را بشنوند.

به گزارش شمال نیوز علی‌اصغر یوسف‌نژاد عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری که در فرمانداری ساری برگزار شد با تبریک هفته قوه قضاییه و درود به شهدای هفتم تیر، عملیات رمضان و مدافعان حرم اظهار کرد: با برگزاری این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فضای جدیدی در امور اجتماعی و سیاسی در استان باز شده است.

وی با بیان اینکه باید از تجربیات استفاده و با اتحاد و انسجام مسائل استان حل شود، افزود: پایه اساس این مسائل فرهنگی و ارزشی است که به آن کم توجه بوده‌ایم.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اولویت مسائل استان بحث سرمایه‌گذاری است، خاطرنشان کرد: مسأله بعدی مدیران کارآمد، مؤثر و شاید هم سو مدیریت در بعضی موارد است.

یوسف‌نژاد مهم‌ترین مسأله استان را ایجاد فضا برای سرمایه‌گذاری عنوان و تأکید کرد: در برخی ادارات بخشی‌نگری وجود دارد و هر کس خودش را می‌بیند و ارائه خدمات به مردم در چرخ دنده اختلافات حذف می‌شود.

وی با بیان اینکه در پیشرفت و عدم پیشرفت شهرستان خودمان دخیل هستیم، تصریح کرد: همه تصمیمات بودجه‌ای نبوده و تصمیمات غیربودجه‌ای در لابه‌لای موارد مغفول مانده است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیاری از انتصابات مدیران ما غیرمنطقی است، خاطرنشان کرد: خیلی از مدیران اصلاً ادبیات ارتباط با مردم را بلد نیستند و نمی‌خواهند حرف مردم را بشنوند.

یوسف‌نژاد با بیان اینکه مدیریت باید آنقدر قوی باشد که مسائل را بهتر ببیند، یادآور شد: من منفی صحبت نمی‌کنم اما بعضی مدیران خیلی انرژی مصرف می‌کنند اما بهره‌وری پایینی دارند.

وی برخی از مدیران را بودجه‌ای خواند و اضافه کرد: باید از حالت بودجه‌ای در آمده و به دنبال برنامه‌ی فکری و انگیزشی برویم.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اظهار به اینکه کسی با سابقه غیرمرتبط در جایی قرار گیرد موفق نیست، تأکید کرد: منابع ما محدود بوده و باید با تلاش تمام دستگاه‌های اجرایی مسائل استان را حل کنیم.

وی با اشاره به بحث گردشگری شهرستان ساری بیان کرد: گردشگری مسأله‌ای است که از آن مغفول مانده‌ایم و باید مدیریت شهری مورد حمایت قرار گیرد.

یوسف‌نژاد با بیان اینکه با اسناد پشتیبان مخالفتم را با انتقال آب دریای خزر اعلام کرده‌ام، افزود: ایجاد منطقه آزاد با جدیت پیگیری می‌شود.

