.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
7 رهبر و رئیس جمهور جهان در 20 سالگی چه می‌کردند؟
روزگاری که مرکل گارسون رستوران بود و بشار اسد انگیزه‌ای برای بازگشت به سوریه نداشت +تصاویر
در این گزارش به فعالیت‌ها و آنچه رئیس جمهوری آمریکا، صدر اعظم آلمان، رهبر کره شمالی، رئیس جمهوری ایران، رئیس جمهوری روسیه، نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهوری سوریه در سن 20 سالگی بدان مشغول بودند پرداخته شده است.
روزگاری که مرکل گارسون رستوران بود و بشار اسد انگیزه‌ای برای بازگشت به سوریه نداشت +تصاویر  

نامه: سایت پالیسی میک با انتشار مطلبی به فعالیت و آنچه بر 7 رهبر و رئیس جمهور کنونی جهان در 20 سالگی گذشته، پرداخته است.


به گزارش شمال نیوز در این گزارش به فعالیت‌ها و آنچه رئیس جمهوری آمریکا، صدر اعظم آلمان، رهبر کره شمالی، رئیس جمهوری ایران، رئیس جمهوری روسیه، نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهوری سوریه در سن 20 سالگی بدان مشغول بودند پرداخته شده است.


باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا

اوباما پس از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه کلمبیا در سال 1983 در رشته علوم سیاسی، به شیکاگو رفت و آنچنان که گفته می‌شود به موسسه های خیریه برای کمک به افراد کم درآمد پیوست. پیش از آنکه در سال 1988 به دانشکده حقوق هاروارد برود، رئیس جمهوری آمریکا کمی به امورات شخصی اش رسیدگی کرد و به سفر رفت و همچنین از خانواده اش در کنیا دیدار کرد. وی همچنین پیش از آنکه برای اتمام درسش به دانشگاه کلمبیا در نیویورک برود 2 سال را در دانشکده اکسیدنتال سپری کرد. بر اساس برخی از گزارش ها اوباما در آن زمان، الکل و ماری جوانا مصرف می‌کرده است.



ولادیمر پوتین، رئیس جمهوری روسیه

پوتین بر آن بود تا پیش از آنکه دوره تحصیلاتش در دانشگاه را به اتمام برساند در بخش اطلاعات فعالیت کند. وی پس از آنکه مدرکش را در رشته حقوق دانشگاه مرکزی لنینگراد دریافت کند در آژانس های امنیتی روسیه مشغول به کار شد. در آنجا پوتین نخست به عنوان رئیس دبیر خانه و سپس به عضویت سازمان مقابله با جاسوسی و پس از آن وارد دوره های آموزش عملیات شد. پس از آنکه تحصیلات تکمیلی اش را به اتمام رساند به مدت 10 سال به عنوان افسر اطلاعاتی مشغول به کار بود. با آنکه جزئیات زندگی پوتین کمی محرمانه است اما گفته می شود که وی همزمان با حضور در دانشگاه اوقات فراغتش را به آموزش جدو می گذارند.



آنگلا مرکل،نخستین صدراعظم زن آلمان

وی با نخستین همسرش «اوریچ» که یک دانشجوی فیزیک بود در سال 1974 در دانشگاه لیپزیک زمانی که تنها 20 سال داشت، آشنا شد. وی با همسر نخستش در سال 1977 ازدواج کرد و به طور جداگانه به دلیل قوانین وقت آلمان زندگی را آغاز کردند. مرکل در حالی مدرک تحصیلی خود را دریافت کرد که به عنوان گارسون کار می کرد و در یک اتاق 100 فوتی به همراه همسرش زندگی می کرد. در این اتاق همچنین سرویس بهداشتی و حمام نیز قرار داشت.



نخستین ازدواج مرکل با طلاق در سال 1982 به پایان رسید. مرکل مجددا در سال 1988 با جاشیم سوار، استاد شیمی از برلین ازدواج کرد. گفته می شود که وی هنگام تحصیل در دانشگاه مشروبات الکی مصرف می کرد.

بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه

اسد، 20 سالگی اش را با تحصیل در علم پزشکی در دانشگاه دمشق گذراند و در سال 1988 فارغ التحصیل شد. در حالی که اسد برای پزشک شدن درس می خواند و دوره کارورزی خود را به عنوان چشم پزشک در بیمارستان نظامی در خارج از دمشق طی می کرد، وی هیچ برنامه ای برای ورود به دنیای سیاست نداشت. برادر بزرگتر وی باسل، کسی بود که پس از پدرش قدرت را در اختیار می گرفت اما پس از مرگ باسل در تصادف رانندگی، بشار به عنوان جانشین پدرش معرفی شد. اسد به عنوان پزشک ارتش در دمشق فعالیت می کرد و سپس به لندن رفت، وی هیچ انگیزه ای برای بازگشن به سوریه نداشت و در آن زمان هیچ گونه تمایلات سیاسی نیز نداشت.



دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس

پس از فارغ التحصیلی از دانشکده براسنوس آکسفورد لندن با دریافت مدرک شاگرد اولی، کامرون به مدت 5 سال در مرکز تحقیقاتی حزب محافظه کار مشغول به فعالیت بود. در حالی که کامرون به عنوان یک محقق پرتلاش و باهوش در مرکز تحقیقات حزب محافظه کار فعالیت می کرد به عضویت باشگاه بولینگدون این دانشگاه نیز درآمده بود. این باشگاه به محلی که در آن مشروبات الکی سنگین سرو می شود و رفتارهای خشن و بد در آن صورت می گرفت مشهور است و کامرون همواره از صحبت کردن در این باره خودداری می کرد. 



کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی

اغلب اوقات زندگی جونگ اون به ویژه جوانی وی و حتی سال تولدش محرمانه و رمز آلود است. وی در دانشگاه نظامی کیم ایل سونگ حضور داشت و گفته می شود که پیش از 30 سالگی به عنوان همراه کیم جونگ ایل، پدرش و رهبر سابق کره شمالی در بخش های نظامی حضور داشت. زمانی که وضعیت سلامت پدرش بد شد، کیم به یک ژنرال نظامی 4 ستاره و رئیس کمییته مرکزی ارتش در حزب کارگر تبدیل شده بود و از اعضای کمیته مرکزی آن محسوب می شد. کیم یکی از هوادارن سرسخت تیم بسکتبال شیکاگو بود و دنیس رادمن بازیکن سابق این تیم را که در سال 2012 به کره شمالی رفت دوست داشت.



حسن روحانی رئیس جمهوری ایران

وی پس از آنکه مدرک کارشناسی خود را در رشته حقوق قضایی در دانشگاه تهران گرفت. روحانی به شهرهای مختلف ایران سفر می کرد و سخنرانی های علیه شاه و در حمایت از آیت الله خمینی ارائه می کرد. فعالیت های وی منجر به آن شد که روحانی ایران را ترک و به رهبر جمهوری اسلامی ایران که آن زمان در پاریس در تبعید بود بپیوندد. برخلاف سمت مذهبی وی که یک حجت الاسلام است،در اواخر 20 سالگی اش بارها به دلیل اتهامات همکاری با روحانیت بازداشت شده بود. روحانی در اسکاتلند درس خواند. گفته می شود که وی به راحتی فارسی، انگلیسی، عربی، فرانسه، آلمانی و روسی صحبت می کند.


 
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.