.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زد و بندهای مالی در پرونده 3 نفر از اعضای شورای شهر
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس به تشریح آخرین وضعیت دستگیری سه تن از اعضای شورای شهر تبریز پرداخت و از وجود زد و بندهای مالی در این پرونده خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تبریز در مجلس، محمد اسماعیل سعیدی، درباره آخرین وضعیت پرونده دستگیری سه تن از اعضای شورای شهر تبریز افزود: بر اساس پیگیری‌های انجام شده اکنون پرونده این سه نفر در دادگاه در حال بررسی است تا نتیجه نهایی اعلام شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری اتهامات وارده نسبت به سه تن از اعضای شورای شهر تبریز، ادامه داد: مسائل مطرح شده در مورد دخالت این افراد در انتصابات و جذب در شهرداری‌ها، تعیین پیمانکاران خارج از روال قانونی و اختلاس‌های مالی است.

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: دخالت در انتصابات به معنای آن است که برخی افرادی که در مجموعه شهرداری مسؤولیت و سمت پیدا می کنند با اعمال نفوذ برخی اعضای شورا صورت گرفته درحالی که طبق قانون اعضای شورا حق دخالت در انتصابات را ندارند.

سعیدی با بیان اینکه اختلاس‌های مالی از دیگر اتهامات وارده به سه تن از اعضای شورای شهر تبریز است، تأکید کرد: زمانی که بحث تعیین پیمانکاران خارج از روال قانونی به میان می‌آید اختلاس‌های مالی نیز پررنگ‌تر ظاهر می‌شود به گونه‌ای که شاهد زدوبندهای مالی در پشت پرده هستیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از اینکه در زمینه نظارت بر عملکرد شوراها نقص قانونی وجود دارد، تاکید کرد: اکنون مشخص نیست که بر عملکرد شهرداری و شوراهای کلانشهرها کدام دستگاه ناظر است و مسؤولیت نظارت بر عهده چه نهادی است؛ به‌نظر می‌رسد در این زمینه ابهاماتی وجود دارد که لازم است کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس دستگاهی را تعیین کرده تا بر رفتار و عملکرد اعضای شوراهای شهر و روستا نظارت کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.146 seconds.