.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صید شکارچی غیرمجاز گراز و گوزن در فضای مجازی
رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست آمل از شناسایی متخلف شکار گوزن در فضای مجازی خبر داد و گفت: متخلف شکار یک راس گوزن قرمز(مرال)، یک راس خوک وحشی (گراز) در فضای مجازی شناسایی و دستگیر شد.

بهمن صادق‌نژاد امروز با اعلام اینکه متخلف شکار گوزن در فضای مجازی شناسایی شد، اظهار کرد: متخلف شکار یک راس گوزن قرمز(مرال)، یک راس خوک وحشی (گراز) در فضای مجازی شناسایی و دستگیر شد.
وی افزود: با پیگیری‌های به‌عمل آمده از تصاویر مربوط به شکار یک راس گوزن و خوک وحشی در فضای مجازی و بر اساس شواهد و قرائن موجود، متخلف مربوطه شناسایی و با حکم قضایی توسط ماموران اجرایی اداره حفاظت محیط‌ زیست آمل و نیروی انتظامی دستگیر شد.

رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست آمل، اضافه کرد: در بازرسی از منزل متخلف شکار در آمل یک قبضه سلاح مجاز و یک قبضه سلاح قاچاق کشف و ضبط شد.

*شکارچی 19 قطعه ابیاء دستگیر شد
این مسئول با بیان اینکه متخلف شکار ابیاء هم در منطقه جنگلی سورکلای آمل دستگیر شد، گفت: ماموران اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان آمل با دریافت گزارش مردمی مبنی بر ورود شکارچیان متخلف به منطقه جنگلی سورکلا، در نخستین لحظات به محل عزیمت و شکارچی متخلف را به همراه 19 قطعه ابیاء دستگیر کردند.

با فرارسیدن فصل سرما به لحاظ جغرافیایی مازندران مامن خوبی برای مهاجرت پرندگان است و هر ساله تالاب‌ها، مناطق جنگلی، کوهستانی و آب‌بندان‌ها میزبان خوبی برای انواع پرندگان کم‌یاب‎، حفاظت شده و در حال انقراض هستند که برای حفظ حیات وحش از سوی اداره کل حفاظت محیط‌ زیست مازندران برای جلوگیری از شکار بی‌رویه با ابزارهای قانونی بازدارنده نظارت مستمری صورت می‌گیرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.