.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیا گوش شنوایی هست ؟
تجمع سپرده گذاران مقابل شعبه مرکزی بانک رسالت ساری
شمال نیوز: دهها نفر از مالباختگان صندوق قرض الحسنه مهراعتماد آریا ساری که به موجب توافق با بانک مرکزی در بانک رسالت ادغام شد روز گذشته با تجمع در برابر شعبه مرکزی این بانک در خیابان 15 خرداد ساری خواستار دریافت مطالبات خود شدند.

شمال نیوز: دهها نفر از مالباختگان صندوق قرض الحسنه مهراعتمادآریا ساری که به موجب توافق با بانک مرکزی در بانک رسالت ادغام شد روز گذشته با تجمع در برابر شعبه مرکزی این بانک در خیابان 15 خرداد ساری خواستار دریافت مطالبات خود شدند.

به گزارش شمال نیوز، این افراد با اعتراض به بد قولی مسئولان بانک رسالت اظهار داشتند: بیش از 8 ماه از ادغام صندوق قرض الحسنه مهر اعتماد آریا ساری در « بانک رسالت » می گذرد. تراژدی مصیبت باری که از ورای بی برنامگی و بی کفایتی مسئولان استان ، زندگی بیش از 10 هزار نفر از شهروندان مرکزاستان را تحت تاثیر قرار داد.پس از ماهها درگیری و پیگیری بالاخره این صندوق با بانک رسالت ادغام شد و این بانک متعهد شد مطالبات سپرده گذاران را پرداخت نماید.

در حالیکه بیش از 8 ماه از ادغام صندوق قرض الحسنه مهر اعتماد آریا با« بانک رسالت» می گذرد ، سپرده گذاران تا کنون موفق شدند تنها 60 درصد از مطالبات خود را دریافت کنند.اینک با توجه به فشار اقتصادی که بر دوش مردم سنگینی می کند، سپرده گذاران انتظار دارند مابقی مطالبات شان که از نظر ارزش واقعی (با توجه به رشد تورم) تقریبا به نصف سقوط کرده است را هرچه سریعتر دریافت نمایند. اما متاسفانه مسئولان بانک رسالت از ارائه هرگونه پاسخ منطقی خود داری می کنند ومدیران سابق صندوق قرض به اصطلاح قرض الحسنه مهر اعتماد آریا نیز ظاهرا بعد از انعقاد توافق نیم بند با بانک رسالت به دشت بی مسئولیتی گریخته اند و کسی هم در پی آنان نیست.در چنین شرایطی سپرده گذاران سرگردان که معلوم نیست باید به کجا مراجه نمایند همچنان نا امیدانه چشم انتظار اقدامی از سوی مسئولان هستند.

سخن صریح با مسئولان بانک رسالت این است که شما که توان پرداخت مطالبات سپرده گذاران صندوق مهر اعتماد آریا را نداشتید چرا تکفل این صندوق را پذیرفتید؟ سپرده گذاران تا چه وقت باید چشم انتظار بذل عنایت شما باشند تا به اصل پول خود آن هم بدون هرگونه سود و یا وام دست یابند؟این چه ظلمی است که بر این مردم فلک زده روا می دارید؟

از سویی دیگر بانک مرکزی چرا از مسئولیت خود طفره می رود؟چرا این بانک به عنوان مسئول فعالیتهای پولی و بانکی نقش خود را دراین میان به درستی ایفاءنمی نماید؟ مضافا اینکه مسئولین صندوق قرض الحسنه مهراعتماد آریا اکنون کجا هستند و نسبت به شرایط بوجود آمده چه پاسخی دارند؟

آیا سزاوار است که آنها به عنوان مسببان اصلی این بحران ،آزادانه با سرمایه مردم روزگار به خوشی سپری نمایند وهزاران سپرده گذار نگون بخت ،شرمنده زن و فرزند خود باشند و از دریافت اصل پول خود آن هم بعد از یکسال عاجز باشند؟براستی چه کسی مسئول است.؟

آیا تداوم این شرایط سخت و مصیبت بار به قیمت بدبینی و نا امیدی مردم از مسئولین که مدام خود را خادمان صدیق مردم و نظام قلمداد می کنند تمام نخواهد شد؟

