.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف 27 کیلوگرم تریاک در تنکابن
فرمانده انتظامی تنکابن از کشف 27 کیلوگرم ماده مخدر تریاک طی دو عملیات در این شهرستان و دستگیری چهار مجرم در این ارتباط خبر داد.

به گزارش شمال نیوز:کیومرث ابراهیمی امروزاز کشف 27 کیلوگرم ماده مخدر تریاک طی دو عملیات در این شهرستان و دستگیری چهار مجرم در این ارتباط خبر داد.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی در پی کسب اطلاع از تردد یک دستگاه خودروی 206 سفید حامل ماده مخدر تریاک در یکی از روستاهای حومه این شهرستان موضوع را در دستور کار عملیاتی خود قرار دادند، گفت: پلیس با اقدامات ویژه تحقیقات و شناسایی خودرو و سرنشینان آن را غافلگیر و در بازرسی از آن دو کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در هواکش خودرو جاسازی شده بود، کشف و به همراه دو متهم به نام‌های «ع. خ» 58 ساله و «م .س» 42 ساله اهل سنندج را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی تنکابن از کشف 25 کیلوگرم تریاک در یک عملیات دیگر در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان با شناسایی یک دستگاه خودروی وانت پیکان در یکی از شهرک‌های مسکونی واقع در شهرستان و در عملیات غافل‌گیرانه دیگر با متوقف کردن آن و انجام عملیات بازرسی کامل 25 کیلوگرم تریاک را که در زیر کفی این وانت بین کفی و شاسی جاسازی شده بود، کشف کردند.

ابراهیمی در ادامه افزود: در این عملیات به همراه 25 کیلو مواد یاد شده دو فرد به نام‌های «نیما.ی» 29 ساله و «حیدر.الف» 44 ساله دستگیر و متهمان دو پرونده برای رسیدگی به جرایم پس از تحقیقات تکمیلی به مراجع ذیصلاح تحویل شدند.

فرمانده انتظامی تنکابن با هشدار به تمامی کسانی که اقدام به اعمال مجرمانه می‌کنند، تاکید کرد: با توجه به هوشیاری و آمادگی کامل نیروهای پلیس هیچ زمان و مکانی برای اعمال مجرمانه برای هیچ مجرمی امن نیست و با هرگونه اقدامات خلاف‌کارانه برخورد قانونی و صریح می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.