.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در گفتگو با « حامد توانا » موسس و مربی باشگاه توانا مطرح شد :
استعداد ،علاقه و امکانات ؛ سه عامل پیشرفت در ورزش است
شمال نیوز : علاوه بر این با برنامه ریزی که انجام دادیم بازیکنان مستعدی که از نظر مالی در وضعیت مناسبی به سر نمیبرند؛ به صورت کاملا رایگان ثبت نام میکنیم.....

اشاره :«  باشگاه توانا » حالا دیگر آنقدر برای مردم شهرستان قائم شهر اشنا و صد البته خوشنام است که خانواده ها با اعتماد به کادر مدیریتی آن خصوصا مدیریت خوب و علمی « حامد توانا » با خاطری آسوده تربیت ورزشی فرزندانشان را به این آکادمی ورزشی بسپارند .
شمال نیوز  : خودتان را بیشتر برای خوانندگان ما معرفی کنید .
حامد توانا هستم متولد 26فروردین 1364 از قائم شهر
مدرک کارشناسی مدیریت و کارشناسی ارشد تربیت بدنی با معدل (A)
دوران خدمت سربازی هم بعنوان سرباز معلم ورزش در مدارس شهرستان قائم شهر به پایان رساندم.
بعد از تصادفی سخت که در سن 21سالگی داشتم دیگر نتوانستم به فوتبال ادامه دهم و علی رغم میل باطنی ام مجبور به ترک آن شدم ؛ اما با عشقی که به فوتبال داشتم، نمیتوانستم از آن دور بمانم ؛کلاس های مربیگری را آغاز کردم که بعد از گذراندن کلاس D به C معرفی شدم و بعد از آن موفق به اخذ مدرک B(AFC) در سال 91شدم که امسال دوره A  را خواهم گذراند.
مدرک اختصاصی دروازه بانی را زیر نظر دنیل گاسپار مربی فعلی تیم ملی گرفتم و همچنین دوره بدنسازی و رفرش مربیان را با اوو جان آلمانی سپری کردم.و علاوه بر این ها مدرک مدیریت استراتژیک ورزشی و یوفا و چندین مدرک معتبر دیگر را نیز دارم.
جام جم : و سابقه ی مربیگری؟
در تیم های مقاومت ، سایپا شمال، داماش، طبرستان، نساجی مازندران، صنعت ساری و دانشگاه آزاد هم بعنوان مربی دروازه بان و هم سرمربی و مدیر در کارنامه ی خود دارم.


