.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزییات قتل پسر دایی توسط آقای وکیل در باغ نکا
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران جزئیات قتل پسر 23 ساله توسط مرد وکیل را تشریح کرد.

به گزارش شمال نیوز،سرهنگ حمید مکرم معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی در گفتگو با میزان جزئیات بیشتری از قتل پسر جوان توسط مرد وکیل را تشریح کرد و گفت: 20 اردیبهشت امسال مرد میانسالی با مراجعه به کلانتری 102 پاسداران در شکایتی از گم شدن پسر 23 ساله اش به نام بهروز خبر داد.

پس از این شکایت و تشکیل پرونده با دستور بازپرس دادسرای جنایی رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره یازدهم اداره آگاهی قرار گرفت. در تحقیقات اولیه یکی از دوستان بهروز مدعی شد پسر جوان به همراه پسر عمه اش که وکیل دادگستری است به شهرستان بهشهر سفر کرده است.

در ادامه با شناسایی وکیل دادگستری به نام مهدی او بازداشت شد. مرد وکیل در اظهارات اولیه مدعی شد قرار بود با سفر به شهرستان بهشهر پدرم را به تهران بیاورم تا چند روزی اینجا باشد. پسر دایی ام به همراه به بهشهر آمد اما در میدان اصلی شهر از من خداحافظی کرده و به دیدار دوستانش رفت. از آن زمان به بعد من هیچ خبری از بهروز ندارم.

پس از این اظهارات مرد وکیل از سوی بازپرس پرونده بازداشت موقت شد تا اینکه سرانجام روز پنجشنبه لب به اعتراض گشود و گفت: چند روزی بود که متوجه تماسهای تلفنی مشکوک فرد ناشناسی با خواهرم شده بودم. هنوز به این موضوع شک داشتم تا اینکه در یک مراسم عروسی متوجه شدم خواهرم با بهروز در ارتباط است. روز حادثه بهروز که در کار معاملات املاک است با من تماس گرفت تا مرا برای خرید خانه به نیاوران ببرد. با یکدیگر به نیاوران رفتیم و پس از دیدن خانه به سمت خانه پدری بهروز حرکت کردیم. من شب قبل از حادثه با برادرم تماس گرفته بودم تا ماشینش را به من بدهد تا بتوانم به بهشهر رفته و پدرم را چند روزی به تهران بیاورم. بعد از اینکه بهروز فهمید می خواهم به بهشهر بروم او نیز بدون اطلاع دادن به پدر و مادرش خودرو پژو206 را مقابل خانه شان پارک کرد و با من آمد.

مرد وکیل ادامه داد: در میان راه شروع به نصحیت کردن مقتول کردم و به بهانه اینکه آب و هوایی عوض کنیم او را به باغ عمویم در شهرستان نکا بردم. وقتی وارد باغ شدیم مستقیم موضوع ارتباط او با خواهرم را فاش کردم که بهروز عصبانی شد و شروع به فحاشی کرد.

نمی دانستم چکار می کنم به همین دلیل با وسیله کشاورزی که در باغ بود چند ضربه به پسر دایی ام زدم که او جانش را از دست داد. بعد از قتل جسد او را در قسمت شمالی باغ دفن کرده و برای آوردن پدرم به بهشهر رفتم.

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران گفت: با اعترافات متهم کارآگاهان پلیس آگاهی به باغ عموی قاتل رفته و توانستند جسد پسر 23 ساله را کشف کنند. همچنین با احضار خواهر مهدی او هر گونه ارتباط با پسر دایی خود ( مقتول ) را تکذیب کرد.

صبح امروز با تکمیل تحقیقات، باتوجه به وقوع جنایت در استان مازندران پرونده به همراه متهم برای رسیدگی به این استان ارسال شد. 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.