.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گرامیداشت سالگرد امام راحل در مازندران با محوریت شهدای مدافع حرم
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت که آئین های گرامیداشت سالگرد امام راحل و 15 خرداد امسال در استان با محوریت 30 شهید مدافع حرم برگزار می شود.

به گزارش شمال نیوز:حجت الاسلام یوسف یوسف پور روز دوشنبه در جلسه هماهنگی مراسم گرمیداشت 14 و 15 خرداد افزود : مراسم بزرگداشت بیست و هفتیمن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ، پنجاه و سومین سالگرد شهدای 15 خرداد سال 42 و 30 تن از شهیدان مازندرانی مدافع حرم روزهای پنجشنه و جمعه هفته جاری در مسجد محمد رسول الله ساری برگزار می شود.
وی گفت که در این مراسم علاوه حضور آحاد مردم ، به صورت ویژه از خانواده های شهیدان مدافع حرم استان مازندران نیز دعوت به عمل آمده است.
یوسف پور اضافه کرد : مراسم بزرگداشت سالگرد امام خمینی (ره) روز پنجشنبه 14 خرداد پس از نماز مغرب و عشاء همراه با شام در مسجد محمد رسول الله واقع در میدان خزر ساری برگزار می شود.
وی ادامه داد : آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.
رییس شورای هماهنگی تبلغات اسلامی مازندران به اهمیت تبیین راه و روش ، گفتار و بیانات امام راحل در ارزش های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و بیان داشت : هنوز جایگاه امام خمینی (ره) به درستی و با جامعیت بین مردم به ویژه نسل جوان تشریح و تبیین نشده است.
یوسف پور تصریح کرد : گرامیداشت سالگرد شهدای 15 خرداد سال 1342 نیز روز جمعه پس از نماز و مغرب و عشاء در همان مکان با سخنرانی حجت اسلام طاهری رئیس حوزه های علمیه مازندران برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه در دیگر شهرها و روستاهای مازندران نیز در گرامیداشت این دو روز تاریخی مراسم های مردمی برگزار می شود ، بیان داشت : اعزام ارادتمندان بنیانگذار جمهوری اسلامی به مرقد امام راحل نیز از دیگر برنامه هاست.
یوسف پور برگزاری عصری با شعر ، تبلیغات پیامکی و محیطی ، نمایشگاه عکس و ایستگاه صلواتی را از دیگر برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران برای گرامیداشت 14 و 15 خرداد اعلام کرد./ایرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.