.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقام کثیف یک مرد از همسر سابقش!
مرد معتاد برای انتقام از همسر سابقش با راه‌اندازی کانال تلگرامی، اطلاعات و عکس‌های او را در آنجا منتشر کرد.

مرد معتاد برای انتقام از همسر سابقش با راه‌اندازی کانال تلگرامی، اطلاعات و عکس‌های او را در آنجا منتشر کرد.

اوایل هفته گذشته زن جوانی با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی، به ماموران گفت: من چند سال پیش با مردی آشنا شده و عقد کردیم، اما بعد از چند ماه به دلیل مشکلاتی، در همان دوره عقد از یکدیگر جدا شدیم. بعد از یک سال با مرد دیگری ازدواج کردم.

وی اضافه کرد: این زندگی هم بیشتر از دو سال دوام نیاورد و به خاطر اعتیاد از همسرم جدا شدم. دیگر از او خبری نداشتم تا این که از چند روز پیش از طریق همکاران و دوستانم متوجه شدم فردی یک کانال تلگرامی راه‌اندازی و همه افرادی را که با من در تلگرام ارتباط داشتند، عضو این کانال کرده است.

شاکی تصریح کرد: مدیر کانال اطلاعات و عکس‌های شخصی مرا در این کانال منتشر و حتی قصه دو شکست در زندگی مشترکم را بازگو کرده است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، جست‌وجو برای دستگیری مزاحم تلگرامی ادامه داشت تا این که چند روز پیش ردپای مردی در این باره به دست آمد و او دستگیر شد.

متهم با انتقال به پلیس فتای استان خراسان رضوی، در بازجویی اعتراف کرد که شوهر دوم شاکی بوده و به قصد انتقام‌گیری، این کار را کرده است. وی در اظهاراتش به افسر تحقیق گفت: بعد از دو سال زندگی مشترک وقتی همسرم فهمید به شیشه معتاد شده‌ام، درخواست طلاق داد. از کار او کینه به دل گرفته و درصدد انتقام بودم. بعد از مدتی متوجه شدم او سیمکارتش را عوض کرده اما همچنان از تلگرام سیمکارت قبلی خود استفاده می‌کند.

متهم تصریح کرد: با پی بردن به این موضوع، تلگرامش را هک کرده و اطلاعات و عکس‌های خصوصی و نیز شماره افرادی که دوستان و همکاران وی در تلگرام با او در ارتباط بودند را به دست آوردم. سپس با راه‌اندازی یک کانال تلگرامی، افرادی را که با همسر سابقم آشنایی داشت، در آن کانال عضو و در ادامه اطلاعات همسرم را آنجا منتشر کردم.

منبع: رکنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.188 seconds.