شمال نیوز : خوانندگان ما دوست دارند ، درباره باشگاه ورزشی توانا که مدیر و موسس آن هستید اطلاعات بیشتری داشته باشند .
باشگاه ورزشی توانا را در سال 1388 با همکاری دوست خوبم احمد صمدی فر با مجوزی که از وزارت ورزش و جوانان کشور گرفتیم، تاسیس کردیم و تا به اکنون به صورت دائمی و در دو بخش آقایان و بانوان و در قالب باشگاه فوتبال (تیم های نونهالان ؛نوجوانان وجوانان) و مدرسه فوتبال از سنین 6 سال به بالا و با تفکیک رده های سنی و همچنین آکادمی اختصاصی دروازه بانی که اولین آکادمی با مجوز و با چند شعبه درکشور مشغول فعالیت میباشیم که در آینده ای نزدیک و برنامه ریزی میان مدتی که صورت گرفته با فناوری ICT همکاری های خود را با بهترین آکادمی های روز دنیا فراهم میکنیم.
همچنین باشگاه توانا با همکاری چندین دکتر برنامه ریزی تربیت بدنی و با برنامه ریزی های مدون و پیش بینی شده ؛بهره گیری از فناوری های ICT و ISAK پیکرسنجی را برای اولین بار در کشور در این سطح در دستورکار و به مرحله ی اجرا گزارده است و بزودی  فعالیت در شعبه های در کشوررا آغاز میکنیم.
علاوه بر این با برنامه ریزی که انجام دادیم بازیکنان مستعدی که از نظر مالی در وضعیت مناسبی به سر نمیبرند؛ به صورت کاملا رایگان ثبت نام میکنیم.
همچنین علاوه بر فوتبال در رشته های بدنسازی اختصاصی ، دو ومیدانی ایروبیک ژیمناستیک ، آکادمی دروازه بانی و در بخش بانوان فوتبال و فوتسال و آمادگی جسمانی نیز موفق به اخذ مجوز از وزارت ورزش و جوانان کشور شده ایم.
البته در آینده نزدیک رشته جذاب « سپک تاکرا » هم به جمع ورزش های تحت پوشش ما اضافه خواهد شد که پیش بینی استقبال خوبی از این رشته داریم .
شمال نیوز : مربیان باشگاه و مبنای انتخاب آنها چگونه است ؟
بنظر من مشکل ترین قسمت بخش ، انتخاب مربیان برای باشگاه میباشد. باید بهترین مربی ها در رده های پایه بکار گرفته شوند که هم اخلاق مدار و سالم باشند و بتوانند روابط فنی و عاطفی خوبی با بچه ها برقرار کرده و در یک کلام روانشناسان خوبی باشند تا شاهد بازخوردی خوب از بازیکنانی مستعد و سالم در سالیان آینده به فوتبال کشور باشیم.همچنین تلفیقی از مربیان جوان و با تجربه و تحصیلکرده و با مدارک معتبر از (AFC)و داشتن مدارک جهانی از جمله آقایان سعید اوصیا لقب از پیشکسوتان با تجربه و پاک فوتبال و حاجیان و... در بخش بانوان خانم برزگرسعی کرده ایم گامی نو در این عرصه  برداریم.
همچنین بکارگیری و همکاری روانشناس فارغ التحصیل از دانشگاه های معتبر (علامه طباطبایی و بهشتی تهران) خانم قدمی و برگزاری تست های روانشناسی و ایده های نو و برگزاری کلاس هایی در قالب ویدئو کنفرانس درباره ی مسائل روانشناسی و تغذیه و نگرش حرفه ای؛ و ارائه ی CDهای آموزشی سعی کرده ایم خودمان را به استانداردهای فوتبال روز دنیا نزدیک تر کنیم.

شمال نیوز : با توجه به اینکه اصلی ترین مخاطب شما خانواده ها هستند اگر سخنی با خانوده ها دارید هم بفرمایید .

بله . این روزها و بعد از اتمام امتحانات ثبت نام در باشگاه ها و مدارس فوتبال به بک چالش بزرگ برای خانواده ها تبدیل شده و متاسفانه تبلیغات دروغین و نداشتن مجوز بسیاری باشگاه های ورزشی که در این برهه نمایان میشوند ،انتخاب را برای خانواده ها اندکی سخت کرده و فرصت تحقیق را از خیلی خانواده ها بخاطر مشغله کاری سلب نموده است.
باید همه ما به خوبی بدانیم که سه فاکتور استعداد،علاقه و امکانات به عنوان سه عامل پیشرفت در همه فعالیت ها بخصوص فوتبال محسوب میشود و قرار نیست از بین همه ی کسانی که به مدارس فوتبال میروند همه رونالدو،مسی،کاسیاس یا نویر شوند و فقط تعداد کمی به هدف خود میرسند و عوامل خواسته یا ناخواسته ی فراوانی در این مسیر مانع از ادامه فعالیت میشود. پس بیاییم با درک این واقعیت شرایطی را انتخاب کنیم تا بهترین آکادمی که در آن همه ی جهات اخلاقی،تحصیلی و ورزشی ارزشمند است را برگزینیم.
در بعضی مدارس فوتبال ممکن است مربی با یک فریاد بیهوده یا حرف نامناسب علاقه ی بازیکنی که روزی میتوانست فوتبالیست بزرگی شود را از بین ببرد.
شمال نیوز :  و اما یکی ، دو سئوال تقریبا خصوصی ؛ الگوی مربیگری شما کیست ؟
الگوی مربیگری نداشته ام و همیشه سعی کردم  با مطالعه ی فراوان و دیدن فیلم ها و مطالب روز مربیگری به روز باشم و خودم باشم و به کار خودم اعتقاد دارم و خداروشکر تا الان در کار خودم موفق بوده ام .


