.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر‌کل ورزش و جوانان مازندران خبر داد
توزیع عادلانه بودجه‎های ورزشی در مازندران
مدیر‌کل ورزش و جوانان مازندران از اولویت توزیع عادلانه بودجه‎های ورزشی در استان خبر داد.

فارس: حبیب حسین‌زادگان امشب در جلسه هم‌اندیشی با هیأت کشتی زیراب با اشاره به اینکه درک مناسبی از مسائل و مشکلات شهرستان سوادکوه داریم و برای حل آن برنامه‌ریزی می‌کنیم، گفت: در برنامه‌ریزی‌های ورزشی بر لزوم کاهش فاصله محرومیت شهرستان با سایر شهرستان‌ها توجه خواهیم کرد.

وی از افزایش اعتبارات ورزش و جوانان مازندران خبر داد و افزود: اداره‌ ورزش و جوانان استان مازندران شاهد افزایش 40 درصدی بودجه عمرانی و جاری و افزایش 35 درصدی اعتبار استانی است که توزیع عادلانه آن در دستور کار ما قرار دارد.

مدیر‌کل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌هاست، خاطر‌نشان کرد: شهرستان سوادکوه در توزیع اعتبارات ورزشی با توجه به استعدادهای حوزه ورزشی عقب‌مانده است.

حسین‌زادگان از برجسته‌شدن سهم بخش خصوصی در فعالیت‌های ورزشی و قانون‌مند‌تر شدن فعالیت‌های بخش دولتی در سال آینده خبر داد و اظهار کرد: شهرستان سوادکوه در برخورداری از طرح‌های اشتغالزایی دارای عقب‌ماندگی است و باید توجه بیشتری به این شهرستان انجام شود.

حسین‌زادگان به ظرفیت‌های مردمی برای کمک به ورزش اشاره کرد و افزود: تقویت حمایت از خیرین ورزشی از اولویت‌هاست و باید از ظرفیت ماده 180 بودجه استفاده بیشتری کرد.

وی گفت: دستگاه‌ها و نهاد‌های استان مکلف شدند یک درصد بودجه خود را به ورزش اختصاص دهند و در صورت عدم اجرایی شدن آن توسط ادارات و نهادها، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران در تخصیص سهم ادارات و نهادها به ورزش و جوانان اقدام می‌کند تا شاهد توسعه مناسب ورزش و جوانان استان باشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.