.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری 4 شرور مسلح در محمود آباد
4 شرور مسلحی که با فریب افراد متمول از آنان اخاذی می کردند در عملیات ضربتی ماموران انتظامی شهرستان محمودآباد دستگیر شدند .

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ زمان شالیکار گفت : در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی ، ماموران انتظامی این شهرستان در حین اجرای ماموریت به سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو 405 مظنون شدند .

 

وی افزود : سرنشینان خودروی مورد نظر با مشاهده خودروی گشت ماموران اقدام به فرار کرده بودند، که در عملیاتی ضربتی خودروی آنان متوقف و متهمان دستگیر شدند .

 

سرهنگ شالیکار گفت : در بازرسی از خودروی این متهمان یک قبضه سلاح شکاری ، قمه، آلات مصرف مواد مخدر صنعتی، مقادير قابل توجهی ساعت مچی ، گوشی تلفن همراه گران قيمت، چک ، اوراق شاسايی و گذرنامه افراد مختلف کشف شد .

 

وی افزود : سرنشینان این خودرو به نام های" مجتبي- ر"،" مريم – ز"،" طيبه - م "و" احمد ف" در بازجوئی های به عمل آمده به شرارت و زورگیری در این شهرستان اعتراف کردند .

 

به گفته سرهنگ شالیکار ، یکی از این متهمان پس از شناسائی افراد متمول از طریق تلگرام با آنان رابطه دوستی برقرار کرده و پس از جلب اعتماد سوژه خود ، وی را به ويلايی در بخش چمستان شهرستان نور کشانده ، سپس ساير همدستان وی با سلاح گرم و سرد به طعمه حمله ور شده و خودروی مدل بالا و تمامی اموالش را به سرقت می بردند .

شالیکار با بیان اینکه تاکنون 5 نفر از مالباختگان شناسائی شدند گفت : متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .


منبع:باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.