.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پایان زمان تبلیغات داوطلبان و شمارش معکوس برای انتخابات
تبلیغات داوطلبان مجلس شورای اسلامی راه یافته به مرحله دوم كه از ساعت 8 صبح روز پنج شنبه دوم اردیبهشت آغاز شد، ساعت 8 صبح امروز به پایان رسید.

به گزارش شمال نیوز ، رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه بابل و قائم‌ شهر برای تعیین دو كرسی دیگر مجلس روز جمعه دهم اردیبهشت در شهر های بابل، قائم ‌شهر، جویبار، سوادكوه، سیمرغ و سوادكوه شمالی برگزار می شود.

علیرضا یونسی افزود: در این دوره از انتخابات 509 شعبه اخذ رای برای حوزه انتخابیه بابل در نظر گرفته شده است كه از این تعداد 176 شعبه ثابت شهری، 327 شعبه ثابت روستایی و 6 شعبه سیار روستایی و شهری است.

وی گفت: در حوزه انتخابیه شهرستان قائم ‌شهر نیز 356 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است كه از این تعداد شعبه اخذ رای 146 شعبه ثابت شهری، 133 شعبه ثابت روستایی ، 11 شعبه سیار شهری و 66 شعبه سیار روستایی است.

رئیس ستاد انتخابات مازندران، زمان آغاز رای گیری این دوره از انتخابات را ساعت 8 صبح جمعه دهم اردیبهشت اعلام كرد و گفت: این رای گیری به مدت 10 ساعت ادامه خواهد داشت و در صورت ضرورت با دستور وزیر كشور تمدید می شود.

یونسی افزود: تعداد واجدان شرایط رای دادن در حوزه انتخابیه بابل 358 هزار و 295 نفر و در حوزه انتخابیه قائمشهر 334 هزار و 973 نفر است.

به گفته وی؛ داشتن حداقل 18 سال تمام یعنی متولدان دهم اردیبهشت 1377 و قبل از آن می توانند در این انتخابات شركت كنند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران افزود: افرادی می توانند در انتخابات این دو حوزه شركت كنند كه در مرحله اول انتخابات در همین حوزه ها رای داده باشند و یا اینكه در هیچ یک از حوزه های انتخاباتی رای نداده باشند.

یونسی گفت: در مرحله اول در حوزه انتخابیه بابل مشاركت 72 درصدی و در حوزه انتخابیه قائم شهر مشارکت 70 درصدی صورت گرفت.


منبع:باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.199 seconds.