.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بزرگترین اتوبان درون‌شهری شمال کشور در ساری به بهره‌برداری می‌رسد
شهردار ساری از احداث عملیات بزرگترین اتوبان درون‌شهری شمال کشور در حاشیه رودخانه تجن به عرض ۵۰ متر از پل داراب تا پل روستای تنگه‌لته خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، مهدی عبوری شامگاه جمعه در مراسم افتتاح پل شهیدان رضایی در منطقه جنوب ساری، اظهار داشت: در حوزه پارک و فضای سبز در این منطقه با مشکل سرانه مواجه هستیم و ترافیک نیز در جنوب شهر ساری شهروندان را با مشکل همراه کرده است.

وی با بیان اینکه هنوز راه‌های دسترسی مناسبی در منطقه سه وجود ندارد، متاسفانه هنوز کوچه‌های 2 و 3 متری در این منطقه وجود دارد و کمبودهای چشمگیری در منطقه جنوب شهر ساری حاکم است.

شهردار ساری با بیان اینکه برخی نقاط در جنوب شهر ساری با کوچکترین بارندگی دچار آب‌گرفتگی فراوان می‌شود، تصریح کرد: توسعه متوازن تمام نقاط ساری در دستور کار شهرداری این شهر قرار دارد.

عبوری افزود: اگر امروز در میدان فرح‌آباد  برای رفع معضل ترافیک در حال ساخت زیرگذر بزرگ هستیم همزمان برای حل این مسئله در جنوب شهر روگذر بزرگ شهدیان رضایی را احداث کردیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته در منطقه زغال‌چال ساری پل سردار شهید نوری را احداث کردیم، افزود: برای رفع ترافیک 40 ساله شهر ساری  پروژه کمربندی  شمالی ساری را راه‌اندازی شد.

شهرداری ساری از احداث زیرگذر پل گردن در منطقه  سه ساری خبر داد و افزود: بوستان بزرگ  مادر در میدان فرح‌اباد ساری به سرانه فضای سبز این شهر اضافه شده است.

عبوری با اشاره به آغاز عملیات بوستان بزرگ در خیابان شهدای محراب در منطقه جنوب ساری، افزود: کانان انتقال اب به طول 5 کیلیومتر برای حل معضل ابگرفتگی در منطقه سه انجام شده است.

وی با اعلام اینکه کانال بزرگی برای رفع معضل آب‌گرفتگی از منطقه اسبورد تا دخانیات در دست احداث است، گفت: حل معضل 20 ساله آبگرفتکی کوی لسانی در دستور کار قرار دارد.

شهردار ساری با اعلام اینکه امروز در کمربندکی جنوبی و بلوار کشاورز دوربرگردان احداث شده است، تصریح کرد:  مناسب‌سازی خیابان بلوار کشاورز و خیابان‌های منتهی به آن در دست احداث است.

عبوری با اشاره به راه‌اندازی سرای تداوم در مناطق شهری ساریف گفت: سرای تداوم در منطقه جنوب شهر ساری سرآمد تر از مناطق دیگر شهر است.

وی از احداث عملیات بزرگترین اتوبان درون‌شهری شمال کشور در حاشیه رودخانه تجن به عرض 50 متر از پل داراب تا پل روستای تنگه‌لته خبر داد.

شهردار ساری تصریح کرد: شهروندان ساروی باید بدانند ما در سایه عملگرایی و به دور از شعار و حرف زدن تا اخرین لحطه از هیچ تلاشی برای توسعه و آبادانی شهر ساری فروگذار نخواهیم کرد و در این مسیر از همه کسانی‌که بدون حب و بغض و کینه توزی جهت رفع مشکلات عدیده مردم مظلوم ساری قدم بر می‌دارند استقبال می‌کنیم./تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.