.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آماده شدن احمدی نژاد در بهار 95 برای رقابت با روحانی در بهار 96
بدین ترتیب می‌توان گفت که محمود احمدی نژاد و یارانش در بهار سال 95 خود را برای رقابت در بهار 96 آماده می‌کنند. باید منتظر بود تا در ماه‌های پیش رو احمدی نژاد به طور رسمی وارد فضای سیاسی کشور شود و در مجامع عمومی به دولت روحانی بتاز
آماده شدن احمدی نژاد در بهار 95 برای رقابت با روحانی در بهار 96

شمال نیوز: مصطفی داننده - همانطور که پیش بینی می‌شد احمدی نژاد و حلقه نزدیک به او در آغاز سال 95 فعالیت‌های خود را برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 آماده می‌کنند. رئیس جمهور سابق ایران در واکنش به سوال خبرنگاری در مورد حضور در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم گفت:« انشاالله سال 96 همه همدیگر را خواهیم دید.»

پیش از این نیز احمدی نژادی‌ها خبر از حضور احمدی نژاد در انتخابات داده بودند و حتی اعلام کرده بودند که او با وعده یارانه 250 هزار تومانی برای هر ایرانی وارد کارزار خواهد شد. آنگونه که از شواهد پیداست احمدی نژاد اطمینان پیدا کرده است که برجام به سرانجام نخواهد رسید و مردم از دولت روحانی سرخورده خواهند شد. همین ناکامی و سرخوردگی باعث می‌شود تا دوباره به سوی احمدی نژاد دست دراز کنند.

احمدی نژاد همچون دو انتخابات سال 84 و 88 قصد دارد با شعارهای اقتصادی با تاکید بر طبقه ضعیف جامعه برای خود رای کسب کند.

رئیس جمهور سابق ایران با عدم حضور در انتخابات مجلس نشان داد که به فضای پارلمان علاقه‌ای ندارد و بیشتر دوست دارد در راس قوه مجریه حیات سیاسی خود را ادامه دهد. بسیاری از وزرایی که با احمدی نژاد کار کرده‌اند معتقد هستند که او آدم مشورت و کارهای تیمی نیست به خاطر همین نمی‌تواند به عنوان یک نماینده مجلس در پارلمان حضور داشته باشد. به این نکته هم باید دقت کنیم که احمدی نژاد همیشه دوست داشته است نفر اول باشد اما در مجلس کسی نفر اول است که همفکران بیشتری داشته باشد. احمدی نژاد به دلیل فقدان یک جریان سیاسی، به طور طبیعی نمی‌توانست جریان منتسب به خود را راهی مجلس کند و اگر با این پستوانه راهی مجلس می‌شد نهایتا تنها می‌شد او را نماینده مردم تهران در پارلمان خطاب کرد.


بر همین اساس او خود را آماده انتخابات ریاست جمهوری کرده است. حمله به برجام و دولت یازدهم با چاشنی شعارهای اقتصادی مانند یارانه 250 هزار تومان مهم ترین استراتژی‌های احمدی نژاد برای انتخابات خرداد 96 است.

عبدالرضا داوری مشاور پرحاشیه احمدی نژاد در این روزها بر این باور است که :« به جز احمدی نژاد هیچ کس توان تغییر ریل دولت روحانی را ندارد. ظرفیت شکست دادن روحانی در سال 96 منحصر در محمود احمدی نژاد است.»

بدین ترتیب می‌توان گفت که محمود احمدی نژاد و یارانش در بهار سال 95 خود را برای رقابت در بهار 96 آماده می‌کنند. باید منتظر بود تا در ماه‌های پیش رو احمدی نژاد به طور رسمی وارد فضای سیاسی کشور شود و در مجامع عمومی به دولت روحانی بتازد. سپهر سیاست ایران بازهم باید خود را برای سخنان بی‌پروای احمدی نژاد آماده کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 فروردين 1395
احمدی نژاد به همین خیال باش تا صبح دولتت بدمد
سست 15 فروردين 1395
سلام بر تو ای احمی نژاد چش مایی
علی 15 فروردين 1395
احمدی نژاد بیا زود باش بیا ، چون فقط تو هستی که شجاع هستی هیچ کسی تا الان نتونسته بگم بگم راه بیندازه و بین مسئولین اختلاف بیندازه
طلوع 15 فروردين 1395
بسیار بسیار عالی بلکه احمدی نژادبیاد ملت دوباره جان تازه بگیرن
ناشناس 15 فروردين 1395
درانتظارت میمانیم ای عدالت گستر زمان
ناشناس 15 فروردين 1395
دوستت داریم احمدی نژاد و حمایتت میکنیم تا پای جان
حسین 15 فروردين 1395
بنام خدا
به امید پیروزی و درخشش مجدد یار محرومان و مستضعفان دکتر محمود احمدی نژاد . احمدی نژاد = ما می توانیم
كريم 15 فروردين 1395
احمدي نژاد بايد بيايد تا ايران را سرافراز كند و كساني كه يك جوري دل حضرت اقا را به درد مياورند بدانند كه تنها كسي كه ميتواند بازوي مقام معظم رهبري شود دكتر احمدي نژاد است ما هم حمايتش ميكنيم
احمد 15 فروردين 1395
بی صبرانه منتظر بهار 96 هستیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.182 seconds.