.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بارش برف در ساری/دمای هوای سواحل مازندران صفر درجه می‌شود
بارش برف همراه با باران از صبح امروز در شهرستان ساری شروع به باریدن کرده و شهروندان مناطق ساحلی استان امشب شاهد هوای سرد و منفی یک درجه خواهند بود.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازفارس، بارش باران از روز گذشته در استان مازندران شروع به باریدن کرده بود که از صبح امروز بعضی از شهرهای استان بارش برف را تجربه کردند.

مردم استان مازندران که در ابتدای زمستان امسال شاهد هوای معتدل بودند، اما از روز گذشته شب و روز بسیار سرد و حتی زیر صفر را تجربه کردند.

بارش زمستانی برف در شهرستان بابل نیز از صبح امروز شروع به باریدن کرده و شهروندان مناطق پایین دست استان مازندران برای نخستین‌بار در سال جاری شاهد بارش برف هستند.

بارش برف در حالی به‌علت کاهش شدید دمای هوا در مناطق پایین دست استان مازندران در حال باریدن است که این بارش‌ها اغلب همراه با باران مشاهده می‌شود.

*سامانه بارشی امشب از مازندران خارج می‌شود

مدیرکل هواشناسی استان اظهار کرد: بارش برف از صبح امروز در مناطق پایین‌دست استان مازندران شروع به باریدن کرد و فقط در حد مشاهده است.

نوربخش داداشی با بیان اینکه باران به‌علت سرمای شدید هوا در مناطق پایین‌دست تبدیل به برف شد، افزود: بارش برف در شهرستان ساری و دیگر مناطق پایین‌دست استان ادامه‌دار نخواهد بود و تا ساعاتی دیگر به‌صورت کامل تمام می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه به‌علت سرمای شدید هوا در مناطق بالادست و ارتفاعات شاهد بارش شدید برف بودیم، اضافه کرد: سامانه بارشی و سرد از امشب از استان مازندران خارج می‌شود.

*دمای هوای امشب مناطق ساحلی مازندران صفر می‌شود

مدیرکل هواشناسی استان مازندران از در پیش بودن شب زمستانی بسیار سرد در استان خبر داد و گفت: به‌علت سرمای شدید و صاف شدن هوا امشب شاهد دمای صفر و زیر صفر در شهرهای پایین‌دست استان و مناطق ساحلی خواهیم بود.

این مسئول با بیان اینکه امشب دمای هوای مناطق ساحلی استان به منفی یک درجه می‌رسد، تصریح کرد: دمای همای امشب مناطق بالادست و ارتفاعات به منفی 12 درجه خواهد رسید.

داداشی در پایان گفت: در روزهای اخیر دمای هوای استان 20 درجه کاهش داشته است.

بارش برف همراه با بارش باران در شهرستان ساری و بیشتر مناطق استان مازندران در حال باریدن است.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.345 seconds.