.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کواکبیان: عارف کاندیدای ریاست مجلس نشود خودم کاندیدا می‌شوم
شمال نیوز: منتخب مردم تهران در مجلس دهم گفت: اگر آقای عارف برای ریاست مجلس کاندیدا نشود بنده به عنوان کاندیدای ریاست مجلس دهم ثبت‌نام خواهم کرد.

به گزارش شمال نیوز، مصطفی کواکبیان منتخب مردم تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم ختم برادر غلامرضا تاجگردون در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤالی درباه ریاست مجلس دهم و اینکه موافق کدام فرد از بین عارف و لاریجانی است،‌ اظهار داشت: هنوز به طور قطعی فراکسیون شکل نگرفته است. فراکسیون باید شکل بگیرد و در آنجا تصمیم‌گیری‌ها و انتخاب‌ها انجام گیرد.
 

وی افزود:‌ در هر صورت نظر ما این است که یک اصلاح‌طلب بر کرسی ریاست مجلس بنشیند که در این صورت اگر آقای عارف برای ریاست مجلس کاندیدا نشود بنده به عنوان کاندیدای ریاست مجلس دهم ثبت‌نام خواهم کرد.
 

کواکبیان درباره احتمال شکل‌گیری فراکسیون امید در مجلس دهم گفت: ما به دنبال یک فراکسیون در مجلس دهم هستیم، اما بعید می‌دانم این‌گونه شود. قطعا اسم این فراکسیون اصلاح‌طلبان اعتدال‌گرا خواهد بود. ما معتقدیم یک فراکسیون اصلاح‌طلب با حداقل 160 نفر از اصلاح‌طلبان و یک فراکسیونی با عنوان اصولگرایان با تعداد حداقل 120 نفر در مجلس دهم تشکیل خواهد شد.
منبع: تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.