وی گفت: بحث کشاورزی، افزایش درآمد عمومی خانوار و ایجاد اشتغال جوانان و تولید مورد پیگیری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سعید 9 تير 1395
با سلام آقای دکتر یوسف نژاد عزیز یک فکری به حال آموزش و پرورش استان مازندران بکنید
بی نام 9 تير 1395
آموزش وپرورش رادریابیید
نا شناس 10 تير 1395
لطفا در مورد اشتغال جوانان تحصیل کرده مازندران اقدام مناسبی انجام دهید
سعید 10 تير 1395
جناب آقای دکتر یوسف نؤاد نماینده محترم اداره کل آموزش و پزورش مازنذران از این قاعده مستثنی نیشت لطفا در این مورد تدبیر گردد .
نا شناس 10 تير 1395
ايجاد طرح هاي گردشگري معقول به كمك بخش خصوصي و سرمايه گذار داخلي و خارجي و منطقه ازاد و رفع مشكل كارخانه هاي نيمه فعال و تعيين مديران لايق و كارامد ميتونه به استان بحران زده مازندران كمك كنه
مهندس علی 10 تير 1395
جرأت و جسارت آقای دکتر یوسف نژاد قابل تقدیر و تحسین است ، دلایل عقب ماندگی استان را ایشان به صراحت بیان نمودند ، امیدواریم که بعنوان نماینده مردم بر انتخاب مسئولین استانی دقت نظر لازم را داشته باشند تا در آینده نزدیک شاهد تغییرات اساسی در استان مازندران باشیم .
علی 10 تير 1395
دقیقا زدن به ورزش ساری
انرژی و هزینه مصرفی بالا ولی به هدف و بهره
چندمین باره که تذکر میدن اما کوووو گوش شنوا
اکبر 10 تير 1395
اقای دکتر مگر یک مسول چند سال در یک مسولیت باشد این بخشدار مرکزی ساری 30 سال است بابا بسه دیگه مگر قطع رجال است اسبانسر ایشون کیه یک بنده خدای دیگری بگذارید هر دولتی بیا رنگ عوض می کند
نا شناس 10 تير 1395
آقای دکتر یوسف نژاد
بافت روستای بالادزاء با محیطی کشاورزی،باغی،جنگلی هیچ سنخیتی با شهر ندارد که به خاطر منافع چند نفر محدود در تلاش هستید آن را به بهانه کلان شهر ساری! به بافت شهر ملحق نمایید. به جهت ضررهای فراوان به مردم روستا ،اکثر اهالی آن ناراضی هستند.لطفا" از این کار جلوگیری بعمل آورید.
نا شناس 10 تير 1395
سلام دوستان :
خدمت نماینده خوب استان عرض کنم یکی از ملاک عزل ونصب مدیران حضور ویا عدم حضور مدیران شور بخت شهرستان در ستاد انتخباتی نمایندگان اسن خود حقیر وقتی پیگیر دلیل عزل خود شدم به حقیر اینگونه گفته شد نماینده عزیز ما همش نگران این بودن که شاید به سمت رقیب گرایش داشتم بخاطر همین سریع وفلور با فشاری که به مدیر اوردن ..... ای کاش یه نفر قوی تر از من جایگزین من در شهرستان میشد البته ال... اعلم شاید خیری درش بوده که حتما همین طور هست
سجاد 10 تير 1395
برادر یوسف نژاد اگه فقط به حرف زدن یاشه که خیلی ها حرف های زیبا و مردم پسند میزنند. لطفا اول عمل کنید و بعد گزارش عملکرد با تشکر
نا شناس 10 تير 1395
اقاي دكتر يوسف نژاد در ابفاي شهري مازندران هم ضعف مديريت و عدم برنامه و راهكار باعث شده شركت از رسالت خودش دور بشه.خواهشا با يه تصميم خوب مردم رو از بي آبي نجات دهيد.حالا همكاران با تصميم اشتباه استاندار و ابفاي كشور دارن ميسوزن و ميسازن..
مبین 10 تير 1395
آقای نماینده سالهاست سیاسی کاریهای شما را همه آگاه هستند، شما با انحراف از خط ولایت رای آوردی ،هیچ کار عملی در کارنامه شما وجود ندارد.
فرهنگي 10 تير 1395
آقاي دكتر يوسف نژاد عزيز ، شما كه اكنون عضو هيات مديره مجلس نيز مي باشيد و مسئوليت بس خطير داريد !!!!!!!!!!!! انتصابات در فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران بيداد مي كند ، فرهنگ را دريابيد
ناشناس 10 تير 1395
جناب آقای یوسف نژاد خواهشا مدیرانی که چندین سال هستند باروابط خواهشا تغییرات را صورت بدهید
نا شناس 10 تير 1395
