.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چرا مردم از دولت روحانی انتظار تخلف مالی ندارند؟
شمال نیوز: آنگونه که از شواهد پیداست دولت عزم خود را برای برخورد با این مسئله جزم کرده است / مردم از دولت روحانی انتظار چنین مسائلی را ندارند. مردم به دولت روحانی رای دادند تا شاهد اتفاقاتی که در دولت احمدی نژاد بودند در دولت روحانی نباشند.

به گزارش شمال نیوز، ماجرای حقوق‌های میلیونی برخی مدیران دولتی همچنان در صدر اخبار کشور است. مسئله‌ای که مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای دولت به آن اشاره کردند و خواستار برخورد دولت با این مسئله شدند. ایشان در این دیدار فرمودند:« موضوع حقوق های نجومی، در واقع هجوم به ارزش ها است اما همه بدانند که این موضوع از استثناءها است و اکثر مدیران دستگاهها، انسانهای پاک‌دست هستند، اما همین تعداد کم نیز خیلی بد است و باید حتماً با آن برخورد شود.»

رئیس جمهور روحانی با اشاره به مراسم افطاری هیأت دولت با مقام معظم رهبری،گفت:« ایشان فرمودند بایستید و ما نیز حتماً در برابر حقوق‌های نامتعارف خواهیم ایستاد و دکتر جهانگیری نیز موظف شدند تا لحظه آخر این قضیه را پیگیری کرده و به مردم گزارش دهد.»

آنگونه که از شواهد پیداست دولت عزم خود را برای برخورد با این مسئله جزم کرده است اما مسئله‌ای که در این میان دولت باید به آن توجه کند این مسئله است که مردم از دولت روحانی انتظار چنین مسائلی را ندارند. مردم به دولت روحانی رای دادند تا شاهد اتفاقاتی که در دولت احمدی نژاد بودند در دولت روحانی نباشند.

جهانگیری معاون اول دولت روحانی در سخنان به رفتار غیرقانونی در دولت احمدی نژاد اشاره می‌کند و می‌گوید:« متاسفانه این سنت (پرداخت‌های نامتعارف) وقتی گذاشته شد که در دولت (دولت دهم) به عنوان مهمترین رکن تصمیم‌گیری این نظام نشستند دور خودشان و تصمیم گرفتند به خودشان نشان و سکه بدهند. از یک جمع 30 نفره دولت به 27 نفر از خودشان نشان درجه دو و درجه یک با 75 و 100 سکه دادند.»

دولت احمدی نژاد هیچگاه حاضر نشد در برابر اشتباهات خود عذر خواهی کند و حتی در بسیاری از مواقع این اشتباهات را توهم مخالفان خود و حاصل توطئه آنها دانست. به طور مثال احمدی نژاد در سال‌هایی که در قدرت حضور داشت در برابر تخلفات رحیمی گفته بود: «من به رهبری هم گفته ام که اگر ثابت شود که رحیمی حتی یک ریال هم اختلاس کرده من به تلویزیون آمده و ضمن عذرخواهی اعلام می کنم که شایستگی این سمت را ندارم.»

مردم در خرداد 92 به روحانی رای دادند تا دیگر شاهد این تخلفات و بهانه‌آوری‌ها نباشیم. مردم از این دولت انتظار دارند که هرچه زودتر از طریق قانونی با این تخلف‌ها بخورد کند و اجازه تکرار آن را ندهد.

برای مردم اصلا قابل پذیرش نیست کسی در جمهوری اسلامی ده‌ها برابر یک کارگر و کارمند ساده حقوق بگیرد. بدتر از این حقوق‌ها، بهانه‌هایی است که برخی از مدیران برای دریافت این حقوق‌ها دارند. دولت روحانی همچون تغییرات گسترده‌ای در کشور نسبت به زمان احمدی نژاد انجام داده است، در این زمینه و تخلفات مالی مدیران هم باید با قاطعیت تغییراتی عظیم را انجام دهد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 تير 1395
خده داره تنها چیزی که مردم از دولت روحانی انتظار داشتند همین رفاه و خوشگذرانی برای خودشان بودهاست عید را دیدیم که رئیس دولت کجا بوده است
نا شناس 5 تير 1395
انتظار تخلف کوچیک ندارن
نا شناس 5 تير 1395
اين جهانگيري انگار جزحرف زدن پشت سر اقاي احمدي نژاد كار ديگر ندارد زمان دولت شان دارد تمام مي شود بجاي اينكه كاري براي اين مردم انجام بدهند مقداري درموردبيكاري فساد و.......بيدادميكند حرف بزنيد
نا شناس 4 تير 1395
ما از این دولت زیاد از این انتظارها داریم....
ناشناس 4 تير 1395
این نظر شماست... این دولت هیچ تدبیری برای حل مشکلات نداشته. چرا ما کارگرا باید به زور 1 میلیون بگیریم و یکی نه صدها از این یکی ها سیصد برابر ماها پول بگیرن. گشایش اقتصادی و حل مشکلات تو صد روز وعده من نبوده وعده سرخرمن این دولت بوده .
نا شناس 5 تير 1395
هرچه بگید وبنوسید باز دکتر رو نمیتونید خراب کنید دکتر محبوب قلبهاست ومردم دوستش دارند میگید نه خرداد 96 رو نگاه کنید
علی 5 تير 1395
و این را هم اضافه کنید با رای مردم به روحانی پس چرا احمدی نژاد با این همه خسارت به مملکت اعم از بی انضباطی در مدیریت،تخریب ساختار اداری کشور،ترویج و ایجاد سازو کار فساد اقتصادی، دو بهم زنی در بین بزرگان و حتی علما، به تاراج دادن درآمد هنگفت نفتی هم به لحاظ سرمایه گذاری نسنجیده که حاصل آن رشد منفی 7 درصدی اقتصاد و تورم 40 درصدی بود،غارت بیت المال با چندین فقره فساد از جمله سه هزار میلیاردی، عدم اجرای پرداخت یارانه نفدی بر اساس قانون و اجرای سلیقه ای آن، اجازه صدور نفت به افراد و نهادها از جمله بابک و بنیاد تعاون ناجا به صورت خلاف عرف و قانون ، سرقت از بیت المال و پرداخت به دانشگاه خودش و خودساخته ایرانیان(خودش، مشایی و بقایی را کل ایران قلمداد کرد) و ده ها موارد دیگر محاکمه و به سزای اعمالش نمی رسد.قوه قضاییه باید ریزها را ول کند و به این دانه درشت بررسد بقیه حساب کار دستشان میاید و نه خود را درگیر ریزها کند
نا شناس 5 تير 1395
چیه تحلیل های آبکی رو تیتر میزنید .

اینهمه تخلف روبه چشم نمی بینید یا نویسنده مقاله تو باغ نیست.حقوق میلیونی و....
لطفا به شعور مردم توهین نکنید.مردم جامعه دعا گوی احمدی نژاد عزیز هستند
به قول مازندرانی ها : اولی کنون معلوم گونه کی ....هه
صامد 5 تير 1395
آقای جهانگیری اگه دولت گذشته بقول شما نشان درجه یک و دو و 70 تا 100 سکه میگرفتن هرماه که نبود !! آقای جهانگیری قیمت یک سکه و مدیر حضرتعالی با ماهی 97000000 تومان میگرفت چطور بر آورد میکنی بخدا اگه چاره داشته باشین میگین دولت گذشته در این حقوق نجومی دستی تو کار داره ؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.478 seconds.