.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معلمی که در روز معلم عازم زندان شد
هدیه معلم چاروسایی در روز معلم عزیمت به زندان است.

به گزارش فارس از چاروسا، هفته بزرگداشت مقام و منزلت معلم، یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته‌ای است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین، در حریم مقدس مدرسه و فضای آسمانی تعلیم و تربیت، زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به تصویر کشیده‌اند.

معلم عالمی فرهیخته است که بستر سعادت انسان را فراهم می‌کند تا انسان بتواند در همه عرصه‌ها به رشد و ترقی دست یابد.

سخن این است، رسالت راستین معلم و معلمی، رسالت پاک انبیاست و معلم، آنوقت که جز انسان‌سازی و کمال بخشیدن هدفی ندارد، همسایه انبیاست.

طبق رسم هر ساله در سالروز 12 اردیبهشت شهادت آیت‌الله مطهری به نام روز معلم نامگذاری شد و دانش‌آموزان این روز را برای معلمان خود جشن و با هدیه دادن این روز را به معلم خود تبریک می‌گویند.

سید مهدی شریفی معلم فرهنگی قلعه رئیسی که در دبیرستان دخترانه و پسرانه قلعه رئیسی تدریس می کند در سال گذشته ضمانت یک همشهری خود را در دادگستری و بانک در چاروسا تضمین می‌کند.

اما بعد از گذشت یکسال از ضمانت این معلم طی حکمی از سوی قاضی و رئیس دادگستری چاروسا وی عصر امروز، راهی زندان می‌شود تا دانش آموزان این معلم روز معلم را بدون معلم سپری کنند.

امیدواریم آموزش و پرورش نسبت به ضمانت فرهنگیان و معلمان تدابیر بیشتری بیاندیشند و نگذارند عزت و احترام معلمان با یک ضمانت از بین برود.

در روز جمعه امام جمعه شهر قلعه رئیسی در خصوص روز معلم در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: کار آموزش و پرورش انسان‌سازی بر مبنای اسلام است و در آموزش و پرورش میدان‌دار و کسی که در صف اول بوده معلم است.

اسماعیل صلواتی یادآور شد: حرمت معلم باید حفظ شود و به تکریم و جایگاه آنها احترام شود و نباید احترام و حرمت یک معلم بخاطر ضمانت یک فرد از بین رود.

وی افزود: نباید بگذاریم پای یک معلم به زندان باز شود و آبروی آن معلم را در بین دانش آموزان به باد دهیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سیمیا 12 ارديبهشت 1395
دیگران میلیاردی دزدی میکنند و میبرند و میخورند کسی کاری بهشون نداره... اون اقای قاضی زورشون به یک معلم زحمتکش که تنها گناهش ضمانت برای حل مشکل دیگران بوده میرسه... ننگ بر این قوانین.... مرد باشید و این. پیام رو بگذارید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.708 seconds.