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

خسروی 26 ارديبهشت 1395
واقعا. مردم باید برای گرفتن پول خود تحصن و تجمع کنن.آقایان بانک رسالت وقتی نمی توانستید چرا قبول کردید.حال که پذیرفتید تا آخر سر قول خود باشید. چرا که این کار شما باعث بی اعتمادی مردم میشود
عمویی 26 ارديبهشت 1395
مسئولان بانک رسالت بدانند ما دست بردار نیستیم. صبر ما به سر رسید. اگر به قول خود عمل نکند عواقبش به گردن خودشان است.ما پول مان را میخواهیم.
نکا 26 ارديبهشت 1395
یک نفر به داد قرض الحسنه پیمان الموحدین روستای طوسکلا برسه . شش ماه مردم بلا تکلیف هستن . کو گوش شنوا که به داد مردم برسن . ارزش پولهای مردم روز به روز پایین تر میاد . کالایی که پارسال میشد با 6 میلیون خرید الان شده 7میلیون .اما پولها مون توی این موسسه گیر افتاده ومردم هم فقط دارن صبر میکننننننننن.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 26 ارديبهشت 1395
اون موقع که مسئولین مدام میگفتن پول نذارید تو انی موسسه ها کجا بود گوش شنوا ؟
مهدی 27 ارديبهشت 1395
اصلا انگار نکا مسئول نداره .اصلا انگار نه انگارچند هزار نفر در این شهر بخاطر این موسسه آرامش وآسایش از زندگیشان رفته .نوع برخورد مسئولین شهر از روی بی دردی وبی مسئولیتی شان است .
امام جمعه محترم خواهشمند است شما دراین مسئله ورود کنید
نا شناس 26 ارديبهشت 1395
اون موقع که سودهای کلان می دادند راضی بودید مگر هشدار ندادند که در این صندوقها سرمایه گذاری نکنید به قول شاعر که :
جیک جیک مستونت بود فکر زمستونت بود
قدر گقتند که در این صندوقها سمرایه گذاری نکنید.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 27 ارديبهشت 1395
کاش بجای هشدار و شعار های تو خالی جلوی فعالیت اینها رو با برخورد قاطع می گرفتند.چطور اگر کسی بخواد محصولات باغی و کشاورزی شو سر خیابون بفروشه شهرداری و نیروی انتظامی هستند اما برا مقابله با اینها که رسمی و با دفتر و دستک چندین سال داشتند کار میکردند کسی نبود.
یک بدبخت و بیچاره 26 ارديبهشت 1395
ای خاک عالم بر سر این وزیر اقتصاد کشور ما که عرضه هیچ کاری رو نداره مگر اینکه خودش و زیر دستان بانکی اش با پول مردم وام و حقوق های کلان می گیرند ، ای مسئولین بترسید از روزی که هرج و مرج سیاسی رو میشه جمع اش کرد و لی هرج و مرج اجتماعی رو اگر خدای ناکرده اتفاق بیافتد نمی شود جمع کرد بترسید از انظجار اجتماعی بترسید بترسید بترسید
م ع نکا 27 ارديبهشت 1395
اصلا نکامسئول داره که بخواهد به داد برسد .به جز چند نفر که روی صندلی نشستند با تابلوی مسئول...... چیز دیگر ندارد .امام جمعه محترم لطفا شما به داد برسید
نا شناس 27 ارديبهشت 1395
جالب مامور نیروی انتظامی است که جلوی مال باخته را گرفته تا وارد بانک نشود وقتیبانکی کلاهبرداری کرده ونمی تواند بدهکاری را پرداخت کند مسئولین بانک می روند ماه عسل ومالباخته باید برود زندان؟
نا شناس 28 ارديبهشت 1395
بانک رسالت با ادغام این موسسات در بانک خود به تعداد شعباتش اضافه میکند از طرفی اصل پولها را گرفته اند اما نه وام میدهند نه پول مردم را این بانک سر همه را کلاه گذاشته است
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 29 ارديبهشت 1395
هیچ ربطی به بانک رسالت نداره

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.535 seconds.