.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یوسفیان ملا مطرح کرد؛
طرح بازگرداندن حقوق های نجومی مدیران به خزانه دولت
شمال نیوز: مجلس در طرح خود برای ساماندهی نظام پرداخت حقوق و مزایا، سقف 144 میلیون تومانی را برای حقوق سالانه مدیران در نظر گرفته است.

شمال نیوز: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در طرح خود برای ساماندهی نظام پرداخت حقوق و مزایا، سقف 144 میلیون تومانی را برای حقوق سالانه مدیران در نظر گرفته است.

به گزارش شمال نیوز، عزت الله یوسفیان ملا پنجشنبه شب در حاشیه جشن گلریزان انجمن ناشنوایان شهرستان آمل افزود: این طرح که به صورت یک فوریتی ارائه شده ، 13 تیر در صحن علنی بررسی می شود.

وی گفت : به موجب این طرح سقف حقوق ماهانه مدیران و مسئولان 12 میلیون تومان در نظر گرفته شده است و هیچ فردی نمی‌تواند بیش از این رقم دریافت کند.

یوسفیان ملا افزود : همچنین در این طرح تمام راههای مساعدت و کمک های دیگر در قالب حقوق و مزایا بسته شده و همه قوانین گذشته در بخش پرداخت حقوق و دستمزدها نیز لغو می شود.

وی ادامه داد: متاسفانه قانون خدمات کشوری از سال ها قبل تاکنون هر سال تمدید شد بدون این که در نحوه پرداخت حقوق و دستمزدها به مدیران دولتی تجدید نظر شود.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت : به موجب طرح جدید هیچ کس حق ندارد بیشتر از هفت برابر حداقل حقوق و دستمزد دریافتی بیشتری داشته باشد و اگر دریافتی مدیری تاکنون 30 میلیون تومان بوده باید به 7 میلیون تومان برابر سقف تعیین شده کاهش یابد.

وی افزود: در طرح جدید ساماندهی نظام پرداخت حقوق و مزایا همه قوانین خاص و تمامی مقرارت خاص به طور کامل دیده شده و عدد بین 10 تا 12 میلیون تومان در ماه که به آن رسیدیم عادلانه و متناسب و در چارچوب قانون استخدام کشوری است.

یوسفیان ملا در پاسخ به این سئوال که وجوه دریافت شده تاکنون که بیشتر از سقف جدید در نظر گرفته شده بوده، چه خواهد شد، گفت: در یکی از مواد این طرح پیش بینی شده است که وجوه حاصله از مازاد حقوق پرداختی به مدیران به حساب افرادی واریز خواهد شد که حقوق دریافتی ماهانه آنها کمتر از یک و نیم میلیون تومان بوده است.

وی افزود: این سقف همچنین شامل بازنشستگانی که حقوق کمتر از یک و نیم میلیون تومان دریافت می‌کنند، می‌شود.

به گزارش ایرنا، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه خوشبختانه خود دولت نیز موافق تصویب طرح ساماندهی نظام پرداخت حقوق و مزایاست، گفت: ما آنچه را که در طرح آورده ایم ، همان مواردی بوده که خواسته دولت را تامین می کند.

وی افزود: خوشبختانه همه نمایندگان مجلس نیز با این طرح موافق هستند و بعید می دانم نماینده ای باشد که آن را امضاء نکند.

یوسفیان ملا گفت: البته فرصت را هم به دستگاهها دادیم تا این طرح را کارشناسی کنند و دیدگاه های آنها نیز گفته و بررسی شود که امیدواریم با بررسی همه جانبه ، این طرح که خواست و مطالبه عمومی مردم نیز است، با رای بالایی درمجلس تصویب و در دولت اجرا شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی 4 تير 1395
چرا احمدی نژاد با این همه خسارت به مملکت اعم از بی انضباطی در مدیریت،تخریب ساختار اداری کشور،ترویج و ایجاد سازو کار فساد اقتصادی، دو بهم زنی در بین بزرگان و حتی علما، به تاراج دادن درآمد هنگفت نفتی هم به لحاظ سرمایه گذاری نسنجیده که حاصل آن رشد منفی 7 درصدی اقتصاد و تورم 40 درصدی بود،غارت بیت المال با چندین فقره فساد از جمله سه هزار میلیاردی، عدم اجرای پرداخت یارانه نفدی بر اساس قانون و اجرای سلیقه ای آن، اجازه صدور نفت به افراد و نهادها از جمله بابک و بنیاد تعاون ناجا به صورت خلاف عرف و قانون ، سرقت از بیت المال و پرداخت به دانشگاه خودش و خودساخته ایرانیان(خودش، مشایی و بقایی را کل ایران قلمداد کرد) و ده ها موارد دیگر محاکمه و به سزای اعمالش نمی رسد.قوه قضاییه باید ریزها را ول کند و به این دانه درشت بررسد بقیه حساب کار دستشان میاید و نه خود را درگیر ریزها کند.لطفا آقای یوسفیان ملا پیگیر باشند
محمد 4 تير 1395
بله درسته باید محاکمه بشه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.