.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جشنواره بهارنارنج در بابل برگزار می شود
شهردار بابل گفت: ششمین جشنواره بهارنارنج در ۳۰ غرفه در پارک نوشیروانی بابل دائر می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، حسین بیژنی در گفتگو با مهر بابیان اینکه این جشنواره از شامگاه چهارشنبه دایر می‌شود و تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد، گفت: جشنواره بهارنارنج بابل با ۳۰ غرفه در پارک نوشیروانی شهرستان بابل دایر می‌شود.

وی اظهار داشت: گرایش امسال جشنواره بهارنارنج بابل با مدیریت فرهنگی به سمت‌وسوی جشنواره بیش از نمایشگاه خواهد بود و بخش اعظم بودجه جشنواره از طریق اسپانسرهای این شهرستان جذب‌شده است.

بیژنی ادامه داد: با توجه به مسئله زیست‌محیطی وهوای پاک که امروز ازجمله دغدغه‌های جامعه به شمار می‌رود امسال آموزش‌های فرهنگی خوبی مربوط به بهارنارنج در نظر گرفته‌شده است

بیژنی از اجرای رادیو بهارنارنج در طول مدت برگزاری جشنواره خبر داد و خاطرنشان کرد: این رادیو در ایام برگزاری جشنواره اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

نیازی معاون شهرداری بابل نیز گفت: امسال مجری برگزاری جشنواره بهارنارنج بابل فقط شهرداری نبوده بلکه تمامی نیروها، تشکل‌ها، رسانه‌ها و دوستان با همدلی وفاق درصدد پیشبرد اهداف جشنواره است.

وی اظهار داشت: تفاوت جشنواره امسال با سالهای گذشته در طبیعی برگزار شدن جشنواره است واز فضای سبز موجود در بسیاری از موارد استفاده کردیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.511 seconds.