.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟
برنامه 90 این هفته با حضور 5 میهمان ویژه روی آنتن شبکه سه رفت و در آن طارمی، نویدکیا، کعبی، دست نشان و خطیبی به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش شمال نیوز، برنامه 90 این هفته ساعت 22:30 آغاز شد و در ابتدای این برنامه عادل فردوسی‌پور حضور فیلم فروشنده به کارگرانی اصغر فرهادی را در جشنواره کن تبریک گفت و این برنامه را به فرهادی و شهاب حسینی تقدیم کرد.

 

 

* سوال پیامکی

سوال نظرسنجی برنامه این هفته به پیش‌بینی نتیجه دیدار استقلال و ذوب‌آهن در فینال جام حذفی اختصاص داشت. بینندگان 90 این بار باید نتیجه دیدار استقلال و ذوب آهن را در پایان ۹۰ دقیقه فینال جام حذفی به طور دقیق پیش‌بینی می‌کردند.

 

در نهایت با شرکت یک میلیون و ۴۱۶ هزار نفر، 44.6 درصد به برد استقلال و 43.6 درصد به برد ذوب آهن رای دادند و 11.9 درصد نتیجه مساوی را انتخاب کردند.

 

 

* فردوسی‌پور: آقایانی که دنبال خرید تیم هستید، دست از سر این تیم‌ها بردارید

عادل فردوسی پور دوباره از افرادی که قصد خرید باشگاه نفت تهران را دارند انتقاد کرد و گفت: «آقایانی كه دنبال این تیم‌ها هستید دست از سر این تیم‌ها بردارید. ملوان سقوط كرد ولی خودش با پای خودش برمی‌گردد لیگ برتر. مردم انزلی دوست ندارند بروند نفت را بخرند. دوست دارند خودشان لذت صعود را بچشند.»

 

فردوسی‌پور ادامه داد: «بگذارید فوتبال، فوتبالی دنبال شود. آبادانی‌ها خوشحالند چون نماینده مجلس یا شورای شهرشان نگفت امتیاز می‌خریم و لذت صعود را چشیدند.»

 

 

- در ادامه برنامه آیتم ویژه‌ای از حال و هوای شهر آبادان و هواداران این تیم قبل از بازی پایانی‌شان مقابل فجرسپاسی و صعود زردپوشان به لیگ برتر پخش شد.

 

 

* طارمی: استقلال قهرمان حذفی می شود / ممکن است مقابل مسی و رونالدو بازی کنم

مهدی طارمی با حضور در برنامه 90، درباره فصل گذشته و موفقیت هایی که کسب کرد اظهار داشت: «خدا را شکر می کنم قسمتم این بود. سه سال پیش پادگان بودم و بعد در لیگ یک بازی کردم و آقای گل شدم. بعد دایی من را دید و به پرسپولیس آورد. خدا را شکر می کنم که در دو سال گذشته بد نبودم و خوشحالم امسال آقای گل شدم چون عزمم را جزم کرده بود.»

 

وی ادامه داد: «قبول دارم در این فصل فراز و نشیب داشتم. این بهانه است اما شاید بازیکنان بزرگ دنیا هم چنین شرایطی را تجربه کرده باشند. باز هم خدا را شکر می کنم آقای گل شدم.»

 

مهاجم پرسپولیس خاطرنشان کرد: «شرمنده هواداران شدیم. ما از اول فصل بدشانسی آوردیم و فرصت ها را از دست می دادیم. رفته رفته بهتر شدیم اما در نیم فصل دوم خیلی خوب شدیم. تیم ها جلوی ما 11 نفره دفاع می کردند و کار ما سخت شده بود. در بازی نفت ما بد بازی کردیم و دو بر صفر شکست خوردیم. در آن بازی ما قهرمانی را از دست دادیم. در بازی راه آهن استرس زیادی داشتیم و تماشاگر هم به رغم اینکه خوب آمده بود اما استرس ما را بیشتر می کرد.»

