.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سبقت احمدی نژاد از روحانی در خیابان سمنگان؟
شمال نیوز: تحرکات اخیر احمدی نژاد بیانگر این موضوع است که وی قصد دارد به طور جدی وارد کارزار انتخابات شود. هرچند که اطرافیان وی کاملا این موضوع را تکذیب میکنند و سفرهای استانی احمدی‌نژاد را چیزی جز دعوت مردمی نمی‌دانند.

شمال نیوز: زینب‌غبیشاوی - رفتارهای این روزهای محموداحمدی‌نژاد نشان می‌دهد که او همواره به قدرت ، صندلی ریاست و خصوصا حکم صادر کردن علاقه دارد. او نمی‌خواهد در آینده تنها به تدریس در دانشگاه و احیانا مشاوره و تحقیق بپردازد.

رئیس‌جمهور سابق از همان سال 92 که برای ثبت نام رحیم مشایی به همراه وی به ساختمان وزارت کشور رفت نشان داد که می‌خواهد حتی به واسطه نزدیکانش در صحنه سیاست و قدرت حضور داشته باشد. همان روزهایی که تب "روحانی مچکریم" در میان مردم جا افتاده بود در یک سخنرانی اعلام کرد که " فقط 6 ماه صبر کنید" او مطمئن بود که روحانی و دولت یازدهم نمیتوانند کاری از پیش ببرند و مردم بار دیگر به سمت وی می‌روند. روحانی اما تمام سعی خود را کرد تا بتواند با حل پرونده هسته‌ای برنده این صحنه باشد.




آمدن یا نیامدن احمدی‌نژاد به عرصه انتخابات این روزها به یک سوال جدی مطرح شده است. تحرکات اخیر احمدی نژاد بیانگر این موضوع است که وی قصد دارد به طور جدی وارد کارزار انتخابات شود. هرچند که اطرافیان وی کاملا این موضوع را تکذیب میکنند و سفرهای استانی احمدی‌نژاد را چیزی جز دعوت مردمی نمی‌دانند.

محمود احمدی‌نژاد مدت‌هاست که به سفرهای استانی می‌رود و در میان هوادارانش سخنرانی می‌کند و از دولت و سیاست خارجی آن انتقاد می‌کند. به گفته بسیاری از تحلیلگران سیاسی سفرهای احمدی‌نزاد جنبه انتخاباتی دارد و بیشتر برای پر کردن سبد رای و جذب آرا مردم است که به استان‌های کوچک سفر می‌کند و همچنان نامه‌های مردم را دریافت می‌کند.

رئیس‌جمهور سابق سعی دارد تا همانطور که در سال 84 و با حمایت اصولگریان توانست بر کرسی ریاست پاستور تکیه بزند در سال 96 هم ?

ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

كريم 7 تير 1395
ديگر از اين حرفها گذشته ايشان تو قلب مردم جا گرفته فقط حمايت رهبري كفايت ميكند زيرا ايشان ولايتمدار هست و بواسطه ولايتمداري او ما به ايشان راي خواهيم داد حتما هم پيروز ميشود البته من اگر بجاي روحاني باشم اصلا خودم را كانديدا نميكنم زيرا اشرافي گري دولتش باعث شده كه ايشان راي نياورد حقوق نجومي دليل بر ادعايم هست دولتي كه از نظر مالي در مضيقه هست و وزير نفتش به خاطر يارانه نميخوابد چطور ممكنه حقوق چند صد ميليوني پرداخت كند و شب هم بخوابد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.829 seconds.