ما خواهان افراد جوان وشایسته و دارای ارنژی فراوان و اصلاح طلب واقعی که در انتخابات خرداد سال 92 واقعاًتمام تلاش خودش را کرده باشد متاسفانه در این دولت از افراد های پیر و پابه سن گذاشته که توان حرکت را ندارند و بازنشسته هستند فقط برای ماندن و استفاده نمودن از حقوق و مزایا دست و پا می زند جناب آقای یوسف نژاد یک نگاهی به دور اطراف خود داشته باشی متوجه خواهی شد چه کسانی هستند
بابایی 10 تير 1395
جناب یوسف نژاد حضور بسیار از نمایندگان غیر متخصص در کمیسیونهای تخصصی مجلس هم غیر منطقی هستش.مثلا یک معلم بره تو کمیسیون تخصصی انرژی!!!!
ساروی 10 تير 1395
فقط حرف پس کو عمل .اون شجاعی بود همه رو از رده پایین تا بالا عوض می کرد
جمال 10 تير 1395
لطفا ساری رو کلان شهر کنید مردم بالادزا دوست دارند ساری کلانشهر شود .
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 9 تير 1395
اکثر قاطع مردم مخالف الحاق به شهر هستند.لطفا" از طرف عده محدود که منافع شخصی دارند حرف نزنید.
نا شناس 10 تير 1395
با ملحق شدن به بافت شهري از خيلي از امكانات شهري بهره مند ميشيم و همچنين باعث رشدشهر
ناشناس 10 تير 1395
به داد روستاها برسین آقای نماینده
عزیز 10 تير 1395
درود بر نماینده ملی ......علی اصغر یوسف نژاد
نا شناس 10 تير 1395
مردم شريف اين حرف هاي قشنگ راگوش كنيد ولي باورنكنيد چند سال است از بيكار ي -گراني مشكلات مردم فقط به حرف زدن است عمل ....... خودش فقط درهنگام انتخابات ادبیات ارتباط با مردم را بلد است
ناشناس 9 تير 1395
جناب آقای مهندس یوسف نژاد ، از حرف تا عمل فرسنگ ها فاصله دارد بنابراین سعی کنید حرف با عمل همراه باشد انشاءا...
محمد 9 تير 1395
آقای دکتر حال آموزش وپرورش مازندران خوب نیست لطفا یک مدیر کل قوی بیاورید
ناشناس 9 تير 1395
آقای دکتر یوسف نژاد فکری برای مدیریت بنیاد مسکن استان انجام بده ، پرسنل این اداره با سیلی صورت خودشان را سرخ نگه میدارند . فقط برای یک عده که از یاران مدیرکل هستند خوبه مابقی هیچ !؟
نا شناس 9 تير 1395
امیدوارم در طی این چهار سال شاهد تغییرات اساسی وپیشرفت شهرمان ساری باشیم . با همت و کوشش شما نماینده ی خوب و مردمی ساری . شهر ساری باید همچون نگینی بدرخشد و جز ء بهترین شهرهای ایران شود.
123 10 تير 1395
از جناب آقای یوسف نژاد بابت پیگیری جهت رفع مشکل فروش کاغذ تولیدی شرکت چوب وکاغذ مازندران تشکر به عمل می آید .در ضمن استدعا میشود برای رفع مشکل مدیریتی این شرکت عظیم هم برنامه داشته باشند .
rostami 10 تير 1395
با سلام
آقای دکتر یوسف نژاد اطفا فکری به حال صندوق کارآفرینی امید شهرستان ساری بکنید نه تنها وام اشتغال نمی دهند بلکه حتی مدیر صندوق حتی جواب ما را نمی دهد لطفا پیگیر حق مردم باشید
ستار 10 تير 1395
سلام جناب دکتر یوسف نژاد. به فکر مدیر کل منابع طبیعی ....
نا شناس 11 تير 1395
اقاي دكتر آبفاي شهري استان وضعش خراب تر از اين حرفهاست.انشاله كه تدبير بفرماييد..همه ي اعتبارات مصوب از قبل به دليل نداشتن اطلاعات يه فرد غير متخصص جهت جذب رديف اعتباري شان حذف شده.شنيده شده جناب نربخت براي گيلان كارسازي كرده..دكتر بي كفايت ها رو بركتار كنيد لطفا..آبفاي شهري رو دريابيد مجمع محترم نمايندگان..
مصطفی 11 تير 1395
جناب اقای یوسف نژادجنابعالی حرف میزنید عمل هم بکنید شمادرموقع رای گیری من ازشما خواهش کردم کردم گغتیدباشه برای بعدانتخابات انتخابات تموم شدشماحتی جواب سلام مارانمیدی پس چرا دم از معرفت میزنی لطفأقولی که دادی عمل کنیدمشکل مراحل کن۰۹۱۱۹۲۳۱۷۹۷منتظرتماس شماهستم

Mostafa Nori 11 تير 1395
ازمدیرسایت خواهش میکنم پیام ماراچاپ کنه چندبارپیام میدم چاپ نمیشه چه خصومتی دارن نمیدونم
نا شناس 12 تير 1395
اقای دکتر لطفا بداد ورزش استان برسید پریچهره مدیر لایق استان بود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.733 seconds.