.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کارگران شرکت حفاری شمال در برزخ
کارگران اخراجی شرکت حفاری نفت شمال پس از تجمع امروز مقابل فرمانداری بهشهر با قول مساعد فرماندار به خانه هایشان رفتند.

به گزارش شمال نیوز:فرماندار بهشهر  گفت:

مدیران شرکت برنده مناقصه که از این پس به جای شرکت حفاری نفت شمال، پشتیبانی از سکوی حفاری امیرکبیر را به عهده خواهد گرفت قول دادند از این کارگران اخراجی در شرکت خود استفاده کنند.

سجادی افزود: در نشست امروز با کارگران معترض، مقرر شد 5 نفر به عنوان نماینده کارگران به همراه مدیران شرکت برنده مناقصه، با معاون سیاسی امنیتی استاندار در استانداری مازندران جلسه ای داشته باشند تا موضوع بررسی شود.

وی با بیان اینکه مدیریت استان و شهرستان تا زمان حصول نتیجه قطعی و بازگرداندن شرایط به اوضاع عادی ، تلاش خواهد کرد افزود: با توجه به این که شرکت حفاری شمال از شهرهای بهشهر، گلوگاه، نکا، ساری، قائمشهر، سوادکوه دارای نیروی کار است، مجمع نمایندگان مازندران نیز باید با همدلی و هم‌زبانی در صدد رفع تنش‌ها قدم بردارند.

وی گفت: دغدغه اصلی مسئولان شهرستان در حال حاضر، زمزمه تعطیلی و انتقال کامل این شرکت صنعتی دریایی از شهرستان بهشهر است.

یکی از کارگران معترض در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری گفت: بسیاری از این کارگران اخراجی از 10 سال قبل در شرکت حفاری نفت شمال مشغول فعالیت هستند و اینکه شرکت برنده مناقصه بخواهد قرارداد موقت کاری با کارگران اخراجی امضا کند مورد قبول نیست.

وی گفت: موضوع اخراج کارگران این شرکت را از طریق سازمان بازرسی کشور پیگیری خواهیم کرد.

مسئولان شرکت حفاری نفت شمال دیروز به کارگران اعلام کردند که از امروز سر کار خود حاضر نشوند.

کارگران اخراجی نیز صبح امروز با در دست داشتن پلاکاردهایی مقابل فرمانداری بهشهر حل مشکل اخراج پرسنل شرکت حفاری شمال را خواستار شدند.

شرکت حفاری شمال در سال 77 بعنوان یک شرکت بالادستی صنعت نفت به ثبت رسید و فعالیت خود را از سال 80 آغاز کرد اين شركت در سال 1387 و براساس سياست‌های اصل 44 قانون اساسی به شركت سهامی عام تغيير ماهيت داد و در سال 1388 پذيره نويسی سهام آن در بورس اوراق بهادار تهران آغاز شد.

حفاری شمال در حال حاضر مالكيت 9 دستگاه سكوی حفاری خشكی نيمه‌سنگين و 3 دستگاه سكوی حفاری دريايی پايه‌دار دارد و موفق شد در سال 1390 حفاری در يك ميدان عظيم هيدروكربنی را در آبهاي ايرانی دريای خزر به اتمام برساند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.