.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لغو همه پروازهای ایران به استانبول
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به علت انفجار شب گذشته فرودگاه آتاتورک استانبول، این فرودگاه فعلاً تعطیل اعلام شده و همه پروازهای ایران به این فرودگاه تا برقراری امنیت و ایمنی کامل، لغو شده است.

به گزارش شمال نیوز: رضا جعفرزاده اظهار داشت: پس از انفجار در فرودگاه آتاتورک استانبول، فعلاً این فرودگاه از سوی مسئولان کشور ترکیه تعطیل اعلام شده است.

وی ادامه داد: از ایران چهار شرکت هواپیمایی قشم‌ایر، آسمان، ترکیش ایرلاین و اطلس‌جت، پروازهای بین ایران و ترکیه را انجام می‌دهند که فعلاً به دلیل بروز این انفجار، این پروازها از ایران به این فرودگاه لغو شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی ادامه داد: تا امنیت و ایمنی پروازهای ما از طریق کشور ترکیه تضمین نشود، فعلاً پروازی به فرودگاه آتاتورک نخواهیم داشت.

جعفرزاده اظهار داشت: به نظر می‌رسد تا ساعات بعدازظهر امروز این پروازها دوباره برقرار شود، اما این منوط به تأمین امنیت و ایمنی در فرودگاه آتاتورک است.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی تأکید کرد: ایرلاین‌هایی که از ایران به فرودگاه آتاتورک پرواز دارند باید امروز اطلاع‌رسانی دقیق را در دستور کار خود قرار دهند تا در صورت ازسرگیری پروازها، زمان ورود مسافران به فرودگاه برای پرواز به استانبول‌ اعلام شود و مراجعان دچار سردرگمی نشوند.

وی اظهار داشت: قطعاً تا چند ساعت آینده اخبار دقیق‌تری درباره فرودگاه آتاتورک از سوی مسئولان کشور ترکیه اعلام خواهد شد و پس از آن درباره پروازها تصمیم‌گیری می‌شود.

 انفجار پی‌در پی شب گذشته فرودگاه آتاتورک استانبول‌ موجب لغو پروازهای‌ کشورها به این فرودگاه شده است؛ کشورهای کانادا و آمریکا نیز اعلام کردند که انجام پروازهای خود را به فرودگاه آتاتورک استانبول کنسل کرده‌اند.

همچنین شب گذشته یک پرواز ایران به این فرودگاه در طول مسیر به علت بروز این انفجار به ایران برگشت.

آتاتورک فرودگاه اصلی استانبول و بزرگترین فرودگاه ترکیه از لحاظ شمار مسافر و تعداد پرواز است؛ این فرودگاه در سال 1924 فعالیت خود را آغاز کرده و در منطقه «یسیلکوی» واقع در بخش اروپایی شهر قرار دارد؛ فرودگاه آتاتورک در 24 کیلومتری غرب مرکز شهر واقع شده و مرکز اصلی پروازهای خطوط هوایی ترکیه به شمار می‌رود.

در سال 2015 بیش از 60 میلیون مسافر از این فرودگاه جابه‌جا شده‌اند، که از این نظر فرودگاه آتاتورک یازدهمین فرودگاه شلوغ جهان به شمار می‌آید./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.