 

وی درباره اینکه پس از دربی فصل برایش تمام شد گفت: «ما فکرش را نمی کردیم نفت جلوی ما 11 نفره دفاع کند. این تیم روندش را عوض کرد. من قبول دارم در سه بازی آخر بد بازی کردم ولی فکر می کنم اگر فصل ادامه داشت بهتر می شدم چون متوجه می شدیم که جلوی تیم هایی که 11 نفره دفاع می کنند چطور باید بازی کنم.»

 

طارمی درباره اینکه از داوران پنالتی می گرفت عنوان کرد: «گرفتن پنالتی یک هنر است. ولی شرایط جوری شده بود که در وسط زمین هم خطا نمی گرفتند. بالاخره در هنگام ورود به محوطه جریمه یا از پشت پا خطا می کنند یا کار دیگری می کنند. من 8 پنالتی گرفتم که کارشناسان گفتند همه آنها پنالتی بود.»

 

وی ادامه داد: «بازی در پرسپولیس سخت است. این همه هوادار است و همه توقع دارند. پرسپولیس پرتماشاگرترین تیم آسیا است. من هم زحمت زیاد کشیدم اما قسمت نشد قهرمان شویم.»

 

طارمی درباره اینکه فرصت های زیادی را از دست داد گفت: «پاسورهای خوبی در تیم داریم اما من نصف موقعیت ها را خودم درست می کردم و همین باعث می شد خسته شوم. در بازی استقلال اهواز 6 فرصت خراب کردم. دلیلش این بود که دو روز قبل از این بازی در گوام با تیم این کشور بازی کردیم. من تک گل پیروزی بخش این مسابقه را زدم. اگر پنالتی هایم را گل می زدم و توپ هایی که گل نشد گل می شد رکورد می زدم. فکر می کنم تجربه خوبی شد که نباید این همه فرصت را از دست داد که آخرش با یک گل قهرمانی را از دست بدهیم.»

 

مهاجم پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش درباره اینکه در دیدار استقلال اهواز چندین و چند فرصت گلزنی را خراب کرد، گفت: «در آن بازی تمرکز لازم را نداشتم. در آن بازی دو روز قبل از گوام به تهران آمده بودم و نتوانستم خودم را ریکاوری کنم و آمادگی لازم را نداشتم.»

 

طارمی درباره درگیری‌اش در دربی با رامین رضاییان هم اذعان کرد: «در دربی دو گل به ثمر رسانده بودم و زمانی که پنالتی شد، می‌خواستم هت‌تریک کنم. به همین خاطر بحث کوچکی میان من و رامین رضاییان شکل گرفت.»

 

 وی درباره حضورش در بوشهر خاطرنشان کرد: «من کل عید را در تهران بودم و بعد از بازی استقلال، فرصت شد که به بوشهر بروم. آنجا هم فوتبال بازی نکردم.»

 

مهاجم پرسپولیس درباره اعتصاب بازیکنان و اینکه گفته بود بزرگ تیم است، هم گفت: «اعتصابی در کار نبود. من هیچ وقت هم نگفتم که بزرگ تیم هستم. به من گفتند بزرگان تیم کی می آیند که من گفتم در حال آمدن هستند.»

 

طارمی درباره اینکه آیا قصد جدایی از پرسپولیس را دارد گفت: «من چند پیشنهاد دارم که به آنها فکر می کنم. البته قصد بازارگرمی ندارم. از تماشاگران پرسپولیس تشکر می کنم که در این دو سال از من حمایت کردند. چه در روزهای بد چه روزهای خوب. به این نتیجه رسیدم که اگر پیشنهاد خوب اروپایی داشته باشم بروم.»

 

وی درباره بحث پیشنهاد لگانس اسپانیا بیان داشت: «چند پیشنهاد از کشورهای خوب هست که در آینده معلوم می شود.»

 

طارمی خاطرنشان کرد: «من با دایی و بزرگان تیم ملی که صحبت کردم همه گفتند که باید بروی. نمی دانم شاید قسمت باشد در پرسپولیس بمانم.»

 

وی ادامه داد: «در این دو سال گذشته ام را فراموش نکردم. خدا هم دوستان خوبی در بوشهر و تهران به من داده که همیشه پشتم هستند و عامل پیشرفتم دوستانم هستند. شاید در بازی عصبی شوم ولی آن فوتبال است.»

