.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خالی کردن حساب بانکی به بهانه جلوگیری از قطع یارانه‌ها
برخی افراد سوء استفاده گر به بهانه جلوگیری از قطع یارانه افراد درصدد خالی کردن حساب بانکی برخی یارانه بگیران برآمده‌اند.

به گزارش شمال نیوز، در پی اتفاقی که به واسطه نقص فنی در فهرست یارانه بگیران پست بانک در جریان واریز یارانه اردیبهشت 95 روی داد و یارانه این افراد با چند ساعت تاخیر واریز شد، برخی افراد کلاهبردار از این اتفاق سوء استفاده کرده و در صدد کلاهبرداری از شهروندان افتاده‌اند.


خالی کردن حساب بانکی به بهانه جلوگیری از قطع یارانه‌ها پیامک کلاهبرداری یارانه‌ای
آقای تاجیک یک شهروند مشمول یارانه نقدی که حساب یارانه‌ای او در بانک سپه است، در این زمینه  گفت: از روز گذشته 4 پیامک به این مضمون دریافت کرده است که اگر ظرف 24 ساعت فرم زیر با آرم و صفحه (جعلی) پست بانک را تکمیل و به نشانی (یارانه‌ها دات کام ) ارسال نکند، این امر به منزله انصراف از دریافت یارانه تلقی شده و یارانه وی و خانوارش قطع خواهد شد.


خالی کردن حساب بانکی به بهانه جلوگیری از قطع یارانه‌ها پیامک کلاهبرداری یارانه‌ای
در این پیامک از افراد خواسته شده نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، شماره 16 یا 19 رقمی کارت بانکی، رمز اینترنتی، شماره شناسایی دوم cvv2 ، تاریخ انقضای کارت و شماره تلفن همراه (یعنی همه ابزارهای سوء استفاده از کارت بانکی افراد برای خالی کردن حساب بانکی) را درخواست کرده‌اند، ممکن است عده ای هم فریب این افراد سوء استفاده‌چی را بخورند و از ترس حذف یارانه این اطلاعات را ارائه کنند.

سایتهای معتبر سازمان هدفمندسازی یارانه ها به نشانی http://www.hadafmandi.ir/ و سامانه استعلام یارانه و ثبت و رسیدگی به درخواستها به نشانی http://www.yaraneh10.ir/prs/ در دسترس شهروندان است و اگر چنانچه مشکلی پیش آمد، ابتدا به بانک مربوطه مراجعه کرده و یا به این سامانه‌ها مراجعه کنند و از دادن اطلاعات شخصی کارت بانکی خود به افراد نا شناس خودداری کنند.

این پیامک از سامانه 98901479338 برای این شهروند ارسال شده است.

خالی کردن حساب بانکی به بهانه جلوگیری از قطع یارانه‌ها آرم و صفحه جعلی پست بانک برای کلاهبرداری یارانه‌ای


  منبع: فارس
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.