.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دلیل عدم احراز صلاحیت سید حسن خمینی مشخص شد
سیدحسن خمینی هفته گذشته و پس از اعلام نظر قطعی شورای نگهبان در خصوص عدم احراز صلاحیت برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری با آیت الله یزدی عضو فقهای شورای نگهبان دیدار کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازنسیم، سیدحسن خمینی هفته گذشته و پس از اعلام نظر قطعی شورای نگهبان در خصوص عدم احراز صلاحیت برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری با آیت الله یزدی عضو فقهای شورای نگهبان دیدار کرد.

در این دیدار که به درخواست سیدحسن خمینی و در فضایی صمیمانه برگزار شد، وی دلایل عدم احراز صلاحیت خود برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری را از این عضو فقهای شورای نگهبان جویا می شود که آیت الله محمد یزدی در پاسخ به این سوال با اشاره به قوانین موجود در خصوص بررسی صلاحیت داوطلبین مجلس خبرگان رهبری توضیحاتی را در خصوص اثبات و احراز اجتهاد داوطلبن برای فقهای شورای نگهبان ارائه می کند.

آیت الله یزدی در این دیدار با تاکید بر اینکه طبق قانون سید حسن خمینی نیز از جمله کسانی بوده که باید در انتخابات خبرگان رهبری شرکت می کرده است تاکید می کند که برخی نگرانی ها در خصوص علل عدم احراز صلاحیت سید حسن خمینی بی مورد بوده و تنها علت این عدم احراز، شرکت نکردن وی در آزمون خبرگان و اثبات نشدن سطح علمی وی برای فقهای شورای نگهبان است.

آیت الله یزدی در این دیدار همچنین بر قانونمداری و تبعیت از قانون از سوی همه فعالان عرصه انتخابات تاکید می‌کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.