.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز موج نوسازی تجهیزات کتابخانه های عمومی استان از شهرستان های بهشهر، قائمشهر و کلاردشت
مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران از آغاز موج نوسازی تجهیزات کتابخانه های عمومی استان اعم از میز، صندلی، قفسه، رایانه، تجهیزات بخش کودک و وسایل و تجهیزات مورد نیاز کتابداران خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، مرتضی عمرانی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با بیان اینکه بسیاری از تجهیزات کتابخانه های عمومی استان فرسوده شده اند، اظهار داشت: جهت رفاه حال کتابداران و مراجعه کنندگان به کتابخانه ها و همچنین انجام شاداب سازی در محیط کتابخانه ها، تجهیزات جدید اعم از میز، صندلی، قفسه، رایانه، تجهیزات بخش کودک و وسایل و تجهیزات مورد نیاز کتابداران با کیفیت عالی خریداری و به نوبت به کتابخانه های عمومی دارای اولویت ارسال می گردد تا جایگزین تجهیزات فرسوده شود.

وی افزود: شهرستان های بهشهر، قائمشهر و کلاردشت به عنوان اولین مقصد تجهیزات جدید در نظر گرفته شده اند و این تجهیزات برای تمامی کتابخانه های عمومی این 3 شهرستان ارسال گردیده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ابراز امیدواری نمود تجهیزات مورد نیاز سایر شهرستان ها نیز در فاصله زمانی نه چندان طولانی خریداری و ارسال گردد تا محیط کتابخانه های عمومی استان به شرایط مطلوب تری دست یابد و رضایت کامل مراجعه کنندگان را فراهم آورد.

عمرانی در پایان افزود: سال گذشته نیز در بخش تجهیزاتی و شاداب سازی کتابخانه های عمومی استان اقدامات مهمی صورت گرفت که رفع مشکلات سرمایشی و گرمایشی از جمله مهمترین آنها بوده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.