.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح‌های سالم‌سازی دریا در سواحل مازندران آغاز شد
طرح‌های سالم‌سازی دریای مازندران با حضور قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی در ساحل خزرآباد ساری آغاز شد.

به گزارش شمال نیوز، طرح‌های سالم‌سازی دریای مازندران پیش از ظهر امروز با حضور مرتضی میرباقری قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی، استاندار مازندران و مدیران استانی در پلاژ شهرداری ساری در خزرآباد آغاز شد.

عیسی قاسمی طوسی، مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران در حاشیه افتتاح طرح‌های سالمسازی دریای مازندران به خبرنگاران گفت: سال 94 بالغ بر 6 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های سالمسازی دریای مازندران هزینه شده و امسال نیز اعتباراتی برای اجرای طرح‌های سالمسازی دریای استان تخصیص خواهد یافت.

وی افزود: امسال 100 طرح دریا در سواحل مازندران در طول 380 کیلومتر نوار ساحلی استان قابل اجرا است.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با اشاره به شناسایی 320 نقطه حادثه خیز در سواحل مازندران، تصریح کرد: با توجه به حجم گردشگران ورودی در ایام تابستان، باید اعتبارات طرح‌های ساماندهی سواحل مازندران ملی باشد.

قاسمی با بیان اینکه طی سالهای 92، 93 و 94 به ترتیب 215، 98 و 86 نفر در سواحل مازندران غرق شدند، افزود: با همکاری کمیته‌های ده گانه توانستیم آمار غریق در سواحل را کاهش دهیم.

وی با اشاره به اینکه اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه در طرح‌های سالمسازی سواحل مازندران اجرا می‌شود، گفت: برنامه‌های فرهنگی نشاط اجتماعی از سوی بسیج سازندگی و دستگاه‌های فرهنگی استان اجرایی می‌شود.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با بیان اینکه هلال احمر مازندران مسئول ساماندهی نجات مغروقین و پیشگیری از مغروقین در سواحل مازندران شده است، افزود: مغروقین بیشتر مربوط به استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، سیستان و بلوچستان بوده است.

وی یادآور شد: دریای مازندران موج‌های شکافنده دارد و مسافران آشنا به فنون شنا در سواحل نیستند بنابراین باید از سوی رسانه‌ها خصوصا رسانه ملی اطلاع رسانی از نحوه شنا در سواحل شمال کشور صورت گیرد./تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.98 seconds.