.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جستجوی کوهنورد مفقود شده در دماوند با کوهنوردان حرفه ای
گروه های خودجوش و کوهنوردان حرفه ای که قصد صعود به قله دماوند را دارند در حال جستجو برای یافتن نشانه ای از کوهنورد جنوبی هستند.

به گزارش شمال نیوز:رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل گفت: متاسفانه هنوز نشانه‌ای از کوهنورد مفقودشده بندرعباسی در دماوند مشاهده نشده است.

نیکزاد گفت: با هماهنگی فدراسیون کوهنوردی، از گروه هایی که قصد صعود به دماوند را دارند خواسته شده است که از مسیرهای مختلف این صعود را انجام دهند تا شاید در طول مسیر نشانه‌ای از کوهنورد مفقودشده مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه علی رغم نامساعد بودن هوا، خطر ریزش بهمن در دره ها و نداشتن دید کافی گروه های امدادی جمعیت هلال احمر از هیچ تلاشی فروگذار نکردند، افزود: به دلیل شرایط نامساعد جوی، امکان جست و جو تنها برای کوهنوردان حرفه ای ممکن است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل گفت: دمای ارتفاعات دماوند از منفی 35 تا 40 درجه سانتیگراد است و بارش متناوب برف و تگرگ شرائط جستجو را سخت کرده است.

وی با بیان اینکه خانواده این کوهنورد از بندرعباس اکنون به پایگاه جمعیت هلال احمر پلور آمدند افزود: ماموران امداد و نجات جمعیت هلال احمر با مساعد شدن شرائط جوی به جست و جو ادامه خواهند داد.

برکت صادقی کوهنورد بندرعباسی 30 اردیبهشت ‌ قصد صعود به قله دماوند را داشت و پس از ترک پناهگاه بارگاه سوم ، دیگر به این پناهگاه بازنگشت.

منبع:باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.602 seconds.