شمال نیوز : و هدف مربیگری شما ؟
اول اینکه مربیگری را هیچگاه به دید یک شغل نگاه نکرده ام و بنظرم مربیگری عشق است جنگیدن با شرایط و روزهای سخت و گم نکردن خود در روزهای خوب.آنچه هنرجویان انجام میدهند تابلوی نقاشی ماست باید عرق بریزیم بایدتمرین کنیم و از تمام وجودمان مایه بگذاریم.هدف من مربیگری دروازه بانی در لیگ برتر کشور است و وارد شدن به آکادمی های حرفه ای دروازه بانی دنیا،و سپس تیم های معتبر اروپایی؛ که چندان  برایم دور از ذهن نیست ؛ کما اینکه در مقاطعی پیشنهاداتی خوب نیز بمن شده ولی عقیده ام این است که تلاش خودم به اهدافم دست پیدا کنم و دوست ندارم  دلال یا روابط در رسیدن به هدفم نقشی داشته باشند.و هدف دیگرم مدیریت در تیم های معتبر کشور و تیم های اروپایی است .
شمال نیوز : سخن پایانی ؟
اول تشکر می کنم از شما که به جوانان مثل من بها میدهید و زمینه ی مصاحبه های اینچنینی را فراهم می اورید چون متاسفانه اینگونه بوده که تجربه را در سن بالا میبینند  و رابطه ها جای شایسته ها را به راحتی گرفته اند و دارند ریشه میدوانند !!بنظرم انسان باتجربه کسی ست که در جوانی پیر شده باشد و موی سفید دلیلی قاطع بر تجربه نیست و اعتقادم این است ما هرچه بیاموزیم باز نیاز به آموختن و یادگیری داریم علم فوتبال و مربیگری هم ازین قاعده مستثنی نیست و همانند یک دریاست که هرچه جلوتر برویم به عمق بیشتر آن پی میبریم و از اندک علم خود هیچگاه مغرور نشویم به قول سقراط که میگه: تا بدانجا رسید دانش من که بدانم که همی نادانم.ارزش زمان را درک نمیکنند تا زمانی که تبدیل به خاطرات شوند و من عاشق جنگیدن هستم و میجنگم تا به اهدافم دست پیدا کنم .امیدوارم روزی برسد که به جوان ها اعتماد کنند؛و مطمئنم نتایج خوبی میگیرند.
ودر پایان تشکر میکنم از تمام کسانی که در این مسیر برایم زحمت کشیدند.
*************************************************************************************************
کانال های ارتباطی با باشگاه توانا:
آدرس دفتر مرکزی :قائم شهر خیابان رازی بالاتر از بانک اقتصادنوین طبقه بالا اتوشویی سلیمی واحد 8
Telegram.me/taavaanaa
Telegram.me/Tavana31
www.damash-tavana.blogfa.com
www.gk-tavana.blogfa.com
Instagram: Hamed-tavana31


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

nafas 10 خرداد 1395
شاید از دیرباز کلمه " باتجربه" ما را یاد شخصی با موهای خاکستری رنگ می انداخت
ولی حال بسیار خوشحالیم و به خود می بالیم که می بینیم جوانانی چنین هدفمند و باتجربه "همانند آقای توانای عزیز " داریم که قطعا با تلاش و پشتکار به چنین مراتبی رسیدن و در پی کشف و پرورش استعدادهایی چون خود بی وقفه تلاش میکنند
امید بر آن است که ما مردم و علی الخصوص مسئولین محترم هدف والای آنان را ارج نهاده و با حمایت از ایشان موجبات دلگرمی آنان را فراهم و دید روشنی از آینده را پیش روی چشمانشان قرار دهیم ....
* ما برای پیشرفت ایران عزیزمان تلاش میکنیم *

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.186 seconds.