 

مهاجم پرسپولیس درباره ناراحتی برانکو از خود در بازی با صبا بیان داشت: «من و نوراللهی هم اتاق بودیم. من 5 دقیقه دیرتر سر تمرین رفتیم و بد شد.»

 

وی درباره اینکه آیا در نظرسنجی برنامه 90، تا به حال به خودش رای داده است یا نه گفت: «من فقط یک بار رای دادم که آن هم در برنامه ای بود که بین من و رحمتی بود و من به رحمتی رای دادم.»

 

مهاجم پرسپولیس درباره اینکه گفته بود بزرگ تیم است بیان داشت: «من هرگز چنین حرفی را نمی زنم. از من پرسیدند که بزرگ ترهای تیم نمی آیند گفتم چرا می آیند.»

 

طارمی افزود: «از مادرم تشکر می کنم. او در این یک سال خیلی زجر کشید. از پدرم هم تشکر می کنم. او از کودکی مشوق من بود. از دوستان خوبم در بوشهر هم تشکر می کنم. تشکر خیلی ویژه از هواداران پرسپولیس هم می کنم که همیشه پشت من بودند. از بازیکنان پرسپولیس مخصوصا محسن مسلمان و نوراللهی هم تشکر می کنم.»

 

وی درباره اینکه آیا فصل آینده مقابل رونالدو و مسی بازی می کند یا نه گفت: «احتمال دارد.»

 

طارمی درباره اینکه به نظرش قهرمان جام حذفی چه تیمی می شود تصریح کرد: «به نظرم این بازی به وقت اضافی می رود اما در نهایت استقلال قهرمان می شود.»

 

 

* لقب‌های جدید عادل برای طارمی!

فردوسی پور در بخشی از مصاحبه اش به طارمی لقب جدید داد. "گلزن گل‌نزن" یا "گل‌نزن گلزن"لقب‌های عادل به مهاجم پرسپولیس بود که در لیگ پانزدهم فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشت اما قدر برخی از آنها را ندانست.

 

 

* نویدکیا: کارم با سپاهان تمام شد / دلم نمی‌خواست با فرکی کار کنم، به استیماچ گفتم کمک‌مربی‌ات نیستم

 

در ادامه برنامه، محرم نویدکیا در برنامه حاضر شد و درباره اختلافاتش با حسین فرکی و استیماچ صحبت کرد.

 

وی درباره شرایطش در سال گذشته و اتفاقاتی که در تیم سپاهان افتاد، اظهار داشت: «مشکلات من ابتدا با آقای فرکی از سال گذشته شروع شد وقتی آقای فرکی جایگزین آقای کرانچار شد. در مراسم معارفه من گفتم که از رفتن کرانچار ناراحت هستم و گفتم از اینکه یک روز شما هستید خوشحال خواهد بود و گفتم امیدوارم شما هم مثل کرانچار به ما کمک کنید.»

 

نویدکیا گفت: «چند هفته‌ای که فرکی سرمربی ما بود ما مقابل گل‌گهر در بازی حذفی شکست خوردیم و پس از آن مدت طولانی در فرودگاه ماندیم و اتفاقات خسته‌کننده‌ای در آنجا رخ داد و به تهران آمدیم تا خود را برای دیدار با راه‌آهن آماده کنیم.»

 

کاپیتان سپاهان افزود: «فرکی بازیکنان را معمولاً‌ از ساعت 11 تمرین می‌داد شب دیدار مقابل راه‌آهن جلسه فنی داشتیم و من دیدم که کمک‌های ایشان هیچ‌کدام حضور نداشتند. اما کمک‌های اصفهانی‌اش بودند. فردا روز بازی هم قرار بود ارنج تیم خوانده شوند اما باز دیدم کمک‌های او نیستند و پس از آن به استادیوم رفتیم.»

