.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محدودیت های ترافیکی در تعطیلات خرداد
به‌منظور تسهیل در تردد خودروها در محورهای مازندران محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا پایان تعطیلات پیش رو اعمال می شود.

به گزارش شمال نیوز، رئیس پلیس ‌راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت‌ها از محور چالوس ممنوع است گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 امروز تا ساعت 6 فردا از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است.

سرهنگ محمد نژاد افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 19:30 امروز تا ساعت 6 فردا از 15 کیلومتری مرزن‌آباد به‌سمت کرج یک‌طرفه خواهد بود.

وی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13:00روز شنبه 15 خرداد تا ساعت 2 بامداد یکشنبه 16 خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

محمدنژاد با بیان اینکه تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 امروز تا ساعت 6 روز یک‌شنبه 16 خرداد‌ از محور هراز ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز شنبه 15 خرداد از رودهن به آمل ممنوع و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 همان روز از آب‌اسک به رودهن یک‌طرفه است.

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 امروز تا ساعت 24 شنبه 15 خرداد از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع خواهد بود.

وی افزود: همچنین تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روز شنبه 15 خرداد ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ محمدنژاد افزود: درباره یک‌طرفه شدن محور کندوان در روز پنج‌شنبه 13 خرداد از مرزن‌آباد به کرج به‌منظور تسهیل در عبور و مرور کاروان‌های اعزامی و زائران مرقد مطهر امام راحل (ره) و پیشگیری از بروز گره ترافیکی ، بر حسب ضرورت و شرائط می‌شود.

وی درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران گفت: محور گدوک مه‌الود ، در محدوده سنگ‌چال محور هراز ترافیک نیمه‌سنگین و در سایر محورهای مازندران ترافیک عادی و روان است.

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

منبع:باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.953 seconds.