.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهردار رشت برای حفظ قداست شورا استعفا دهد
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت گفت: پیشنهاد می‌کنم شهردار رشت برای حفظ قداست شورا و شهر, استعفای خود را اعلام کند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت گفت: پیشنهاد می‌کنم شهردار رشت برای حفظ قداست شورا و شهر, استعفای خود را اعلام کند.

به گزارش شمال نیوز،محمود باقری خطیبانی عصر امروز در یکصدو چهل و دومین جلسه علنی شورای شهر رشت، اظهار داشت: آیا نباید برای یک بار هم که شده کارنامه 3 ساله خود را مورد ارزیابی قرار دهیم و تفاوت بین شعار و عمل را که از ما شروع شده و به همه سرایت کرده را واقع‌بینانه قضاوت کنیم.

وی با بیان اینکه خارج شدن شهردار از مصوبات شورا و انحراف 300 درصدی از بودجه چه معنا دارد، افزود: شهردار رشت در مدت این یک سال, بیش از 2500 ابلاغ غیرقانونی زده است و گویا یادمان رفته است دوستان ما که در پشت همین میزها بودند امروز کجا هستند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر رشت با اشاره به اینکه نابودی سازمان خدمات موتوری و ادغام و انحلال سازمان‌ها با چه مجوزی انجام شده است، تصریح کرد: آیا شهردار تعادل روحی روانی دارد و شاید او سالم و من دیوانه هستم.

باقری خطیبانی با بیان اینکه کسی را به عنوان شهردار انتخاب کردیم که عملکرد گذشته چراغ راه آینده ما باشد، بیان کرد: به خوبی می‌دانستیم که شهردار ویرانگر شورای سوم بود ولی دل خوش کردیم که به کارهای گذشته‌اش دست نمی‌زند که آن فقط خیالی باطل بود.

وی با بیان اینکه شورای سوم با هدایت شهردار همین راه را رفته است، مطرح کرد: پیشنهاد می‌کنم آقای ثابت قدم رسواگر شورای سوم و ویرانگر شورای چهارم در شهرداری و شورای شهر برای حفظ قداست شورا و شهر استعفای خود را اعلام کند.

باقری خطیبانی شهرداری رشت را روبه ورشکستگی خواند و گفت: ما ورشکست شدیم و خواهش من از آقای ثابت قدم این است که برای رضای خدا برود.‌

عضو هیئت رئیسه شورای شهر رشت با بیان اینکه انتصاب 72 مشاور در شهرداری با چه مجوزی انجام شده است، خاطرنشان کرد: من به آخر خط رسیدم و آن کاری که نباید انجام دهم را خواهم کرد./تسنیم

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.