.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس:
یوسفیان‌ملا گزینه مجمع نمایندگان مازندران برای کاندیداتوری هیأت رئیسه مجلس
شمال نیوز: منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در چهار دوره مجلس شورای اسلامی گزینه مجمع نمایندگان مازندران برای کاندیداتوری هیأت رئیسه مجلس است.

به گزارش شمال نیوز، علی اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به آغاز دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات ریاست و هیأت رئیسه خانه ملت، اظهار کرد: با هم‌اندیشی انجام شده بین منتخبان مردم، انتخابات هیأت رئیسه و ریاست مجلس صبح روز یک‌شنبه انجام شد.

وی افزود: دکتر علی لاریجانی در این انتخابات با اکثریت آرای ماخوذه منتخبان مجلس به عنوان رئیس مجلس انتخاب شده و حتی محمدرضا عارف رقیب او در این بین پس از دیدار با رئیس موقت مجلس به او تبریک گفت.

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه انتخابات هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در اوج آرامش با تفاهم، همدلی و برادری دنبال شد، خاطرنشان کرد: از روز سه‌شنبه مجلس وارد بررسی اعتبارنامه نمایندگان می‌شود تا بعد از آن به طور رسمی خانه ملت کار خود را آغاز کرده و تشکیل کمیسیون‌ها و بخش‌های دیگر را شاهد باشیم.

این مسؤول با اعلام اینکه رؤسای سنی مجلس شورای اسلامی توانستند به خوبی انتخابات دهمین دوره خانه ملت را برگزار کنند، ادامه داد: در این انتخابات علی لاریجانی با کسب بیشتر آرا به عنوان رئیس موقت انتخاب شده تا با صدور اعتبارنامه انتخابات برای هیأت رئیسه اصلی برگزار شود.

اسماعیلی در پاسخ به خبرنگار فارس که طی چند دوره گذشته هیأت رئیسه مجلس سهمی نداشت آیا مجمع نمایندگان مازندران فردی از این استان را به عنوان اعلام کاندیداتوری هیأت رئیسه در نظر دارند، گفت: مجمع نمایندگان مازندران روز یک‌شنبه جاری جلسه‌ه‍ای با هم داشتند و در آن صحبت‌ها و تصمیمات لازم در این باره گرفته شد.

وی ادامه داد: ساز و کار مطرح شدن فردی از مازندران به عنوان کاندیدای هیأت رئیسه مجلس اعلام شد تا دست‌کم این استان بتواند در بخش منشی یک گزینه قوی داشته باشد.

اسماعیلی با اعلام اینکه عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در چهار دوره مجلس شورای اسلامی تاکنون تنها گزینه مجمع نمایندگان مازندران برای کاندیداتوری در هیأت رئیسه است، ادامه داد: دکتر یوسفیان‌ملا از نمایندگان باتجربه و قدرتمند در مجلس شورای اسلامی است که با رایزنی مجلس این مهم انجام شد همچنین احتمال دارد طی روزهای آینده فرد یا افراد جدیدی نیز برای حضور در انتخابات هیأت رئیسه از مازندران اعلام آمادگی کنند.

وی با بیان اینکه تا قبل از هیأت رئیسه دغدغه نمایندگان مازندرانی مجلس شورای اسلامی کسب بیشترین آرا توسط لاریجانی بود، گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی هم اهل شهرستان آمل و بخش لاریجان است با تعیین تکلیف ریاست مجلس تلاش‌مان در هیأت رئیسه است.

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نظر یوسفیان‌ملا برای حضور در انتخابات هیأت رئیسه و کاندیدا شدن در این بخش مثبت است، یادآور شد: با مطرح شدن این نماینده از سوی مجمع نمایندگان مازندران وی موافقت خود را اعلام کردند هر چند باید در این راستا سعی کنیم تا با رایزنی‌های لازم بتوانیم در انتخابات هیأت رئیسه هم موفقیت حاصل شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

صادق 10 خرداد 1395
مگه میشه وه دوتا املی یکی رییس ویکی هم عضو هیأت رییطه بشه. اگه بشه دولت با ید چتر حاکمیتی خود را از آمل بردارد
منجی 11 خرداد 1395
بعد از انقلاب اسلامی از مازندران فقط احمد ناطق نوری دو دوره در هیأت رئیسه مجلس حضور داشت و این مایه مباهات مازنی ها بود.
امیدواریم بار دیگر شاهد این امر باشیم... انشاا...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.278 seconds.