.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بعد از ظهر جمعه رخ داد ؛
8 کشته و زخمی در تصادف مرگبار 3 خودرو در محور کیاسر+تصاویر
دو خودرو پژو و یک دستگاه پراید در نزدیکی روستای تلوکلا با هم به شدت برخورد کردند که در این تصادف مرگبار ۲ نفر در دم جان باخته و یک نفر نیز حال وخیمی داشته و به بیمارستانی در ساری اعزام شده و همچنین ۵ سرنشین دیگر این سه خودرو نیز مصدوم شدند.

شمال نیوز: بعدازظهر جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ در محور ساری کیاسر در محدوده ی بخش چهاردانگه سه خودرو در یک تصادف خونین با هم هم برخورد کردند.

بخشدار چهاردانگه در این باره گفت: بعدازظهر امروز جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ حدود ساعت ۱۶:۲۰ در محور ساری – کیاسر در نزدیکی عبور روستای تلوکلا تصادف خونینی باعث کشته و مجروح شدن ۸ نفر در تصادف بین سه خودرو شد.

وی در ادامه گفت: دو خودرو پژو ۲۰۶ و ۴۰۵ و یک دستگاه خودروی پراید در نزدیکی روستای تلوکلا با هم به شدت برخورد کردند که در این تصادف مرگبار ۲ نفر در دم جان باخته و یک نفر نیز حال وخیمی داشته و به بیمارستانی در ساری اعزام شده و همچنین ۵ سرنشین دیگر این سه خودرو نیز مصدوم شدند.

بخشدار چهاردانگه در ادامه عنوان کرد: این سه خودرو از مسافران سمنان و دامغان در منطقه بودند که به دلیل مه غلیظی که طی امروز در منطقه حاکم بود و نداشتن دید کافی و سرعت زیاد به شدت با هم برخورد کردند.

امینی خاطر نشان کرد که متاسفانه حدود ۳۵ کیلومتر از محور ساری – کیاسر در بخش چهاردانگه مه گیر بوده و طی برنامه حدود ۲٫۵ کیلومتر از این مسیر معبر گذاری شده و همچنین ۶ کیلومتر دیگر نیز در دستور کار وزارت راه قرار دارد که شایسته است برای جلوگیری از اینگونه تصادفات مرگبار این عملیات معبر گذاری تسریع گردد.

 

tasadof-95-2-10-1 tasadof-95-2-10-2 tasadof-95-2-10-3 tasadof-95-2-10-4

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسین 10 ارديبهشت 1395
واقعا متاسفم از این جماعت اندک مردم که برای اینگونه حوادث خونین بار عکس میگیرن.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.396 seconds.