.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در طلاق ششم هستیم ؛
معاون ثبت احوال : استان مازندران در « ولادت » از آخر اول شد !
شمال نیوز : وی با بیان اینکه اگر روند زادو ولد در جامعه به‌ همین گونه پیش رود جامعه ما در آینده پیر می‌شود افزود: تا سال 1415 رشد جمعیتی در کشور صفر می‌شود. ....

 معاون ثبت احوال مازندران گفت: مازندران دارای کمترین نرخ ولادت و رتبه ششم طلاق در کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش شمال نیوز ، علی‌رضا افسری در نخستین همایش پویایی جمعیت به مناسبت روز ملی جمعیت در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: چهار واقعه ولادت، وفات، ازدواج و طلاق در اداره ثبت احوال به ثبت می‌رسد.

وی با بیان اینکه اگر روند زادو ولد در جامعه به‌ همین گونه پیش رود جامعه ما در آینده پیر می‌شود افزود: تا سال 1415 رشد جمعیتی در کشور صفر می‌شود.

معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی ثبت احوال مازندران گفت: افزایش جمعیت برای توسعه و رشد جامعه ضروری بوده اما از طرفی برای آنکه سونامی جمعیت نیز صورت نگیرد باید توازن جمعیتی داشته باشیم.

افسری با بیان اینکه در بحث جمعیتی استان مازندران در کشور رتبه 8 و نیم و در ولادت نیز از میان 31 استان رتبه 31 را داریم افزود: در زمینه فوت نیز استان مازندران در کشور دوازدهم و در طلاق رتبه ششم را در کشور دارد.

وی تصریح کرد: سال گذشته 46 هزارو 463 نوزاد در استان متولد شد که از این تعداد 819 نفر به شهرستان میاندورد اختصاص داشت و همچنین 27 هزارو 683 واقعه ازدواج در استان به ثبت رسیده که  258 مورد در میاندورود بوده است.

معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی ثبت احوال مازندران گفت: بیشترین آمارطلاق در مازندران در سال اول زندگی مشترک زوجین اتفاق می‌افتد که اگر بتوانیم در یک سال ابتدای زندگی را با شرایط مطلوب حفظ کنیم می‌توانیم زمینه را برای استحکام خانواده و کاهش طلاق فراهم کنیم.

افسری افزود: برای افزایش جمعیت باید موانع و مشکلات ازدواج را برطرف کنیم و خانواده‌ها به‌ موقع نسبت به فرزندآوری اقدام کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ايران عزيز 8 خرداد 1395
برادر عزيز هزينه ها رو هم در نظر بگير همه تو يدونه موندن نميتونن خرجشو بدن
علی 8 خرداد 1395
با سلام دولت برای افزایش جمعیت چکار مثبتی انجام داده است حق اولاد که به فرزند سوم تعلق نمیگیرد و هیچگونه امکانات حمایتی از مردم انجام نمی شود اونوقت چه توقعی از مردم دارید.
احمدخواجوند 8 خرداد 1395
آفرين به همشهري هاي من اميدواريم كه در ساير مسائل هم اول بشويم راحت ترين كاررا انتخاب نكنند
نا شناس 7 خرداد 1395
حتما با این همه گرونی و بدبختی، مردم باید چهار پنج تا بچه بیارن؟!!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.