.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با اعلام مثال های عینی و ملموس ؛
دست درازی همسایگان به سرزمین مادری و سکوت مدیران ارشد مازندران !
شمال نیوز : سکوت و بی تدبیری مدیران ارشد مازنی باعث گستاخی و طمع ورزی همه همسایگان در چهار طرف استان شده که سمنانی ها طرح الحاق بخشی از مناطق کیاسر ساری را در دستور کار قرار دادند و....
دست درازی همسایگان به سرزمین مادری و سکوت مدیران ارشد مازندران !

شمال نیوز :  چند سالی است استان مازندران به لحاظ شرایط مناسب اقلیمی و چشم انداز بی نظیر طبیعی مورد توجه همسایگان قرار گرفته و هر دوره ای بخشی از خاک پر گوهر سرزمین مادری، منفک و به همسایگان پر طمع واگذار گردید! که سکوت مسئولان استان ما که باید دغدغه بومی و منطقه ای داشته باشند ،موجب نگرانی شهروندان مازنی شده است .

برای این مدعا به دفعات می توان مثال های ملموس آورد :

از جاده خطیر کوه به سمنان ، به علت بی تدبیری فرماندار و بخشدار مرکزی وقت ،چندین روستا ی سوادکوه،به سمنان واگذار گردید .

از جاده فیروزکوه که روزگاری این منطقه در حوزه استان مازندران قرار داشت متاسفانه مسئولان استان تهران مدعی حاکمیت منطقه گدوک و ییلاقات بی نظیر آن شدند و شبانه با قشون کشی به منطقه، تمام تابلو های مربوط به مازندران را جمع آوری کرده و تابلوی شهرستان فیروزکوه را در محور مورد نظر نصب نمودند و به مغازه داران گدوک بدون دریافت پول پروانه کسب و کار دادند و حتی بعد از نماز جمعه و سخنرانی تحریک آمیز نماینده مردم فیروزکوه نماز گزاران دست به راهپیمایی زده و خواهان حاکمیت همه منطقه گدوک شدند که یک هفته نامه محلی فیروزکوه اخبار آنرا همراه با عکس انتشار دادند.

از جاده هراز به دلیل چشم انداز غیر قابل توصیف در منطقه امامزاده هاشم و مناطق اطراف آن ، به راحتی توسط مدیران استان تهران تصاحب شده و به سرمایه گذازان پروانه ساخت ویلا را دادند .

و حالا هم گفته می شود مدیران سازمان میراث فرهنگی تهران تلاش دارند کوه دماوند را بنام استان تهران ثبت نمایند!

اما مدیران مازنی همچنان سکوت اختیار کردند و یا فقط به دادن چند گزارش اکتفا نمودند .سکوت و بی تدبیری مدیران ارشد مازنی باعث گستاخی و طمع ورزی همه همسایگان در چهار طرف استان شده که سمنانی ها طرح الحاق بخشی از مناطق کیاسر ساری را در دستور کار قرار دادند و با پیگیری نمایندگان سمنانی آب چشمه موصوف به روزبهی را از سوادکوه به سمنان منتقل کردند که باعث شده کشاورزان پایین دست در منطقه خطیر کوه بعلت کمبود آب زراعی کشاورزی را رها کنند .

اخیرا هم مدیران سمنانی درمنطقه خطیر کوه مجددا دست بکار شدند و تا عمق دو کیلو متر از پل زرشک دره را تصاحب نمودند و به یکی از سرمایه گذاران مجوز احداث کارخانه شن و ماسه را دادند که اسناد و مدارک و سوابق موجود است .

در استان گلستان مدیران آن ساکت ننشستند.  آنان هم با رایزنی و پیگیری ها در تلاش هستند میانکاله را بنامشان ثبت کنند

بحث انتقال آب دریای خزر یکی دیگر از طمع ورزی سمنانی ها است که اگر مدیران ارشد مازندران همچنان بی تفاوت باشند فردا و فرداهای دیگر ،  استان های گیلان و قزوین مدعی الحاق بخش دیگری از سرزمین مادری خواهند شد .

