.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
22 بهمن نماد بصیرت و ایستادگی مردم ایران است
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: راهپیمایی حماسی و باشکوه مردم بصیر ایران اسلامی به ویژه مردم ولایت‌مدار مازندران در روز 22 بهمن نماد ایستادگی و پایداری نظام اسلامی در برابر استکبار جهانی است.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازفارس، حجت‌الاسلام ناصر شکریان صبح امروز در جشن ویژه دهه فجر کارکنان این اداره کل ضمن عرض تبریک ایام الله دهه فجر و با تاکید بر حضور حماسی مردم ولایت‌مدار مازندران و سراسر کشور در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: راهپیمایی حماسی و باشکوه مردم بصیر ایران اسلامی به ویژه مردم ولایت‌مدار مازندران در روز 22 بهمن نماد ایستادگی و پایداری نظام اسلامی در برابر استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه امام راحل روز 22 بهمن را یوم الله نامیدند که مصداق آن در قرآن کریم بیان شده است، گفت: هر زمانی اگر امتی بتواند بر ظالمان و مستکبران پیروز شود، روز خدا است که قرآن کریم می‌فرماید این روز را به مردم یادآوری کنید تا فراموش نشود و قدر این نعمت را باید بدانند و شکرگزار آن باشند.

این مسئول فرهنگی انقلاب اسلامی را مبتنی بر آموزه‌های دینی و قرآنی دانست و تاکید کرد: نظام دینی انقلاب اسلامی یادگار گرانقدر امام روح الله (ره) است و با پیروزی انقلاب اسلامی همه دین‌داران جهان امیدوار و خوشحال شدند و این ایران اسلامی بود که پرچم دین را در جهان به اهتزاز درآورد.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) در فضایی قیام کرد که می‌گفتند دین افیون جامعه است و انقلاب‌هایی که در آن زمان صورت گرفت نیز بر نفی دین بوده و همه حاکمان ظالم تلاش می‌کردند دین‌زدایی کنند.

شکریان با بیان اینکه امام راحل دین و نام خدا را زنده کرده است، گفت: توجه به دین بعد از انقلاب اسلامی گسترش یافته و ترویج پیدا کرده است که در همین مازندران نزدیک به 5 هزار هیئت مذهبی داریم و روز به روز توجه به اهل بیت معصومین(ع) و تعالیم والای دینی در حال گسترش است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: امسال 27 میلیون نفر در مراسم عزاداری اربعین حسینی با وجود تهدیدات مکرر گروه‌های تروریستی و تکفیری داعش حضور پیدا کردند و این تمام دنیا را به سوی خود جلب کرده و امام حسین(ع) جهانی شد.

عضو شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه فرهنگ قرآنی به برکت انقلاب اسلامی در حال گسترش است، گفت: فرزندان ما در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم خوش می‌درخشند و با توجه به زبان فارسی خود در بین کشورهای عربی حائز رتبه‌های برتر می‌شوند و مراکز گسترده قرآنی در سطح کشور و استان مازندران مشغول فعالیت است.

شکریان با تاکید بر اینکه امروز ایران اسلامی در مسیر عزت و اقتدار قرار دارد و هیچ کاری در منطقه بدون حضور ایران اسلامی صورت نمی‌گیرد، افزود: با وقوع انقلاب اسلامی منافع ایادی استکباری به خطر افتاده و آنها نتوانستند به اهداف و خواسته‌های خود دست پیدا کنند و امروز به برکت انقلاب اسلامی چشم جهانیان به پیشرفت‌های مختلف و شگفت آور جوانان این مرز و بوم خیره مانده است.

این استاد حوزه و دانشگاه در مازندران بر حضور پرشور در راهپیمایی روز 22 بهمن تاکید و تصریح کرد: حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن موجب تقویت پایه‌های انقلاب اسلامی می‌شود که ضرورت دارد حضور شایسته‌ای در این روز داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری افزود: در انتخابات باید به کسی رای دهیم که سبب تثبیت و تقویت جایگاه رهبری و نظام اسلامی شود که دشمنان می‌خواهند در مجلس خبرگان رهبری افرادی راه پیدا کنند که نسبت به ولایت زاویه داشته باشند، پس لازم است که توام با حضور گسترده در انتخابات آگاهانه و هوشمندانه فرد اصلح را انتخاب و معیارهای مقام معظم رهبری را در انتخاب اصلح رعایت کنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.