.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چهارمین کتابخانه سیار روستایی در مازندران راه اندازی شد
میان درود - چهارمین کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران در میان درود راه‌اندازی شد.

به گزارش شمال نیوز، قاسم عزیز زاده گرجی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان مازندران گفت: کانون پرورشی فکری سابقه ۵۰ ساله دارد و کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان و ارتقای سطح فرهنگی کودکان از اهداف و رسالت کانون به شمار می‌رود.

وی اظهار داشت: مهم‌ترین هدف از راه‌اندازی کتابخانه روستایی، دسترسی کودکان و نوجوانان مناطق محروم به کتاب است و ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی است.

وی درباره وضعیت مراکز سیار کانون پرورش فکری در مازندران اظهار داشت: در مازندران سه مرکز سیار در فریدون‌کنار، بابل و نکا فعالیت داشت و چهارمین مرکز در میان درود راه‌اندازی شده است.

گرجی شمار اعضای مراکز سیار کانون پرورش فکری را بیش از سه هزار و ۶۵۲ عضو اعلام کرد و گفت: این مراکز ۴۷ روستا را پوشش می‌دهند و در سال قبل بیش از ۲۱ هزار جلد کتاب به کودکان و نوجوانان امانت‌داده شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران ادامه داد: به‌طور میانگین حدود ۱۰ جلد کتاب به کودکان توسط کتابخانه‌های سیار روستایی به امانت‌داده شد و دو هزار و ۳۱۰ برنامه فرهنگی نیز اجراشده است.

وی قصه‌گویی، شعرخوانی، معرفی کتاب، معرفی شخصیت‌های فرهنگی و دینی ازجمله فعالیت‌های مراکز سیار کانون است تا کودکان به کتاب روی‌آورند.

عرب خزایی مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان میان درود صبح چهارشنبه در مراسم راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی گفت: امروز خرید کتاب و عضویت در کتابخانه چندان جایگاهی ندارد و این امر عیبی وحشتناک به شمار می‌رود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.