مدیران مازندران چه کردند ؟!

مدیران مازندرانی معمولا سکوت را بر فریاد و اعتراض ترجیح می دهند و یا درنهایت به چند مکاتبه اداری بسنده می کنند .

مدیران ارشد استان در گذشته و امروز بدانند که مردم مازندران هرگز جفاها و بی تدبیری ها و محافظه کاری هایشان را فراموش نخواهند کرد و اگر سکوت ها ادامه یابد مانند عهدنامه ترکمانچای نامشان در تاریخ سرزمین مادری به نیکی ماندگار نخواهد ماند .

.

فرداد فاضلی شهرودی- خرداد 95


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احمدخواجوند 7 خرداد 1395
آقا مگر مسئولين مازندران بيكار هستنداعتراض كنند اگر اعتراض كنند از نون خوردن مي افتند.كم كم استان تهران تاسيابيشه را استان گيلان رامسررا زميمه استان خودشان ميكنند .
نا شناس 7 خرداد 1395
همیشه مدیران مازنی نالایق بودند . اولین بار نیست . مثل بحث پزشک خانواده که تنها برای خودنمایی خود پیشتاز شدند و خون مردمو تو شیشه کردند.
نا شناس 7 خرداد 1395
آقا سلام مسولین بی عرضه هستن قبول و شاید اصلا درکشون پایینه اما مردم چی چرا مردم کاری نمیکنن مگه نمیگین مردم فیروزکوه بعد نماز جمعه تظاهرات کردن ما مردم چرا خوابیم نمایندگان چرا خوابن چرا رسانه ها خوابن در خیانت ترکمنچای فقط مسئولین وقت مقصر نبودن چون دنبال تاج و تختشون بود حالا امروزه تاج و تخت جاشو داده به پست و مقام به نظرم اگه مردم واکنش نشون بدن اینطوری نمیشه بالاخره رییس جمهور سمنانیه پس بدش نمیاد که مسئولین غلام حلقه به گوش بگیره وقتی مردم مازندران بیشترین رای رو به روحانی دادن و میرن استقبالش خوب حالا باید برن جلوی استانداری و حقشونو بگیرن به نظرم باید کمپینی تشکیل داد و پیگیر شد
نا شناس 7 خرداد 1395
گرفتن این مناطق توسط استانهای دیگر فقط به خاطر مناظر طبیعی نیست بلکه اگر توجه داشته باشید سرچشمه آبهای مازندران در این مناطق هستند...
دیری نیست که مازندران برای داشتن آب شرب باید از استانهای همجوار آب بخرد...
نا شناس 8 خرداد 1395
نویسنده محترم ما منطقه کیاسر نداریم بخش چهاردانگه داریم که کیاسر مرکز بخش آن است . در نوشتن مقاله باید یک مقدار سطح سوادتان را افزایش دهید.
hldv 8 خرداد 1395
مدیران مازنی بدلیل بی لیاقتی دارند سرزمین ما را به حراج می گذارند
محمود 8 خرداد 1395
ای میشه استان تا ساری را بگیرن اونوقت همه ساروی ها میشن بچه تهرون
نا شناس 8 خرداد 1395
اینها فقط بنده پست و مقام هستن - برای چی حرف بزندد؟؟ تا چند وقت دیگه فرزاندان ما باید برای کارگری برن تو شهر اونها
- 8 خرداد 1395
اين قبيل تصميم گيريها مربوط به رده هاي بالاي كشور است وكسي هم نميتواند اعتراض كند
نا شناس 8 خرداد 1395
درود به شرفت با این گزارشت! باید به گوش اقایون برسه ! امیدوارم دیگر رسانه های بومی هم ساکتت ننشینند! امیدوارررن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.531 seconds.