 

وی افزود: «روزی بازی بعد از جلسه دیدم که دکتر خداداد هم به تنهایی خودشان آمدند و متأسفانه چیزهایی را دیدم که در فوتبال حرفه‌ای اصلاً وجود نداشت. همیشه نقش من بازیکن بوده و تا از من نخواستند دخالتی در تیم نکردم. دیدم شرایط فنی با این شرایط غیر حرفه‌ای جور درنمی‌آید.»

 

نویدکیا ادامه داد: «من فرکی را می‌شناختم و احترام زیادی برای او قائل بودم حس کردم اگر این مسائل را ببینم با او دچار مشکل می‌شوم و به این نتیجه رسیدم با آقای فرکی کار نکنم من هم یک پیامک به آقای فرکی فرستادم و گفتم نمی‌توانم به شما کمک کنم البته آسیب‌ هم دیده بود و گفتم وضع پایم خراب است.»

 

کاپیتان فصل گذشته سپاهان گفت: «این روزها گذشت و در تاریخ 28 اسفندماه بود که زاغی‌نژاد به من زنگ زد و به من گفت که به تیم کمک من من هم سه چهار ماه دور از میدان بودم و گفتم که با این شرایط نمی‌توانم به تیم کمک کنم. پس از آن فرکی هم با من تماس گرفت و به من گفت که به تیم برگردم تا بتواند تیم سهمیه بگیرد و وی گفت که که می‌خواهد آخر فصل از سپاهان جدا شود پس از آن سپاهان قهرمان شد و مجدداً آقای زاغی‌نژاد با من تماس گرفت و به من گفت که فرکی می‌خواهد یک سال دیگر در تیم بماند. البته هیأت مدیره با وجود اینکه سپاهان قهرمان شده بود فرکی را نمی‌خواستند. در این باره خلیلیان به من گفت که نظرت درباره حضور فرکی چیست و من گفتم که اگر شما می‌توانید برانکو یا سکوچیچ را به تیم بیاورید. فرکی هم می‌دانست که در باشگاه به دنبال این هستند تا کسی را جای ایشان بیاورند.»

 

وی ادامه داد: «خلیلیان به من گفت که برانکو نمی‌تواند سرمربی تیم شود و این در حالی بود که امکان حضور برانکو در تیم وجود داشت. البته من در ادامه گفتم که هر کاری بتوانم برای آقای فرکی انجام می‌دهم. تلفنی با ایشان صحبت کردم و گفتم که ظاهراً می‌خواهند به منزل شما بیایند و با شما صحبت کنند آقای خوروش هم زنگ زد و گفت که فرکی را به زور راضی کردیم.»

 

نویدکیا افزود: «در این باره آقای خوروش به من زنگ زد و گفت پول نداریم اما با قرارداد 2 میلیارد و 550 میلیون تومان با فرکی قرارداد بستند از من می‌خواستند با بازیکنان صحبت کنم که پول نیست اما چطور بود که می‌خواستند به فرکی اینقدر پول بدهند. فرکی هم در صحبت به من گفت که به سپاهان تخفیف دادم و ایشان گفته بود اگر قهرمان آسیا شوم 2 میلیارد تومان خواهم گرفت.»

 

وی گفت: «وقتی مدیران از من می‌خواستند که این کار را انجام بدهم من هم خودم را وارد این دست از مسائل کردم.»

 

نویدکیا درباره جذب علی احمدی هم گفت: «من با آقای فرکی صحبت کردم و گفتم علی احمدی همسرش فوت کرده و بچه 6 ماهه‌اش روی دستش مانده و پس از آن بود که پدرش هم فوت کرد به دلیل شرایطی که دارد نمی‌تواند از اصفهان خارج شود. من گفتم که او پول نمی‌خواهد در این باره حتی به برانکو زنگ زدم و او هم قبول کرد اما فرکی این موضوع را قبول نکرد. پس از اینکه لیگ تمام شد احمد سجادی که رابط بین ما و فرکی بود به ما گفت که دو بازیکن را نمی‌خواهیم اول هادی حقیقی و پس از آن رحمان احمدی در تیم باشند.»

