.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيري‌‎ زن و شوهر رمال
فرمانده انتظامي استان مازندران از دستگيري زن و شوهر رمال كه اقدام به فريب و اخاذي از مردم در شهرستان گرگان مي‌كردند، خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از آرمان، سردار سيدمحمود ميرفيضي در گفت‌وگو با پايگاه خبري پليس، درباره دستگيري اين زوج رمال گفت: بنا بر شكايات متعدد مردمي درباره فعاليت زن و شوهر رمال در يكي از خيابان‌هاي گرگان، موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.

وي افزود: بر اين اساس اين دو نفر علاوه بر كلاهبرداري و تحصيل مال نامشروع از طريق فريب مراجعان و رمالي، در مواردي نيز اقدام به اخاذي از دختران كم سن و سال از طريق تهديد به انتشار اطلاعات شخصي كرده بودند.

اين مقام ارشد انتظامي تصريح كرد: با همكاري پليس آگاهي و پليس امنيت عمومي طي يك عمليات با دستور قضائي، ماموران وارد منزل اين زوج رمال شدند و آنان را كه مشغول رمالي براي چند نفر از مراجعان بودند، دستگير كردند.

وي ادامه داد: در بازرسي از محل سكونت آنها مقاديري موادمخدر و آلات و ادوات استعمال و كتب و مطالب رمالي مشاهده و توقيف شد.

فرمانده انتظامي استان گلستان افزود: اين زوج در تحقيقات تكميلي به 42 فقره رمالي و كلاهبرداري اعتراف كردند.

سردار ميرفيضي به مردم، به‌ ويژه زنان و دختران جوان توصيه كرد: براي حل مشكلات خود با پدر و مادر يا ساير افراد با تجربه فاميل مشورت كنند و از مراجعه به رمالان و دعانويسان جدا خودداري كنند.

وي اضافه كرد: تجربه ثابت كرده نه تنها با اين روش مشكلي حل نخواهد شد، بلكه مال و آبروي افراد هم در معرض خطر قرار خواهد گرفت.

سردار ميرفيضي در پايان از همه افرادي كه توسط اين دو نفر مورد كلاهبرداري قرار گرفته‌اند در خواست كرد با حضور در پليس آگاهي استان نسبت به طرح شكايت خود اقدام كنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.51 seconds.