.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آتنه فقیه نصیری و برانکو سفیران ام‌اس شدند
آتنه فقیه‌نصیری بازیگر سینما و برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران سفیران بیماران مبتلا به ام‌اس شدند.

به گزارش شمال نیوز: دکتر سیف برقی دبیر همایش‌های سلامت و زندگی با اعلام این خبر گفت: در نشست اخیر همایش سلامت و زندگی که روز پنجشنبه ششم خردادماه در ایوان شمس برگزار شد، با اهدای لوح و تندیس "آتنه فقیه‌نصیری" و برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به همراه وحید طالب‌لو دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال و محسن بنگر مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران به عنوان سفیران سلامت و ام اس معرفی شدند که سرمربی کروات سرخپوشان پایتخت به علت آنکه در کشور حضور نداشت، محمود خوردبین به نمایندگی، تندیس و لوح وی را دریافت کرد.

دبیر همایش‌های سلامت و زندگی همچنین اظهار داشت: در همایش روز پنجشنبه، مباحث مختلفی درباره بیماری ام‌اس از جمله نقش ورزش و تغذیه در پیشگیری و مدیریت درمان ام‌اس، تاثیر استرس در ام‌اس و نحوه مواجهه مردم با این بیماران بحث و سخنرانی شد.

همچنین در این مراسم آتنه فقیه‌نصیری که خود به بیماری ام‌اس مبتلا است، در سخنانی گفت:من خیلی دوست دارم که بدانم علت بیماری ام‌اس چیست؟ پزشکان می‌گویند این بیماری ناشناخته است اما امیدوارم روزی برسد که علت این بیماری شناسایی شود.

وی گفت: برخی اتفاقات در زندگی افراد رخ می‌دهد که می‌تواند منشاء خیر و برکت بسیاری شود که برای من هم این بیماری باعث تغییر و تحولاتی در زندگیم شد.

این بازیگر سینما و تلویزیون متعهد شد تمام تلاش خود را برای کمک و حمایت از بیماران ام‌اس و تامین امکانات برای آنها انجام دهد.

گفتنی است در مراسم روز جهانی ام‌اس که توسط انجمن بیماران مبتلا به ام‌اس در پارک پردیسان برگزار شد، آتنه فقیه‌نصیری و برانکو ایوانکوویچ از سوی این انجمن نیز به عنوان سفیر سلامت معرفی شدند. /ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.924 seconds.