.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنگوی جبهه خبر داد:
لیست اعتدالی جبهه تدبیر و توسعه مازندران در مراحل نهایی است
شمال نیوز: سخنگوی جبهه تدبیر و توسعه استان مازندران از نهایی شدن لیست جبهه در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا چند روز آینده خبر داد.....

شمال نیوز: سخنگوی جبهه تدبیر و توسعه استان مازندران از نهایی شدن لیست جبهه در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا چند روز آینده خبر داد.

محمد عباس زاده با اعلام این خبر به شمال نیوز اظهار داشت: ستاد انتخابات جبهه با مسئولیت جواد خان پور فعالیت اجرایی خود را آغاز کرده است و با توجه به اقبال عمومی مردم به نامزدهای مورد حمایت جریان اعتدال تاکنون بسیاری از نامزدهای شاخص شهرستان ها به ما مراجعه و رایزنی هایی داشته اند تا در این لیست سرنوشت ساز حضور داشته باشند.

عضو شورای سیاستگذاری جبهه تدبیر و توسعه مازندران افزود: فهرست مد نظر ما پس از ارزیابی های لازم و مشخص شدن وضعیت تائید صلاحیت ها در عمده حوزه های انتخابیه تقریبا نهایی شده است و تنها در چند حوزه انتخابیه با چالش کمبود نامزد مواجه شده ایم اما سعی می کنیم که بهترین نامزد را به مردم معرفی کنیم.

عباس زاده در خصوص حوزه هایی که نامزدهای مدنظر جریان اعتدال که با رد و یا عدم احراز صلاحیت مواجه شدند بیان داشت: سیاست ما معرفی بهترین نامزد در تمامی حوزه های انتخابیه است حتی اگر مجبور شویم بین بد و بدتر، بد را انتخاب کنیم.

وی در پایان افزود: با توجه به اقبال گسترده مردم استان از سیاست های اعتدالی دکتر روحانی بسیار امیدواریم که آنها با استقبال از این لیست، تندروها را کنار بزنند.

پس از بررسی همه‌جانبه درباره نامزدهای مختلف حوزه‌های انتخابیه استان و با در نظر گرفتن معیارهایی همچون ولایت‌مداری، معنویت و عقل‌گرایی، عدالت‌خواهی، توجه به منافع ملی و منطقه‌ای، تخصص، اعتدال و عدم تعلق و دلبستگی جناحی و باندی به افراد و یا گروه‌های خاص با احترام به تمام نامزدها، اسامی ذیل را به عنوان لیست مورد حمایت خود معرفی می‌کند.

با در نظر گرفتن این معیارها در بعضی از حوزه‌های انتخابیه به صورت نسبی و متناسب با شرایط بوده است و به معنای صلاحیت و تایید کامل نیست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.511 seconds.