.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ربیع فلاح پس از بریدن کیک تولد 61 سالگی اش ....
استاندار مازندران : تا پایان سال خبری از تغییر بنده نیست!
شمال نیوز : فلاح بیان کرد: تشکیل پنجره واحد سرمایه‌گذاری فقط به برگزاری جلسات خلاصه نمی‌شود بلکه روند اجرایی آن انجام می‌شود و پیگیری‌های خبرنگاران می‌تواند ما را در این مسئله کمک کند.....

استاندار مازندران گفت: سال گذشته حدود 700 میلیارد تومان در حوزه صنعت و معدن در مازندران سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش شمال نیوز ، ربیع فلاح‌جلودار صبح امروز در ستاد انتخابات استانداری مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در 6 شهر مازندران از ساعت 8 صبح امروز در 865 شعبه اخذ رأی آغاز شده است.

وی انتخابات را مظهر و نماد مردم‌سالاری در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: حضور مردم نسبت به دوره گذشته پرشورتر و روند برگزاری انتخابات به شکل صحیحی در حال اجرا است.

استاندار مازندران با بیان اینکه دستگاه‌های احراز سند هویت رأ‌ی‌دهندگان در شعبه‌های اخذ رأی مستقر شد، ادامه داد: عدالت کاملا رعایت می‌شود و همه در تلاش هستیم تا یک رأی هم به شکل ناصحیح شمارش نشود.

وی با بیان اینکه تمدید مهلت رأی‌گیری بستگی به نظر فرمانداران و وزارت کشور دارد، افزود: میزان مشارکت و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی از صبح امروز مورد بررسی قرار گرفت و تاکنون مطلوب ارزیابی شد.

1


*تبلیغات مسئولان دولت در ساعت‌های غیراداری مشکلی ندارد

استاندار مازندران با بیان اینکه قانون تمامی محدودیت‌ها و شرایط تبلیغات را مشخص کرده و به صراحت در آن مشخص است، ادامه داد: بر اساس قانون تبلیغات یک مسئول در ساعت‌های غیراداری مشکلی ندارد.

فلاح رونق اقتصادی و رفع بیکاری را مهم‌ترین هدف خود در سال جاری دانست و گفت: گام‌های خوبی در دو سال اخیر برای رفع بیکاری و رونق اقتصادی در مازندران برداشته شد.

وی با تاکید بر اینکه باید سرمایه‌گذاری در مازندران تقویت شود، اضافه کرد: یک سرمایه‌گذار روز گذشته با 660 میلیارد تومان که زمین آن واگذار شده است از بند امیرآباد بازدید کرد.

اختصاص اعتبار 150 میلیارد تومانی بنیاد برکت به مازندران

استاندار مازندران با بیان اینکه از محل بنیاد برکت بالای 150 میلیارد تومان برای مازندران در نظر گرفته شد که اقدامات اولیه آن انجام شده است، ادامه داد: سال گذشته حدود 700 میلیارد تومان در حوزه صنعت و معدن در مازندران سرمایه‌گذاری شده است.

فلاح با بیان اینکه در کشور با مشکل رکود مواجه بودیم اما شاخص اقتصادی در مازندران مثبت است، ادامه داد: اشتغال فارغ‌التحصیل‌ها دغدغه ما است و رایزنی‌های گسترده‌ای در این حوزه انجام دادیم.

وی با بیان اینکه فضای استان باید برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فارغ‌التحصیل‌ها متخصص مهیا شود، اضافه کرد: در سال گذشته اشتغال‌زایی در مازندران افزایش یافته است و همه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را در استان فراهم کردیم.


*تشکیل پنجره واحد فقط به برگزاری جلسات خلاصه نمی‌شود

استاندار مازندران با بیان اینکه از ظرفیت پایانه گل و گیاه در غرب استان خوب استفاده نشد و در تلاش هستیم ایجاد گلخانه‌های جدید را در دستور کار قرار دهیم، تصریح کرد: 56 هکتار در شهرستان بهشهر آماده ایجاد گلخانه در مازندران است و باید روی این مسئله اساسی کار شود.

این مسئول با بیان اینکه یک‌هزار و 700 متر زمین برای استقرار شهرک جدید صنعتی بهشهر با محوریت صنایع تبدیلی  اختصاص می‌یابد، ادامه داد: یک‌هزار و 500 هکتار برای آبزی‌پروری در شرق مازندران در نظر گرفته شده است.

فلاح بیان کرد: تشکیل پنجره واحد سرمایه‌گذاری فقط به برگزاری جلسات خلاصه نمی‌شود بلکه روند اجرایی آن انجام می‌شود و پیگیری‌های خبرنگاران می‌تواند ما را در این مسئله کمک کند.

*تا پایان سال استاندار مازندران هستم

وی با اشاره به اینکه تغییر استاندار همیشه در مازندران مطرح می‌شود اما تا پایان سال خبری از تغییر بنده نیست، گفت: بیشترین بحث ما در سال جاری مبحث اقتصادی است و این مسئله را به فرمانداران ابلاغ کردیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه ایجاد پنجره واحد اقتصادی شروع کار است، گفت: برای دو ماه آینده از فعالیت پنجره واحد اقتصادی ارزیابی صورت می‌گیرد.

گفتنی است ربیع فلاح امروز ( جمعه ) در ستاد انتخابات استان مستقر در استاندار ی مازندران کیک تولد 61 سالگی اش را برید !!!!


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مازندرانی 10 ارديبهشت 1395
یعنی ما تا پایان سال باید تو و اطرافیات را تحمل کنیم . چقدر بد ...................
هنرمند 10 ارديبهشت 1395
واقعا تا پایان سال هستی ؟ حداقل به خاطر جشن تولدت هم که بود یک خبر خوب به ما میدادی ؟ بدترین خبری بود که توی یک روز تعطیل باید می شنیدم همین بود
نا شناس 10 ارديبهشت 1395
اون کاردی که ته دست بهینی معلوم تا چند سال دیگه هم دری
اره برار
محمد 10 ارديبهشت 1395
استانداري براي فلاح كوچك است، لياقت اين مرد بيشتر از اينهاست، به اميد روزي كه همه مديران اينقدر دلسوز و پرتلاش باشند، خسته نباشي مرد بزرگ
نا شناس 10 ارديبهشت 1395
چه جوري اين اطمينان حاصل شده ما بي خبريم .مدير كل حوزه واويلا/
یه نفر 10 ارديبهشت 1395
یادش بخیر خانم دکتر دستجردی هم یه هفته قبل عزلش همینو گفت . موفق باشید و همه عمر بهاری ربیع جان.
چوپان دروغگو 10 ارديبهشت 1395
ضعیف ترین استاندار درتمام ادوار چه ادعایی داری اقای عزیز وقتی مسئولی در ساعت غیر اداری کار سیاسی مکنه مطمئن باش داره از امکانات اداره سوء استفاده می کنه چشمتو باز کن عزیز برادار
فرهنگی 10 ارديبهشت 1395
آقای استاندار یک فکری به حال آموزش و پرورش مازنذران با مدیر کل ضعیف بکنید
نا شناس 10 ارديبهشت 1395
واقعا باید بحال مازندارن و نخبگان سیاسی اش تاسف خورد که بخاطر عدم همکاری و تعامل بایکدیگر ، آقای روحانی باید فلاح رو استاندار مازندران انتخاب بکنه که همه حتی یک بیسواد هم بفهمه که فلاح باید بعد از شش ماه از انتصابش برکنار بشود . رییس جمهور با این انتصاب هم به استان ضربه زد و هم به رای خودش

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.