 

وی ادامه داد: «باید بگویم دلم نمی‌خواست با فرکی کار کنم اگر سپاهان و مدیران می‌توانستند تیم را اداره کنند چرا دنبال من آمدند. مشکل من البته از آنجا شروع شد که از من خواستند که با فرکی و خلیلیان جلسه بگذارم و با بازیکنان صحبت کنم درباره اینکه رقم قراردادهای‌شان را پایین بیاورند. من اشتباهاً در جلسه به فرکی گفتم که من از شما تشکر می‌کنم که 300 میلیون به تیم کمک کردید و او نسبت به این حرف من واکنش نشان داد و گفت که اینگونه نیست. در پایان هم فرکی با من دست داد و به من گفت اشکالی ندارد کمک می‌کنیم تیم به هم نریزد حتی در اردوی ترکیه هم که بودیم من به دلیل مشکل خانوادگی که داشتم و ایشان اجازه برگشت به من دادند وقتی برگشتم به من گفتند آقای فرکی قبول نمی‌کند مبلغ قراردادش را کم کند و از آن موقع دوست نداشتم با ایشان کار کنم من از فرکی انتظار نداشتم این کار را بکند.»

 

کاپیتان فصل گذشته سپاهان افزود: «در سپاهانی که 9 جام دارد اگر قرار است دو بازیکن برایش بحران ایجاد کند باید آن جام‌ها را دور ریخت.»

 

در ادامه نویدکیا درباره درگیری با استیماچ گفت: «من در نظرات هیچ مربی دخالت نکردم می‌توانید از محمود کریمی که نزدیک‌ترین دوست من است بپرسید از زمان قلعه‌نویی و کرانچار حتی یک بار نپرسیدم که آیا در ترکیب حضور دارم یا نه. اولین مشکل با استیماج درباره هادی عقیلی به وجود آمد و گفتم که تصمیم گرفته و ایشان قصد اخراج او را داشت. در دیدار با راه‌آهن مسئولیت تیم را پذیرفت و در بازی با نفت که من هم بازی کردم موفق شدم پیروز شویم. در دیدار با گسترش به من گفت که نیازی نیست که بازی کنی و دوباره شکست خوردیم. در 5 بازی ابتدایی حضور استیماج یک بازی کردم اما هیچ وقت دنبال این نبودم که بگویم چرا بازی نمی‌کنم زمانی تیم دچار مشکل شد که باخت‌های متوالی در تیم به وجود آمد. در لیگ قهرمانان آسیا مقابل پاختاکور باختیم و پس از آن در تعطیلات عید بود که ابتدا 6 روز تعطیل بودیم و بعد 8 روز شد و پس از آن گفتند استیماچ نیست و یک بازی خیریه در انگلیس بوده و آن جا رفته است.»

 

وی افزود: «بعد از باخت در آسیا دیدم که بچه ها می‌خندند. گفتم سرمان باید پایین باشد. استیماچ گفت که محرم چه می گوید که من گفتم به او بگوید چه گفتم. با این وضع نمی شود سپاهان را اداره کرد.»

 

نویدکیا ادامه داد: «حراست باشگاه به منزل پدرم آمد و گفت بیا مسئولیت را بپذیر اما استیماچ باشد. او گفت وضعیت تیم بد است و بپذیر و با او جلسه بگذار و استیماچ گفت که ممنون هستم کمک مربی من هستی. گفتم من حاضر نیستم با شما کار کنم.استیماچ گفت باید با باقریان صحبت کنیم.من گفتم تکلیف من را روشن کنید.استیماچ شب بازی ارنج را گفت. سر شام بلند شدم گفتم تا وقتی من هستم اجازه نمی‌دهم استیماج و باقریان دست به این تیم بزنند.»

 

کاپیتان سابق سپاهان ادامه داد: «هیات مدیره بازیکنان را فراخواند تا درباره مشکلات صحبت کند. همه این مشکلات امسال به وجود آمد. باید بگویم که کار من با سپاهان تمام شده است.»

 

وی خاطر نشان کرد: «اگر یک آدم قوی بالای سر این تیم بود این اتفاقات رخ نمی داد. با این وجود من هم بابت اشتباهاتم از مردم اصفهان عذرخواهی می‌کنم. اگر پیشنهاد داشته باشم در لیگ برتر بازی می‌کنم و اگر نه در لیگ یک بازی می کنم.»

