.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در پیام تقدیر و تشکر سردار جعفری نسب مطرح شد ؛
سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت هستم
شمال نیوز : بدون تردید موفقیت های دوره سه ساله مسئولیت بنده در استان مازندران بدون همکاری و یاری همه شما عزیزان میسر نبود و از ین بابت خداوند بزرگ را شاکرم .....

شمال نیوز : فرمانده سابق انتظامی مازندران که چند روز گذشته تودیع شد ، در پیامی از اقشار مردم مازندران خداحافظی و سپاسگزاری کرد .

در پیام تقدیر و تشکر سردار جعفری نسب آمده است :

سلام و عرض ادب و احترام حضور مردم شریف استان مازندران، خانواده های معزز شهدا ، جانبازان عزیز ، آزادگان سرافراز ، پیشکسوتان و ایثارگران گرانقدر ، نماینده محترم ولی فقیه در استان ، استاندار و معاونین محترم ، نمایندگان محترم مجلس خبرگان و شورای اسلامی و ائمه محترم جمعه و جماعات استان و اعضای محترم شورای تامین استان ، اعضای محترم شورای اداری مازندران ، مقامات قضایی و انتظامی مازندران ، بسیجیان ، ورزشکاران ، اصناف و خبرنگاران پرتلاش استان مازندران که سهم زیادی در امنیت استان داشه و دارند و همه عزیزانی که نامشان از قلم افتاد و یاریرسان من بوده اند خصوصا همکاران انتظامی بنده و خانواده های صبور و مقاومشان که همواره ما را در این راه خطیر همراه و همگام بودند .

تشکر و سپاس ویژه خود را از همه عزیزان ابراز و با افتخار اعلام می کنم ، هر جا که باشم سرباز این نظام مقدس ، ولایت و این مرز و بوم خواهم بود

بدون تردید موفقیت های دوره سه ساله مسئولیت بنده در استان مازندران بدون همکاری و یاری همه شما عزیزان میسر نبود و از ین بابت خداوند بزرگ را شاکرم .

امیدوارم در طول سه سالی که در محضر مردم شریف مازندران بوده ام توانسته باشیم در راستای تامین امنیت در مازندران سهیم باشیم و رضایت مردم دیار علویان را که همانا رضایت الهی است بدست آورده باشیم .

در پایان از همه بزرگوارانی که زینت بخش مراسم تودیع حقیر بوده اند تقدیر می نمایم و امیدوارم هیچگاه از دعای خیرشان محرم نگردم .

سرباز کوچک نظام مقدس جمهوری اسلامی

جعفری نسب


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شیرازی 9 تير 1395
سردار انشاا... در پناه حضرت حق سالم، بانشاط و تندرست و استوار در خدمت مردم و نظام باشید. مردم فهیم مازندران خادمان خود را فراموش نخواهند کرد.
نا شناس 9 تير 1395
بعنوان یک شهروند از همه زحمات ایشان تشکر می کنم
ایشان در این دوره خدمت شاید به اندازه 35 سال کار کرد ما از ایشان تشکر و قدردانی می کنیم
شاهرخ 8 تير 1395
امیدوارم هر کجای این سرزمین کهن که هستید خدا یاور شما باشد . خاطرات خوش مازندران با فعالیت امنیتی شما عجین است. ان سفر کرده که صد قافله دل همره اوست/ هرکجا هست خدایا به سلامت دارش. خداحافظ سردار با شخصیت
نا شناس 8 تير 1395
سردار خدا قوت
نا شناس 9 تير 1395
سردار واقعا از لحاظ اجرای امنیت در استان تحول ایجاد کردید عملکرد شما قابل تقدیر می باشد اشاالله خدا سلامتی دهد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.148 seconds.