.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خودکشی یک بیمار در بیماستان میلاد +عکس
مردی که به خاطر ۳۰۰ هزار تومان پذیرش نشد، اقدام به خودکشی کرد.

این مرد از طبقه سوم بیمارستان خود را به پایین پرت کرد و به کما رفت.

برادرش با گريه می گويد: به‌خاطر 300هزار تومان، كاری كردند كه برادرم چنين تصميمی بگيرد. او متاهل است و 2بچه زير 10سال دارد. حالا می گويند كه او در كماست.

اين حادثه افراد حاضر در اين بيمارستان دولتی را شوكه كرد. برادر مرد ميانسال در گفت‌وگو با همشهری ماجرای حادثه را اينطور توضيح می دهد: برادرم علی شفيعی نام دارد و در بويين‌زهرا زندگی می كند و راننده نيسان است. او حوالی ظهر جمعه دچار درد شديد شكم شد طوری كه از شدت درد به‌خودش می پيچيد.

2 نفر از آشنايان به كمكش رفتند و او را با ماشين به تهران منتقل كردند تا به بيمارستان... برود. وقتی به بيمارستان رسيدند، برادرم دفترچه‌اش را داد اما گفتند كه تاريخ دفترچه گذشته و بايد 300هزار تومان پرداخت كند. برادرم گفت كه بيمه است و تنها چند روز از تاريخ دفترچه گذشته و آنها می توانند از سيستم‌شان استعلام بگيرند.

اما حرف مسئولان پذيرش يكی بود. آنها 300هزار تومان می خواستند. نه برادرم و نه همراهانش، پولی نداشتند. در آن زمان من برای رای گيری به روستایی دورافتاده رفته بودم و امكان اين را نداشتم كه اين پول را كارت به كارت كنم. با خواهرم تماس گرفتند و او گفت كه خودش را می رساند و پول را واريز می كند. اما با اين حال برادرم هر چه اصرار كرد كه تا رسيدن خواهرم او را پذيرش كنند، قبول نكردند./میزان


حادثه  در بیمارستان+عکس
 

حادثه  در بیمارستان+عکس  
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 12 ارديبهشت 1395
من یاد حرف سیدجمالدین اسدآباد ی افتادم درغرب اسلام نبود ولی مسلمان زیادبود ولی درایران اسلام هست ولی مسلمان نمی بینیم.....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.187 seconds.