 

نویدکیا خاطرنشان کرد: «فرکی گفته بود امیدوارم زمان ماهیت من را نشان خواهد داد.»

 

در انتهای صحبت نویدکیا، فردوسی‌پور در صحبت‌هایی طعنه آمیز خطاب به نوید کیا گفت که اگر ویسی صحبت‌های تو را شنیده باشد، می‌گوید غلط کردم و سینه‌خیز به اهواز برمی‌گردد.

 

 

* واکنش فردوسی پور نسبت به اظهارات اخیر و جنجالی علیفر

نوید کیا در بخشی از صحبت هایش در واکنش به صحبت های فردوسی پور مبنی بر دخالتش در کادر فنی و مدیریتی سپاهان گفت: «مگر گزارشگرها در کار سرمربی دخالت نمی کنند و ترکیب نمی چینند؟»

 

مجری برنامه 90 که منظور نویدکیا را نگرفته بود، گفت اظهارنظر کردن ایرادی ندارد ولی دخالت کردن در کار سرمربی فرق دارد.

 

وقتی نویدکیا گفت: «چرا گزارشگران علیه گواردیولا موضع می گیرند؟» عادل متوجه شد که صحبت های نویدکیا در واکنش به حرف هایی بود که علیفر چند وقت پیش در گفتگوهایش به آن اشاره کرده است.

 

فردوسی پور به نویدکیا گفت: «بله من هم این موضوع را نمی پسندم.»

 

 

* تیم صدرنشین با تفاضل گل منفی

در ادامه به اتفاقی جالب و البته عجیب از لیگ دو پرداخته شد، جایی که تیم اکسین که به عنوان تیم قهرمان به لیگ دسته اول صعود کرده با شکست سنگین در بازی آخر تفاضل گلش منفی شده! این تیم با بیست امتیاز و تفاضل گل 1- صدرنشین گروهش شد.

 

این تیم در بازی آخر در شرایطی که صعود کرده بود برابر تیم نفت امیدیه که به ۵ گل احتیاج داشت با ۶ گل باخت. از طرف دیگر اما تیم پارس جم بازی خودش را مساوی کرد و این تفاضل گل به تیم نفت امیدیه برای دوم شدن کمکی نکرد اما باعث شد یک رکورد جهانی خلق شود.

 

عوامل برنامه 90 تمام لیگ های دسته اول و دوم دنیا را بررسی کردند و مشخص شد در ۲۵۱ لیگ مختلف دنیا هیچ صدرنشینی بعد از ۱۰ بازی با تفاضل گل منفی وجود ندارد.

 

 

 

* کعبی: دلال‌ها تیم‌های لیگ برتری را می‌بندند / می‌خواستند به زور کاپیتانی تیم ملی را از من بگیرند

حسین کعبی، در ادامه دیگر میهمان برنامه 90 بود. او در مورد حضورش در لسترسیتی گفت: «من نیم‌فصل در پرسپولیس حضور داشتم و با توافق مسئولان به انگلیس ترانسفر شدم. البته به‌دلیل دیر صادر شدن آی تی سی پنج بازی اول را از دست دادم.»

 

وی ادامه داد: «در دوران حضورم در این تیم مربیان زیادی عوض شدند که مربی اول اعتقاد زیادی به من داشت.»

 

کعبی درباره اینکه دوست داشت کدام تیم قهرمان شود، گفت: «من قلباً عاشق پرسپولیس هستم اما خوشحالم که یک تیم خوزستانی قهرمان لیگ شد.»

 

کعبی در مورد روزهای اولش در فوتبال گفت: «در زمان ما بازیکنان بزرگی بازی می‌کردند که سرمان را جلوی‌شان بالا نمی‌گرفتیم.»

