.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تایید صلاحیت 31 داوطلب دیگر در استان مازندران
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت : 169 نفر از داوطلبان مازندرانی از 9 حوزه انتخابیه برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دو مرحله تأیید صلاحیت شدند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا یونسی‌رستمی افزود : امسال دو انتخابات مهم را در هفتم اسفند پیش‌ رو داریم و برنامه‌ریزی شده‌است تا از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری بهتر این حماسه استفاده شود.

وی به وضعیت احراز صلاحیت داوطلبان مجلس شورای اسلامی در مازندران پرداخت و گفت: 305 نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این استان ثبت‌نام کردند که از این تعداد 12 نفر در مرحله نخست انصراف دادند و 138 نفر تأیید صلاحیت شدند.

یونسی با بیان اینکه 31 نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس در مازندران در مرحله دوم تأیید صلاحیت شدند، افزود: 169 نفر از داوطلبان مازندرانی برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دو مرحله تأیید صلاحیت شدند.

وی با اشاره به اینکه مردم افراد شایسته را برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی به خانه ملت معرفی می‌کنند، ادامه داد: برخی تخلفات انتخاباتی در مازندران دیده شد که با تذکر و توصیه به داوطلبان کاهش یافته‌است.

یونسی با اعلام اینکه تبلیغات داوطلبان مجلس خبرگان رهبری و نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رسانه‌های مجازی رصد می‌شود، اظهار کرد: هدف داوطلبان از تبلیغ باید معرفی خود و برنامه‌های آینده باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.138 seconds.