.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
2 انتصاب جدید در دانشگاه آزاد واحد قائمشهر
طی احکام جداگانه از سوی دکتر باقرزاده رییس واحد قائم شهر ، سید سیاوش میرشفیعی به عنوان رئیس دانشکده منابع طبیعی و ذبیح الله غلامی به عنوان رئیس دانشکده علوم پایه منصوب شدند.

طی احکام جداگانه از سوی دکتر باقرزاده رییس واحد قائم شهر ، سید سیاوش میرشفیعی  به عنوان رئیس دانشکده منابع طبیعی و ذبیح الله غلامی به عنوان رئیس دانشکده علوم پایه منصوب شدند.

دراین مراسم محمد رضا باقرزاده رئیس واحد قائم شهر ضمن گرامیداشت تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر یاد شهدا انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامیداشت.

باقرزاده گفت: تغییر و تحول در هر سازمانی امری بدیهی و لازم الاجرا است وی فضای دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر را به لحاظ ساختاری دارای 5 دانشکده مصوب معرفی کرد.

وی فعالیت دانشکده های علوم پایه و منابع طبیعی را کم رنگ خواند و گفت: باید با توزیع و پراکنش منطقی  بخشی از مقطع تحصیلات تکمیلی این دانشکده ها را به سر و سامان بهتری برسانیم.

وی از سرپرستان جدید این دو دانشکده خواست تا با توجه به رشته های تحصیلی و توانمندیهای خود در حوزه امور دانش بنیان و اقتصادی فعالیت داشته باشند و ابراز امیدواری کرد با توجه به 34 رشته دکتری تخصص و حدود 120 رشته کارشناسی ارشد بتوانیم در مهرماه سال جاری جذب حداکثری دانشجو را داشته باشیم.

سپس سید سیاوش میرشفیعی سرپرست جدید دانشکده منابع طبیعی ضمن تقدیرو تشکر از هیأت رئیسه دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک مقوله نوین است که توانست تحول چشم گیری را در آموزش عالی کشور ایجاد کند.

وی تحول و دگرگونی کیفی و کمی دانشگاههای سراسری را مدیون دانشگاه آزاد اسلامی دانست و گفت: زمانی که دانشگاه آزاد اسلامی به سمت وسوی تحصیلات تکمیلی سوق پیدا کرد دانشگاههای سراسری به این سمت رفتند.

میرشفیعی دانشگاه آزاد اسلامی واحدقائم شهر را یکی از دانشگاههای موفق و سرآمد در سطح استان مازندران معرفی کرد و گفت: برای اینکه بتوانیم موفق تر عمل کنیم باید با یک برنامه ریزی درست و دقیق حرکت کنیم تا در آینده در مورد ما قضاوت خوبی داشته باشند.

ذبیح الله غلامی سرپرست جدید دانشکده علوم پایه نیز  با تقدیرو تشکر از رئیس و معاونین دانشگاه  در خصوص جایگاه علوم پایه در جامعه و تأکید مقام معظم رهبری به این علوم گفت: معظم له فرمودند : آن چیزی که کشور را به پیشرفت و قله می رساند مصداقی از علوم پایه است .

وی از هیأت رئیسه دانشگاه خواست تا با تقویت و توجه به علوم پایه که جزو مبانی نظری علوم کاربردی است موفق عمل کنیم.

مراسم معارفه روسای دانشکده های منابع طبیعی و علوم پایه با حضور دکتر باقرزاده، اعضاء هیأت رئیسه ،کارکنان واساتید در سالن اجتماعات ساختمان ولایت برگزار شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 11 خرداد 1395
تبریک به دکتر میرشفیعی نیروی ارزشی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.