 

وی با اشاره به نقش دلال‌ها در فوتبال ایران تصریح کرد: «اکنون بیشتر تیم‌های ایران را دلال‌ها می‌بندند و همه این موضوع را می‌دانند. اگر سیاست داشتم، الان بازی می‌کردم. کل فوتبال ایران را دلال‌ها می‌چرخانند اما من با دلال‌ها رابطه ندارم و بیرون مانده‌ام. من اهل هیچ‌چیز نیستم و پاک هستم. جالب است بدانید یک دلالی به من پیشنهاد داد با باشگاهی قرارداد 300 میلیونی ببندم اما پول را به مربی تیم بدهم! اما من قبول نکردم.»

 

وی در مورد مشکلاتش در تیم ملی گفت: «تورنمنتی در قطر من را از فوتبال محو کرد. عده‌ای نگران بالا رفتن تعداد بازی ملی من بودند و اجازه ندادند در تیم ملی بازی کنم. باید بگویم دوستانی اجازه ندادند که به بازی‌های ملی‌ام را ادامه بدهم. اگر بازی می‌کردم الان تعداد بازی‌های ملی من بیشتر از علی دایی و جواد نکونام بود.»

 

کعبی با اشاره به مشکل کاپیتانی در زمان افشین قطبی تصریح کرد: «در این دوره به زور قصد داشتند بازوبند کاپیتانی را از من بگیرند، اما من هیچ وقت زیر بار حرف زور نمی‌روم و قبول نکردم.»

 

در صحبت‌هایی که فردوسی پور با کعبی داشت، مجری 90 بارها اصرار کرد تا کعبی تاریخ تولدش را بگوید اما بازیکن سابق تیم ملی ترجیح دادف نگوید که فردوسی‌پور خطاب به او گفت که مثل بنجامین باتن می‌ماند که با گذشت زمان جوان تر می‌شود!

 

در نهایت کعبی اعلام کرد که متولد سال 1364 است و با حسابی که فردوسی‌پور انجام داد، مشخص شد کعبی اولین بار در لیگ در سن 15 سالگی به میدان رفته است.

 

وی در پایان از حسین هدایتی بابت رفع مشکل مالیاتیش طلب کمک کرد و گفت: «من به دلیل مشکلات مالیاتی چهار سال است که ممنوع‌الخروج هستم. 400 میلیون طلب مالیاتی دارم و از هدایتی می‌خواهم تا این مشکل را هر چه سریع‌تر حل کند.»

 

 

* توضیحات مربیان دو تیم صعود کرده به لیگ برتر

نادر دست‌نشان و رسول خطیبی مربیان دو تیم صعود کرده به لیگ برتر یعنی نفت آبادان و ماشین سازی تبریز میهمان‌های بعدی برنامه بودند.

 

دست‌نشان و خطیبی در مورد وضعیت تیم‌شان در فصلی که گذشت به صحبت پرداختند و توضیحاتی درباره صعود تیم‌هایشان به لیگ برتر ارائه کردند. مرزبان مربی تیم پیکان اما به دلیل سفر به آلمان در این برنامه حضور نداشت.

 

خطیبی اظهار داشت: «حدود 40 درصد اعضای تیم ماشین‌سازی تبریز بومی بودند. امسال قصد داریم تیمی ببندیم که در لیگ برتر بماند. البته در تبریز تیم‌ها با هم تفاوت ندارند و هواداران هم مشکلی با هم ندارند.»

 

دست‌نشان هم گفت: «قصد دارم در نفت بمانم، اما هنوز تکلیف مشخص نیست. من آرزو دارم نساجی مازندارن هم که تیمی ریشه‌دار است، به لیگ برتر صعود کنند.»

 

دست نشان در ادامه تاکید کرد که مشکلی برای مربیگری در لیگ برتر ندارد و نامه ای مبنی بر منع فعالیت دریافت نکرده است.

 

* نویدکیا همه را به تکذیب واداشت!

صحبت های نویدکیا در برنامه 90 آنقدر تکان دهنده بود که همه افرادی که اسمشان در صحبت های کاپیتان سپاهان مطرح شد، از جمله حسین فرکی، مهرزاد خلیلیان، اصغر باقریان و حسین چرخابی همگی به را به تکذیب ادعاهای مطرح شده واداشت!

 

نویدکیا گفته

ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.