.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهادت جنگلبان در درگیری با قاچاقچیان چوب در جنگل های نور / فرمانده یگان منابع طبیعی مجروح شد/ قاتلان شناسایی و دستگیر شدند
شمال نیوز: درگیری مسلحانه قاچاقچیان چوب با جنگلبانان با شهادت یک جنگلبان و زخمی شدن دو نفر دیگر از جمله فرمانده یگان منابع طبیعی شهرستان نور پایان یافت.

به گزارش شمال نیوز، ساعت ۳/۳۰ بامداد امروز جمعه قاچاقچیان چوب در جنگل سالده شهرستان نور با جنگلبانان منابع طبیعی درگیر شدند.

جنگلبانان جلوی خروج دو نیسان حاوی چوب از جنگل را مسدود کرده بودند که قاچاقچیان با اسلحه شکاری و گلوله چهارپاره بصورت مستقیم به سمت نیروهای منابع طبیعی شلیک می کنند.

متاسفانه در جریان این درگیری جنگلبان فضل اله علی پور ۴۳ ساله اهل روستای آهو دشت چمستان بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسیده است.

همچنین فرمانده یگان منابع طبیعی شهرستان نور و یک نفر دیگر از جنگلبانان در جریان درگیری مسلحانه مجروح شده و به بیمارستان های استان مازندران منتقل شده اند.


قاتلان جنگلبان شناسایی و دستگیر شدند

فرماندار نور از شناسایی و دستگیری قاتلان جنگلبان این شهرستان، خبر داد.


هادی خنجری به خبرنگار ایرنا گفت: ماموران نیروی انتظامی ساعتی پیش قاچاقچیان چوب را دستگیر کردند و یکی از آنان در بازجویی اولیه به ارتکاب جرم اعتراف کرد.


وی افزود : دو مامور دیگر هم زخمی و به بیمارستان آمل انتقال داده شدند که حال عمومی آنان مطلوب گزارش شده است.

 

شهادت یک جنگلبان در درگیری با قاچاقچیان چوب در جنگل های نور/ فرمانده یگان منابع طبیعی مجروح شدشهادت یک جنگلبان در درگیری با قاچاقچیان چوب در جنگل های نور/  فرمانده یگان منابع طبیعی مجروح شد

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

برنتی 8 خرداد 1395
مظلومیت شما را چه کسی باید پاسخگو باشد صدا وسیما ، این رسانه ملی یکبار ندیدیم از مظلومیت شما دفاع کنند مسئولین دادگستری از این مدرک بالاتر می خواهید پس به دفاع از نگهبانان این سر زمین جنگل ، مرتع ، کوه ودریا ،پس مجرمان را به اشد مجازات حکم کنید که دیگر این ماجرا تکرار نشود.
نگران 8 خرداد 1395
واقعاً مایه تاسف برای ... که در کشور اسلامی در راه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر هم کشته و شهید بدهیم و برای مبارزه با قاچاقچیان چوب هم همینطور نمی دانم جواب زن و بچه این عزیزانی که تا پاسی از شب و همه شب را برای حفظ محیط زیست ما تلاش م یکنند جان می دهند چه باید گفت؟ مدافعان و حمایت کنندگان از سگ که روز پنجشنبه جلوی شهرداری بابلسر کجا هستند مدافعان محیط زیست؟! که بیایند تجمع کنند در دفاع از مظلومیت این جنگلبان که برای دفاع و حفظ محیط زیست جانش را داده ؟!
معصومی برنتی 8 خرداد 1395
برادر علیپور
در شپیده دم سکوت جنگل با شلیک تفنگی بیدار شد و ت خاموش شدی می دانی که تو اولی نیستی وآخری هم !!؟
از درختان شاهد رفتنت می خواهم که ساقه های سبز خود را بسوی دادار دراز کرده وبرای آرامش روحت دعا کنندو
نا شناس 8 خرداد 1395
شهادتت مبارک همکار عزیر علی پور.
اما جای نگرانی اینجاست که فرمانده یگان منابع طبیعی کمی سهل انگاری نموده و شاید هم تجربه این کار را ندارند.جون جندین بار از سوی یگان حفاظت نور در خواست نیروی بیشتر در این نقطه جرم خیز را دادند درخواست تجهیزات کامل و امن تر را دادند ولی از سوی جناب محسنی کم توجهی شده است و پاسخگو مردم باید باسد
نا شناس 8 خرداد 1395
فرمانده یگان منابع طبیعی استان بجای آوردن اقوام خود در یگان حفاظت بهتر بود از افراد بومی و توانمند تر و متناسب با نیاز شهرستانهای پر خطر نیرو جذب میکردند.جان یه انسان گرفته شد به جه گناه و تدابیر غلط

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.