.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان خبر داد :
« مازندران » میزبان برترین های جت اسکی ایران
شمال نیوز : وی مازندران را مهد جت اسکی ایران خواند و افزود : بدون تردید برگزاری این دوره ها در استان مازندران می تواند بر تقویت این رشته جذاب و مفرح در این منطقه بیافزاید .

شمال نیوز : رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی مازندران از برگزاری اردوی مشترک تیم ملی فوتوالی در ساحل ساری خبر داد. یاسر سلیم بهرامی مشاور عالی فدراسیون ورزشهای همگانی شد

به گزارش شمال نیوز ، سید یاسر سلیم‌بهرامی  گفت: اردوی مشترک تیم ملی فوتوالی برای اعزام به مسابقات آسیایی تایلند در پلاژ وزارت کشور ساری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این اردو به منظور آمادگی بیشتر ورزشکاران در روزهای هشتم تا دهم اردیبهشت در ساری برگزار می شود، اظهار کرد: ورزش فوتوالی رشته ساحلی ترکیبی از والیبال و فوتبال بدون دخالت دست بوده و یکی از زیرمجموعه‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی است.

رئیس انجمن‌های ورزشی مازندران از برگزاری کلاس بازآموزی مربی‌گری جت‌اسکی در استان خبر داد و افزود: این کلاس آموزشی برای ارتقای سطح دانش و مهارت و آمادگی برای حضور در مسابقات بین المللی جت‌اسکی جام کاسپین برگزار می‌شود.

سلیم‌بهرای گفت: کلاس بازآموزی مربی‌گری جت‌اسکی زیر نظر مدرس فدراسیون در روزهای هشتم تا دهم اردیبهشت در نوشهر برگزار می‌شود.

نوشهر ، میزبان دوره مربیگری جت اسکی

رئیس هیئت انجمن های ورزشی مازندران همچنین از یک رویداد بزرگ ورزشی دیگر در مازندران خبر داد .

سید یاسر سلیم بهرامی گفت : اولین دوره باز آموزی مربیگری ، داوری و دوره های آموزش و ارتقاء سطح دانش نوجوانان و بزرگسالان جهت مهارت و آمادگی برای حضور در مسابقات بین المللی جت اسکی جام کاسپین زیر نظر مدرسین فدراسیون IJSBA & UIM   در مورخه 8 الی 13 اردبیهشت 1395 در مکان آموزش انجمن واقع در نوشهر برگزار می کردد.

وی مازندران را مهد جت اسکی ایران خواند و افزود : بدون تردید برگزاری این دوره ها در استان مازندران می تواند بر تقویت این رشته جذاب و مفرح در این منطقه بیافزاید .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.754 seconds.