.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنگوی وزارت کشور اعلام کرد؛
به هیچ وجه تغییر استانداران سیاسی نیست
شمال نیوز: وزیر کشور تأکید بر ارزیابی مدیران براساس توانمندی‌ها و توفیق‌هایی که در اجرای سیاست‌های عمومی دولت بدست می‌آورند، دارند و به هیچ وجه تغییرات براساس...

سخنگوی وزارت کشور درباره آخرین تمهیدات وزارت کشور برای برگزاری مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش شمال نیوز، حسینعلی امیری در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به آخرین تمهیدات وزارت کشور برای برگزاری دومین مرحله انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در 7 اسفند سال گذشته پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین انتخابات شورای اسلامی برگزار شد که نتایج 88 کرسی مجلس خبرگان رهبری در همان روز تعیین تکلیف شد. اما نتیجه 55 حوزه انتخابات مجلس شورای اسلامی به مرحله دوم کشیده شد.

وی با بیان اینکه چون در 55 حوزه باقی‌مانده هیچ کدام از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی نتوانستند 25 درصد آراء مأخوذه صحیح را کسب کند، انتخابات به مرحله دوم کشیده شد، افزود: درباره تاریخ برگزاری مرحله دوم انتخابات این حوزه ها با شورای محترم نگهبان به گفت‌و‌گو نشستیم تا اینکه روز جمعه 10 اردیبهشت ماه 95 مورد توافق قرار گرفت.

سخنگوی وزارت کشور درباره احتمال تغییر برخی از استانداران و فرمانداران نیز اظهار داشت: وزیر کشور تأکید بر ارزیابی مدیران براساس توانمندی‌ها و توفیق‌هایی که در اجرای سیاست‌های عمومی دولت بدست می‌آورند، دارند و به هیچ وجه تغییرات براساس نگاه‌های سیاسی اتفاق نمی‌افتد.

امیری اضافه کرد: دولت یازدهم یک دولت فراجناحی است که در آن وزرایی را می‌بینیم که از جهت تبار سیاسی اصولگرا هستند، برخی اصلاح‌طلب تعریف می‌شوند و بعضی هم اعتدال‌گرا، لذا همین وضعیت در استانداری‌ها هم وجود دارد، برای وزارت کشور و دولت، معیار و ملاک توانمندی‌های مدیریتی، قدرت تعامل و اجرای سیاست‌های عمومی نظام جمهوری اسلامی است، بنابراین تغییرات احتمالی که ممکن است در فرمانداری‌ها رخ دهد به هیچ وجه ارتباطی به بحثهای سیاسی ندارند.

سخنگوی وزارت کشور بیان کرد: ما از سیستم‌های مختلف، کار ارزیابی فرمانداران، بخشداران و استانداران را انجام می‌دهیم و وزیر کشور هم به دلیل ثبات مدیریت همواره تأکید بر اصل عدم تغییر دارند مگر اینکه کسی نتواند سیاست‌های عمومی دولت را اجرا و نظر دولت و نظام را تأمین کند که در این صورت احتمال تغییر وجود دارد.

وی در ادامه اظهاراتش با اشاره به خنثی شدن چند اقدام تروریستی در طول برگزاری انتخابات گفت: افرادی که به دنبال ایجاد ناامنی در کشورند، ابعاد زیادی را درنظر می‌گیرند و شرایطی را انتخاب می‌کنند که اقدامشان بیشترین آسیب سیاسی، امنیتی را به همراه داشته باشد، انتخابات هم شرایط ویژه‌ای را در کشور ایجاد می‌کند که تامین امنیت آن از موضوعات بسیار مهم است.

امیری تاکید کرد: در طول این انتخابات هم نیروهای نظامی و اطلاعاتی با همدلی و همگرایی حقیقتا ستودنی‌، در بحث امنیت وارد شدند و بحمدلله هر اقدامی علیه امنیت ملی را در نطفه خفه کردند. وزیر اطلاعات هم در مورد این اقدامات تروریستی اطلاعات کافی را ارائه دادند. یکی از دستگاه‌های بسیار بیدار و هوشیار در نظام جمهوری اسلامی ایران، وزارت اطلاعات است که کلیه تحرکات امنیتی را کاملا در پوشش چتر اطلاعاتی خود دارد و هر تهدیدی را در نطفه خفه می‌کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احمد 10 ارديبهشت 1395
آقای سخنگو چرا می ترسی وقتی که استانداری منافع ملی را نمی فهمد وپیوسته چوب لای چرخ دولت می گذارد،واز ترس نماینده ای از شهر کوچک که با 15000 رای وارد مجلس شده نمی تواند فرمانداری ویا بخشداری را عوض کند برود بمیرد بهتر است تا بگویید من نما ینده دولت تدبیر وامید هستم.آقا بس کنید 50 درصد زمان خدمت دولت تدبیر وامید گذشته هنوز دنبال کبری وصغرا هستید!!!!؟؟؟؟خواهشمندیم عوامانه صحبت نفرمایید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.