.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وقتی زور شهرداری تنها به محرومان می رسد:
کارتن خواب گنبدی در اعتراض به شهرداری برهنه شد
یک کارتن خواب گنبدی در واکنش به اقدام ماموران شهرداری در جمع کردن بساط لوازم اوراقی اش خود را بر بالای ماشین شهرداری برهنه کرد

کاسپین: شبکه های اجتماعی در گوشی های تلفن همراه شهروندان گنبدی امروز مهمل حضور کلیپی بود که بسیار دردناک و قابل تامل بود.

کلیپی با محوریت شهرداری گنبدکاووس و یک کارتن خواب در خیابان میهن که علی رغم زشتی صحنه ها کرارا در میان شبکه های اجتماعی در حال بازنشر است که توسط رسانه مردمی سلام گنبد رسانه ای شد.

درحالی که ماموران شهرداری مدعی به دست فروش بودن این فرد هستند وی کارتن خوابی در این خبایان است که دار و ندارش همین کارتن چند تیکه وسایل اوراقی بود.

هر چند شهرداری مکلف به اجرای قانون در سطح شهر است اا نحوه اقدام و انعطاف در چارچوب قانون نیازی است که باید ماموران این نهاد خدمات رسان و تلاشگر بدان توجه کنند.

این اتفاق هر چه بود جز درد و غصه و البته بی کفایتی برخی در تدبیر این اوضاع و نشان دادن چهره ای زشت از شهر گنبدکاووس که مملو از حضور مفاخر و بزرگمردانی است که در تاریخ دنیا درخشیده اند و جوانانی برومند و توانمند که بر فراز قله های افتخار ایستاده اند تصویر دیگری را در رسانه ها منعکس نکرد.

امید است دوستان مسئولان در عین اجرای قانون و تلاش برای برقراری نظم در شهر یاد بگیرند این مردم اند که ولی نعمت مسئولانند و بدون مردم هیچ مسئولی در قاموس کشور تعریف نمی شود و خدا کند که ماموران این نهاد تلاشگر در هه موارد و تخلفات و در برابر همه گردن کلفتان و یقه سفیدها نیز همینقدر مصمم به اجرای قانون باشند.

به دلیل برخی معذوریت های اخلاقی از گذاشتن لینک کلیپ مذکور معذوریم….

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.705 seconds.